minimaal aantal manschappen kazerne

  • het is me opgevallen dat je minimaal 10 manschappen modig heb op 1 kazerne
    zou dit aantal omlaag kunnen naar 1 zodat we zelf kunnen kiezen hoeveel manschappen we minimaal gebruiken?
    ik speel realistisch betreft bezetting en heb over het algemeen op 2/3e van mijn lijst met kazernes teveel manschappen staan waarvan het aantal minimaal 10 moet zijn terwijl ik tssen heb staan met een originele bezetting van minimaal 6 manschappen dus heb een overschot van 6 manschappen per kazerne die ik graag ergens anders wil naartoe verhuizen maar dit is niet mogelijk omdat het minimum aantal 10 moet zijn
    zouden jullie hier naar kunnen kijken?

  • het is me opgevallen dat je minimaal 10 manschappen modig heb op 1 kazerne
    zou dit aantal omlaag kunnen naar 1 zodat we zelf kunnen kiezen hoeveel manschappen we minimaal gebruiken?
    ik speel realistisch betreft bezetting en heb over het algemeen op 2/3e van mijn lijst met kazernes teveel manschappen staan waarvan het aantal minimaal 10 moet zijn terwijl ik tssen heb staan met een originele bezetting van minimaal 6 manschappen dus heb een overschot van 6 manschappen per kazerne die ik graag ergens anders wil naartoe verhuizen maar dit is niet mogelijk omdat het minimum aantal 10 moet zijn
    zouden jullie hier naar kunnen kijken?

    Geen enkele kazerne kan realistisch gezien op 6 manschappen draaien. Realistisch gezien heb je voor een vrijwillige TS minimaal 24 mensen nodig, en voor een beroeps TS ook 24 mensen nodig.

  • nou wat ik me ook afvroeg betreft realisme

    zou het mogelijk zijn om ze ploegendiensten te laten draaien?
    technisch gezien moet het kunnen hoor als je beetje speelt met je parkeerplaatsen en bezetting kun je gewoon bij wijze van 4 tssen kopen 16 personeelsleden over 4 tssen verdelen en dan de tssen verdelen over een 24 uurs klok dit gaat je alleen wel heel veell geld en parkeerplekken kosten
    dus hoop dat ze daar iets mee kunnen in de toekomst

  • nou wat ik me ook afvroeg betreft realisme

    zou het mogelijk zijn om ze ploegendiensten te laten draaien?
    technisch gezien moet het kunnen hoor als je beetje speelt met je parkeerplaatsen en bezetting kun je gewoon bij wijze van 4 tssen kopen 16 personeelsleden over 4 tssen verdelen en dan de tssen verdelen over een 24 uurs klok dit gaat je alleen wel heel veell geld en parkeerplekken kosten
    dus hoop dat ze daar iets mee kunnen in de toekomst

    MKS is een spel voor iedereen. Niet alleen voor diegenen die puur realistisch willen spelen, maar er zijn ook spelers die posten anders plaatsen en inrichten (wat in Real misschien ook nog wel eens wenselijk zou kunnen zijn).
    De ontwikkeling van het spel moet dus rekening houden met elke doelgroep en daar moeten concessies in gedaan worden.
    Jouw voorstel voor ploegendiensten is al een aanslag op de realiteit. Je wilt dit oplossen door voor elke ploeg een TS aan te schaffen. Pure verspilling van belastinggeld ;-)
    Maar, je beseft het waarschijnlijk niet, dat kan dus al.
    Je kan elk voertuig bij de instellingen een bepaalde inzettijd toebedelen.
    Dus, 4 TSen aanschaffen, inzettijden toekennen en je hebt wat jij wilt

  • Ja hoe ver wil je gaan in realisme.

    Als je weet hoeveel personen er op een post werken, weten we dan ook de echte namen, adressen, bankrekening nummer, wanneer ze op vakantie gaan, bellen ze ons voor een ziekmelding etc.

    Daarnaast moet je idd weten wie welke dienst draait.

    Ik heb echt respect voor de spelers die ver gaan in de rea.

    Maar terug naar de officiële vraag. Als iemand minder dan 10 poppetjes op een post wilt. Met welke reden dan ook. Dan lijkt me dat die minimale bezetting best verlaagd zou moeten kunnen worden.

  • Ja hoe ver wil je gaan in realisme.

    Als je weet hoeveel personen er op een post werken, weten we dan ook de echte namen, adressen, bankrekening nummer, wanneer ze op vakantie gaan, bellen ze ons voor een ziekmelding etc.

    Daarnaast moet je idd weten wie welke dienst draait.

    Ik heb echt respect voor de spelers die ver gaan in de rea.

    Maar terug naar de officiële vraag. Als iemand minder dan 10 poppetjes op een post wilt. Met welke reden dan ook. Dan lijkt me dat die minimale bezetting best verlaagd zou moeten kunnen worden.

    Ik speel naar mijn idee best real, juiste roepnummers, plaatjes, standplaatsen en gebouwlocaties.
    Eens dat het een optie moet zijn. Laat dan wel het aantal poppetjes wat je krijgt bij aankoop gelijk, dan hoor je denk ik niemand meer zeuren ;)

  • Ik speel naar mijn idee best real, juiste roepnummers, plaatjes, standplaatsen en gebouwlocaties.
    Eens dat het een optie moet zijn. Laat dan wel het aantal poppetjes wat je krijgt bij aankoop gelijk, dan hoor je denk ik niemand meer zeuren ;)

    Of het minimum aangepast wordt, maakt mij per saldo niet veel uit.
    Maar overal is het minimum aan elkaar gekoppeld. Toevallig vanmiddag ook met Piet over gesproken en deze zouden aan elkaar gekoppeld zijn.
    Dus grote kans is wel aanwezig dat als ze het ene aanpassen dat het ander automatisch mee gaat.