Posities door Henkhamburger

    Ik zit nu sinds een korte tijd in een nieuw en aardig groot team, echter heb ik nu het probleem dat ik amper me eigen afbeeldingen nog zie door alle andere voertuigen.

    Is er al een mogelijkheid om dit te kunnen verbergen.

    Ik had al geprobeerd om mijn voertuigen een afbeelding toe te wijzen vanuit bestand en dan een verzameling te nemen, alleen worden mijn eigen afbeeldingen dan ook weer veranderd.


    Zijn er al oplossingen hiervoor of komt er iets voor in de korte termijn?

    Voor de voertuigen op de luchthaven zou ik gewoon de standaard blusvoertuigen toevoegen.
    En als extra voertuigen.

    • Crashtender
    • Schuimblusvoertuig
    • Reddingstrap
    • Airport Fire Officer [Als speciale OVD]

    Misschien is het voor de CT ook een idee om onderscheid te maken tussen CT met en zonder blus arm/kraan op het dak.


    Ik hoop dat dit een beetje nuttige info is

    Voor het aankomende ME voertuig hebben we een probleem, dit voertuig is nog niet getekend.
    Hebben jullie, de spelers, zo'n voertuig (het liefste de nieuwste) reeds beschikbaar die we mogen gebruiken?

    ik ben er op het moment een aan het tekenen. Als die klaar is mag die gebruikt worden. Jullie kunnen hem dan op mijn afbeeldingenverzameling vinden

    Is er geen regel die verbiedt om hetzelfde bericht meerdere malen te sturen?

    Ik vind deze prio 1 en 2 verschillen zeer handig en ook zeer leuk omdat ik zo realisticher kan spelen.
    Alleen is het misschien handig om bij de melding welke wagens zijn uitgerukt ook erbij te zetten prio 1 en 2 bijvoorbeeld:


    TS Bergen (10-4232) is prio 1 gealarmeerd.
    of
    TS Bergen (10-4232) is prio 2 gealarmeerd.


    Om zo te zien met welke prio het rijdt en misschien ook dat je een rijdende auto bij de melding van prio kan laten veranderen

    Is het misschien een idee dat je kan kiezen welke avatar je gebruikt. En dan bedoel ik een brandweer politie of ambulance avatar (zie voorbeeld). Zo kan iedereen zien op welke hulpdienst je bent gericht zonder naar je account te hoeven gaan. Ik denk dat het er dan leuker uit ziet als je bijvoorbeeld naar teamleden gaat.
    Is het lastig om dit uit te voeren?


    Hier onder een voorbeeld.


    Ik hoor graag wat er van gevonden word.

    Om aan te geven op welke hulpdienst je gericht bent lijkt mij overbodig aangezien je in principe alle hulpdiensten hebt
    En op 1 richten gaat niet omdat je dan niet alle meldingen krijgt

    Kijk je kan Voertuigen en Incidenten afbeeldingen gebruiken van anderen als je dan ook noiets hebt maar dan met alarm en uitrukregels en voertuiggroep :thumbsup:

    Met de alarm en uitrukregels zou dit wel kunnen.


    maar met de voertuiggroepen?
    Want jij hebt niet dezelfde voertuigen als iemand anders en dus is het delen daarvan niet mogelijk tenzij je een voertuig hebt die zo heet.


    Het delen van de alarm en uitrukregels lijkt me wel een leuk idee

    Heel lang, vooral als je het zo verkeerd berekent.
    Het rangensysteem is prima. De beste speler zit bijna op de hoogste brandweerrang. Daarnaast moet niet iedereen zo erelid kunnen worden. Maar ben het er wel mee eens dat 5 miljard misschien een beetje veel is. Bij een gemiddelde van 500.000 per dag doe je er alsnog 27 jaar over.

    Zie het, Is als het goed is verbeterd

    Ik speel dit spel af en toe even tussendoor.
    Even uitgerekend zit nu op 17.465.260 verdiende credits
    verdien gemiddeld 100.000 per dag.


    dus dat zou zijn 5000000000 - 17.465.260
    dat delen door 100000 kom ik op 136 jaar spelen


    Dat duurt wel een beetje heel lang

    Is het mogelijk voor een begeleiding van een ambulance.
    Volgens mij gebeurt dit in het echt ook wel en dit lijkt me een leuke extra optie voor in het spel.


    Misschien dan de mogelijkheid als je politie op een ambulance melding hebt dat deze dan de ambulance kunnen begeleiden.
    En dat als er politie meerijd dat dan de aanrijtijd verminderd wordt.



    Ik hoop dat mogelijk is voor in het spel



    Concept quote aangehaald:

    LMPO invoeren is niet mogelijk, aangezien een aantal regio's een tweede AGS gebruiken als LMPO. Mijn advies zou zijn: gebruik in het spel ook gewoon een AGS.



    Voor de IBGS-voertuigen, staan inderdaad op de To-Do-lijst. Voertuigen zijn nog onvoldoende uitgewerkt, omdat de grote regionale verschillen nog onvoldoende in kaart gebracht zijn. Vooropstellend: lang niet alle regio's hebben een dergelijke bestelwagen, dus met zo'n busje invoeren zijn we niet klaar...

    Ik gebruik nu een DA als LMPO, Maar ik bergijp dat dat door regionale verschillen helaas niet gaat.


    En over zo'n IBGS wagen weet ik dat NHN er ten minste 1tje heeft, Mochten jullie dit willen weten.

    LMPO is bovenstaand al genoemd, dat is namelijk de MPL (Leider Meetplanorganisatie = Meetplanleider).
    OvD-G zal wel volgen; we hebben nu namelijk van de andere disciplines al de OvD's dus dan zal die van de GHOR ook wel komen schat ik zo ^^


    Data

    Dan zal ik rustig afwachten tot die er in komen.