Posities door MK-MON

    Hey!
    Geen idee of dit de juiste locatie is voor mijn vraag.

    De MMT-auto's die gebruikt worden, staan die op dezelfde locatie als de heli's? En is dat dan ook die crew die daar in rijdt?

    Of zijn dat andere bemanningen vanaf een andere locatie die misschien wat handiger is?


    Bedankt!

    Hey,


    De mmt auto rijdt altijd vanaf zelfde plek als weer de heli gestationeerd staat. En de crew die op heli vliegt, rijdt ook in de auto.

    Vannacht was er een gebouwbrand in Rotterdam, waar een, voor mij toen onbekend, voertuig van Groene Tuin heen moest. De 17-3761, deze staat ni in de lijst. Heb te horen gekregen dat dit zou gaan om een QRT.


    https://prnt.sc/sinwzx (melding)


    Foto te zien gekregen die iemand mij stuurde, wat oudere foto, maar zoiets is t

    Dit is vrij nieuw team te vergelijken met QRT van haaglanden.


    Quick respons team voor met mogelijk aanslagen of dreigen dan kan dit team optreden daar en daarvoor hebben ze de 17-3761

    Weet niet of er nummer zijn gewijzigd maar las dit op facebook.


    Voor de geïnteresseerden volgers; dit zijn de voertuignummers per post van brandweer SchipholPost Sloten
    BRW11
    BRW12
    BRW13


    Post Rijk
    BRW21
    BRW22
    BRW23


    Post Vijfhuizen
    BRW31
    BRW32
    BRW33


    Brandweer oefenplaats BROEF
    BRW41
    BRW42
    BRW43 (Nog geen foto’s van beschikbaar)

    is dit voor bijna alle politie gebieden?
    of alleen voor oost nederland

    Ik had graag wat meer belgische voertuigen gehad op de het spel meldkamer Naar mijn bevinding zijn er in vergelijking met nederlandse bijzonder weinig keuzes

    Dit komt omdat meldkamerspel ook op nederlandse hulpverlening word gebaseerd, hierdoor zul je weinig van de Belgische kanten zien. Ik denk dat dit de grootste rede is waarom er geen Belgische voertuigen in het spel zitten

    Hallo allemaal,


    ik kan het nergens vinden maar weet iemand van jullie als je een team verlaat of je dan alles kwijt ben van de gebouwen die ik allemaal heb? icl de voertuigen?
    of behoud je alle gebouwen en voetuigen?

    inderdaad je eigen gebouwen zullen blijven bestaan, ook de voertuigen zullen blijven bestaan.
    Alleen gebouwen zoals ziekenhuizen en cellencomplexen en opleidingsgebouwen deze zullen wel verdwijnen.


    zodra je weer een nieuw team joint en die hebben de gebouwen ook dan komen deze weer terug op de kaart te zien.

    ik weet niet of dit echt een toevoeging zou zijn voor meerdere spelers en wat iedereen hiervan zou vinden.
    Mijn mening lijkt dit misschien een toevoeging die niet echt heel erg belangrijk is misschien keer in een later stadium maar zelfs dan denk ik dat er weinig spelers zijn die naar hier zullen kijken. Maar dat is mening


    En ik ga er niet over dus wie weet

    voor zover ik weet kan je dit niet aanpassen. En inderdaad het is je eerst gebouwde meldkamer

    IP 089 Alcohol controles goedgekeurd


    Voor volgende keer kijk misschien eerst alle ideeën lijsten af. Vaak staan ze er al tussen en of ze goedgekeurd zijn of niet