[FO-509] Voertuigbeloningen per Kilometer

  • Net als bij rangen, maar dan wanneer een voertuig een bepaald aantal km gemaakt heeft dat je wat krijgt :P


    Zoals 5.000 km
    10.000 km
    50.000 km
    Enz enz enz

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Net als bij rangen, maar dan wanneer een voertuig een bepaald aantal km gemaakt heeft dat je wat krijgt :P


    Zoals 5.000 km
    10.000 km
    50.000 km
    Enz enz enz

    Waarom ? Bedoel sommige voertuigen rijden zo intens veel dat je dan los van het geen wat je zou moeten verdienen veel extra's krijgt.. denk dat je dan het spel uit zijn verband trekt qua credits..

  • Waarom ? Bedoel sommige voertuigen rijden zo intens veel dat je dan los van het geen wat je zou moeten verdienen veel extra's krijgt.. denk dat je dan het spel uit zijn verband trekt qua credits..

    Is wel geinig :P En toch extra mogelijkheid om extra coins te verdienen? :P

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Is wel geinig :P En toch extra mogelijkheid om extra coins te verdienen? :P

    Maar wel heel makkelijk...
    Als je dan offline moet, stuur je even al je politievoertuigen op een enorm lange patrouille en kun je alvast beginnen met het tellen van je credits :P :D


    Groet, Data

  • Is het niet realistischer dat de voertuigen bij een x aantal km een tijdje status 6 (niet beschikbaar) worden als "buitendienst vanwege onderhoud''?

    Speel momenteel in 3 regio's die vol gebouwd zijn, snelheid het hoogst.. dat houdt voor mij in dat mijn voertuigen non stop op de weg zitten en ze allemaal nodig zijn.. ik zou het dan erg storend vinden als er een onderhoud aan zit te komen, zeker als je 30 stuk te gelijk zou hebben ;)

  • Is het ook realistischer als de wagens soms moeten tanken, en dan voor een korte tijd even status 6 gaan?


    In principe klopt het wat je zegt, alleen denk ik dat het onderhoud met alles erop en eraan makkelijker is in te voegen in het spel dan een korte stop om te tanken....

    Klopt... maar het is een spel, een leek moet dit ook snappen.
    Waar trekken we de grens misschien bij het wisselen van winterbanden ?
    Het zijn interessante ideeën maar ik denk persoonlijk dat het niet echt meer bij het spel hoort waar het dan om zou moeten gaan.

  • Met alle respect, ik heb net even geteld en ik kwam bij mij op een totaal van 233 TS'en uit. Overige voertuigen brandweer, politie en ambu komen daar nog bij. Succes met het tanken en wisselen van banden van laten we zeggen 600 voertuigen.

  • Klopt... maar het is een spel, een leek moet dit ook snappen.Waar trekken we de grens misschien bij het wisselen van winterbanden ?
    Het zijn interessante ideeën maar ik denk persoonlijk dat het niet echt meer bij het spel hoort waar het dan om zou moeten gaan.


    Met alle respect, ik heb net even geteld en ik kwam bij mij op een totaal van 233 TS'en uit. Overige voertuigen brandweer, politie en ambu komen daar nog bij. Succes met het tanken en wisselen van banden van laten we zeggen 600 voertuigen.

    We moeten idd het doel niet uit het oog verliezen. En een onderhoudsuitbreiding kun je misschien nog een grote melding aan toevoegen. Denk aan een event als grootschalige controle.

  • Zoals al op dit topic is aangegeven, moet er nog wel naar het een en ander gekeken worden voor er überhaupt iets van een werkplaats wordt ingevoerd.
    Ook voor grote spelers die bijvoorbeeld 600 voertuigen hebben, moet er een systeem worden gemaakt waardoor het verwisselen van deze voertuigen (en terugwisselen) met een paar drukken op de knop geregeld kan worden.
    Dit was ook al door Timo aangegeven in het eerste topic over dit onderwerp


    Ik denk zelf dat het verwisselen van (winter)banden, tanken etc. een beetje ver gaat, maar een optie om reserve voertuigen te 'verwisselen' met voertuigen in de operationele dienst als deze onderhoud nodig hebben lijkt mij wel realistisch...
    We moeten ook maar zien wanneer dit ingevoerd gaat worden; ik denk dat er veel updates zijn die vele malen belangrijker zijn om in te voeren en die dus ook een 'hogere prioriteit' hebben ;)


    Groet, Data

  • Misschien een optie om als jij voertuigen in onderhoud hebt dat je een voertuig misschien ook van een tramlid kan lenen of een voertuig kunt "huren" om toch een actief voertuig te hebben.


    Misschien ook een optie om een werkplaats op een kazerne te bouwen zodat onderhoudskosten lager zijn.