[FG-503] Cellencomplex

  • Nu de blauwe kolom toch wordt uitgebreid lijkt het me een leuk idee om ook een gevangenis in het spel toe te voegen.
    Echter weet ik niet of dit haalbaar is?! Maar dan hoeven er geen 5 cellen gebouwd te worden bij een politiebureau.
    Wat vinden jullie?

  • ja en nee....


    ik vind het op zich zo ook goed.


    maar het zou ook een leuke toevoeging zijn want dan je kan je ook weer meldingen erbij verzinnen zoals gevangenentransport van bureau naar gevangenis.


    maar we zullen zien wat de rest er van vind.


    gr fernando

  • Een gevangenis zou ik niet passend vinden in dit spel, dit omdat je op de meldkamer simpelweg niks te maken hebt met een gevangenis, afgezien van een incidentele brandmelding of gewonde gevangene.


    Een cellencomplex zou ik op zich passender vinden, maar dit hoeft niet eens toegevoegd te worden aangezien je ook zelf een politiebureau kan bouwen en die de naam geeft ''Cellencomplex Huppeldepup'' en daar het maximaal aantal cellen bouwt. Met een cellencomplex heeft de meldkamer meer te maken, en zeker 's nachts met stapavonden omdat er hier dan veel dronkenlui heen worden gebracht om een nachtje te overnachten (sprekende vanuit eenheid Noord-Nederland).

  • Een gevangenis zou ik niet passend vinden in dit spel, dit omdat je op de meldkamer simpelweg niks te maken hebt met een gevangenis, afgezien van een incidentele brandmelding of gewonde gevangene.


    Een cellencomplex zou ik op zich passender vinden, maar dit hoeft niet eens toegevoegd te worden aangezien je ook zelf een politiebureau kan bouwen en die de naam geeft ''Cellencomplex Huppeldepup'' en daar het maximaal aantal cellen bouwt. Met een cellencomplex heeft de meldkamer meer te maken, en zeker 's nachts met stapavonden omdat er hier dan veel dronkenlui heen worden gebracht om een nachtje te overnachten (sprekende vanuit eenheid Noord-Nederland).

    ben ik het mee eens inderdaad meldkamer heeft er niks mee te maken

  • Een gevangenis zou ik niet passend vinden in dit spel, dit omdat je op de meldkamer simpelweg niks te maken hebt met een gevangenis, afgezien van een incidentele brandmelding of gewonde gevangene.


    Een cellencomplex zou ik op zich passender vinden, maar dit hoeft niet eens toegevoegd te worden aangezien je ook zelf een politiebureau kan bouwen en die de naam geeft ''Cellencomplex Huppeldepup'' en daar het maximaal aantal cellen bouwt. Met een cellencomplex heeft de meldkamer meer te maken, en zeker 's nachts met stapavonden omdat er hier dan veel dronkenlui heen worden gebracht om een nachtje te overnachten (sprekende vanuit eenheid Noord-Nederland).


    Deze opmerking is helemaal gelijk aan mijn mening over de gevangenis.


    Wat betreft cellencomplex lijkt me inderdaad prima te doen met een politiebureau, om daar nou een apart gebouw voor in te moeten voeren.