Posities door Yannick1337

    misschien een beetje een domme vraag

    OVD's staan toegekend aan een gebied
    maar ik kan het toekennings gebied (eindhoven, Helmond, best etc..) niet vinden voor 2 OVD's de 5196 en de 5198 heeft iemand een idee waar deze staan?

    ze zullen waarscheinlijk in waalre staan op het ROC maar zou fijn zijn als ik wist welk gebied hebben gekregen

    nou wat ik me ook afvroeg betreft realisme

    zou het mogelijk zijn om ze ploegendiensten te laten draaien?
    technisch gezien moet het kunnen hoor als je beetje speelt met je parkeerplaatsen en bezetting kun je gewoon bij wijze van 4 tssen kopen 16 personeelsleden over 4 tssen verdelen en dan de tssen verdelen over een 24 uurs klok dit gaat je alleen wel heel veell geld en parkeerplekken kosten
    dus hoop dat ze daar iets mee kunnen in de toekomst

    nee dat snap ik betreft piket voertuigen ik zet ze dan ook op de kazernes waaraan ze zijn toegewezen ivm AGV kun je idd niet iedereen effe afgaan waar ze wonen dat zou wel heel raar zijn

    ik denk betreft roepnummers dat tomzulu wel het dichtst in de buurt komt ik vind brandbase zo,n grote puinzooi der staan een hoop dingen niet bij of verkeerd

    noord brabant heeft veel meer reddingsbrigades dan dat er op het lijstje staan

    Helmond heeft 2 reddingsbrigades aangesloten bij de nederlandse reddingsbrigade bond

    1 is helmondse watervrienden (helmond) en zei hebben naar mijn weten 2 boten
    waarvan 1 HMW 1-18 met roepnummer 32-18
    en een Duarry SR8 waarvan ik alleen het kenteken van kan vinden (04-15-YK) misschien heeft iemand succes met het vinden van het roepnummer hiervan
    trekvoertuigen heb ik nog niet gevonden

    de 2e is de reddingsklos (helmond)
    zei beschikken over een landelijk gemarkeerde reddingsbrigade voertuig met roepnummer HMR110

    omdat ik alleen maar actie fotos kan vinden bij de reddingsklos kan ik niet vastellen of dit hun boten zijn omdat de meeste fotos samenwerkingsverbanden zijn met reddingsbrigade eindhoven en de helmondse watervrienden
    ze werken geregeld samen dus het zal me niks verbazen als ze ook materieel samen delen


    reddingsbrigade Eindhoven:
    hier kan ik niks over vinden betreft voer of vaartuigen
    maar ze bestaan wel


    het is me opgevallen dat je minimaal 10 manschappen modig heb op 1 kazerne
    zou dit aantal omlaag kunnen naar 1 zodat we zelf kunnen kiezen hoeveel manschappen we minimaal gebruiken?
    ik pak mezelf even als voorbeeld: ik speel realistisch betreft bezetting en heb over het algemeen op 2/3e van mijn lijst met kazernes teveel manschappen staan waarvan het aantal minimaal 10 moet zijn terwijl ik tssen heb staan met een originele bezetting van minimaal 6 manschappen dus heb een overschot van 6 manschappen per kazerne die ik graag ergens anders wil naartoe verhuizen maar dit is niet mogelijk omdat het minimum aantal 10 moet zijn. dus heb automaisch altijd teveel manschappen staan die ik niet kan gebruiken. betreft aankoop van een kazerne mag het gerust op 10 blijven staan maar vind wel dat je manschappen moet kunnen verhuizen ook onder de 10 personen
    zouden jullie hier naar kunnen kijken?

    sorry dat ik het hier nog eens neerzet ik had me verkeken op het forum

    het is me opgevallen dat je minimaal 10 manschappen modig heb op 1 kazerne
    zou dit aantal omlaag kunnen naar 1 zodat we zelf kunnen kiezen hoeveel manschappen we minimaal gebruiken?
    ik speel realistisch betreft bezetting en heb over het algemeen op 2/3e van mijn lijst met kazernes teveel manschappen staan waarvan het aantal minimaal 10 moet zijn terwijl ik tssen heb staan met een originele bezetting van minimaal 6 manschappen dus heb een overschot van 6 manschappen per kazerne die ik graag ergens anders wil naartoe verhuizen maar dit is niet mogelijk omdat het minimum aantal 10 moet zijn
    zouden jullie hier naar kunnen kijken?

    beste piet2001,

    ik zit nu al een aantal dagen tegen verschillende kazernes aan te kijken en vraag me werkelijk af... is deze lijst nog wel uptodate?
    de lijst is uit januari 2019 en ik stel mezelf ooit de vraag.. zijn de resources die wij allemaal gebruiken zelf wel up to date...
    ik ben zoveel resourcewebsites tegen gekomen die allemaal zo verschillend zijn dat ik niet meer weet welke het origineel is neem bijvoorbeeld tomzulu of brandbase
    tomzulu claimed dat de OVD-B's van zuidoostbrabant allemaal op ROC Waalre staan (dit lijkt mij vrij apart) en brandbase zegt nee ze staan op de kazernes waar ze aan gekoppelt zijn, (ook dit lijkt mij apart heb er nog nooit 1 zien staan op de kazerne alleen bij de dienstdoende OVD-B thuis voor de deur al klinkt het wel wat logischer dat ze gekoppelt staan aan de kazerne maar heb bijvoorbeeld wel weer een ander dingetje wat bij tomzulu logischer eruit ziet dan bij brandbase

    we zijn nu bijna 5 jaar verder dus misschien is het een idee om alles weer een keer grondig te controleren of het allemaal wel klopt

    de 22-5125 in eindhoven centrum betreft geen Gevaarlijke Stoffen Snel Interventie Voertuig maar een DB-AGS als ik me niet vergis
    de 22-5124 betreft wel een Gevaarlijke Stoffen Snel Interventie Voertuig

    dit leek me al een beetje apart want ik geloof niet dat ze 2 gevaarlijke stoffen SIVs bij elkaar in een kazerne plaatsen
    ik kan de 5125 dan ook nergens terug vinden als een Gevaarlijke Stoffen SIV

    het is me opgevallen dat de TST-NB vooertuigen niet bij het tabblad NBB staan
    TST-NB staat namelijk voor tankautospuit terreinvardig- Natuur brandbestrijding hier vallen dus ook bosbranden onder de TST-NB is vaak 4x4 uitgevoerd om door ruig terrein te kunnen komen
    de TST-NB kan ook bij gewone branden opgeroepen worden

    nja ik slaap gewoon laat en ben vroeg op en klik tussendoor als ik de mogelijkheid heb maar snap niet precies waar dit naartoe zou moeten gaan, iedereen speelt toch op zijn of haar manier? wil niet altijd zeggen dat er gecheat word ofzo het is jammer als het wel gebeurt maar kan er niet echt wakker van liggen ofzo wel vervelend van lichamelijke klachten hoop dat je er een oplossing voor kunt vinden en de pijn kunt verzachten