Ik zeg doen is een prima idee
Posities door politie2016
-
-
die optie is er al als je naar meldkamer gaat kan je kiezen tussen licht en donker
-
nu heb ik het verwijdert nu doet hij het wel weer speel nu dus zonder incident afbeeldingen
-
o ja nu zie ik het wacht ff deze gebruik ik Incident Afbeeldingen
-
Je gebruikt deze verzameling: Team MJR Nederland 3D
-
nee niet alles is normaal ik heb nog steeds het probleem
-
hebben meerdere mensen dit probleem? kijk ff onder of bovenstaande afbeelding
-
Dan wachten we het even af
-
Kaart word grijs als ik inzoom wat kan het probleem zijn?
-
moet je tegenwoordig overal POI voor hebben? want ik heb maar een POi toen een keer aangemaakt
-
heb het gevonden
-
wacht dus je kan zelf inzet gebieden maken? dus ik kan alle wagens die ik in utrecht nodig heb gewoon dus in utrecht laten rijden inplaats van dat ze bv naar amsterdam moeten?
-
ken je er nog meer? waar je bijvoorbeeld net zoals mapsview,net alles in 4 dingen naast elkaar heb of ken je een software?
-
kent iemand nog site's waar streetview en Satteliet in een site zitten? heb er wel al een paar maar zoek nog meer site's
-
ik heb het wel keer geinstalleerd maar krijg het niet werkend
-
hij is nu wel weg ja dus hoe hij dan toch is weg gegaan weet ik niet maar het is dus gelukkig opgelost

-
https://www.meldkamerspel.com/missions/31147342 dit moet als het goed is de link zijn
-
hieronder het bewijs dat het voertuig op post staat en geen spraakaanvraag heeft
-
ik krijg bij een melding te zien dat ik een spraakaanvraag heb maar ik zie helemaal niks in beeld staan van de ambulance die een spraakaanvraag zou moeten hebben
refresh van de site heeft ook niet geholpen -
ik heb het gebouw neergezet waar die moet op de kaart maar zodra ik de afbeelding toevoegd schuift hij naar rechts ik zal straks is een andere afbeelding proberen en anders zal ik hem nog iets kleiner proberen te maken
misschien dat het helpt...