[FMKS0184] OVDP laat arrestanten vrij

  • Ik merk nu al een tijdje dat de OVDP niet alle gevangenen wegstuurt.
    De eerste van de meldingen stuurt hij weg maar alle andere daarna lijkt het of die niet worden weggestuurd.

    Ik krijg dan een spraak aanvraag en als ik die aanklik zie ik dat de wagen nog bij een melding staat waar ook een OVDP staat en als ik hem dan weg klik zie ik het voertuig van de aanvraag op status 4 weg rijden en niet status 3. Kan zelf de gevangene niet naar een cel sturen omdat ik de OVDP dat automatisch laat doen.

    Ik heb dus een gevoel dat ik veel credits van gevangene misloop hierdoor.

    Is dit bekend of is dit zo geprogrammeerd en kan dit niet opgelost worden.

    Hoop dat het word onderzocht en dat er wat mee gedaan kan worden.

  • Er is inderdaad iets aan de hand maar wat ik merk is dat het vooral gaat om voertuigen die aankomen nadat de OVDP is beginnen wegsturen.


    Hij lijkt te wachten op zijn status 3 voertuigen. Maar je kan ze wel manueel aansturen waardoor de melding afsluit.

  • Beste,


    Wie kan mijn helpen wat doe ik fout of wat is er aan de hand heb meerdere OVD-P in het spel aanwezig alleen als er om gevraagd word bij een melding stuur ik een mee maar zodra OVD-P te plaatse is vraag hij nog om een OVD-P de eerste word dus niet geaccepteerd en de 2 dan ook niet net als ze niet goed opgeleid zijn wie weet wat ik fout doe moet steeds melding met OVD-P ik het team zetten zodat mijn teamleden mijn moeten helpen moet een OVD-P ik hoor of zie het wel wat ik verkeerd doe


    vriendelijke Groet

  • Een OVD-P is beschikbaar in een hoofdbureau als je er een bouwt. Daarna kun je met een uitbreiding er nog een bij krijgen. Ondanks dat je het voertuig gratis krijgt, moet je per OVD-P ten minste een iemand opleiden in een politieacademie tot OVD. Je kunt dus niet simpelweg een DA of DB omnoemen naar OVD. Het maakt niet uit of de DA of DB bezet wordt door iemand met de OVD-P opleiding, het moet een OVD-P voertuig zijn.

    Hopelijk helpt die uitleg wat meer :D

  • Een OVD-P is beschikbaar in een hoofdbureau als je er een bouwt. Daarna kun je met een uitbreiding er nog een bij krijgen. Ondanks dat je het voertuig gratis krijgt, moet je per OVD-P ten minste een iemand opleiden in een politieacademie tot OVD. Je kunt dus niet simpelweg een DA of DB omnoemen naar OVD. Het maakt niet uit of de DA of DB bezet wordt door iemand met de OVD-P opleiding, het moet een OVD-P voertuig zijn.

    Hopelijk helpt die uitleg wat meer :D

    Dankje nu is het me duidelijk er moet dus eerst een hoofdbureau politie zijn voor dat ik een OVD-P kan inzetten

  • Ik merk nu al een tijdje dat de OVDP niet alle gevangenen wegstuurt.
    De eerste van de meldingen stuurt hij weg maar alle andere daarna lijkt het of die niet worden weggestuurd.

    Ik krijg dan een spraak aanvraag en als ik die aanklik zie ik dat de wagen nog bij een melding staat waar ook een OVDP staat en als ik hem dan weg klik zie ik het voertuig van de aanvraag op status 4 weg rijden en niet status 3. Kan zelf de gevangene niet naar een cel sturen omdat ik de OVDP dat automatisch laat doen.

    Ik heb dus een gevoel dat ik veel credits van gevangene misloop hierdoor.

    Is dit bekend of is dit zo geprogrammeerd en kan dit niet opgelost worden.

    Hoop dat het word onderzocht en dat er wat mee gedaan kan worden.

    Op welke tijd staat je vertraging voor het wegsturen van de arrestanten ingesteld?

    Mogelijk staan de voertuigen nog te wachten tot die tijd verstreken is.

  • Op welke tijd staat je vertraging voor het wegsturen van de arrestanten ingesteld?

    Mogelijk staan de voertuigen nog te wachten tot die tijd verstreken is.

    Ik heb de vertraging op 0 staan en de eerste word weg gestuurd de 2de maakt spraak en als ik die aanklik kan ik er niets mee en als ik hem weg klik gaat het voertuig als status 4 dus blauw weg en is de arrestant niet verplaats maar denk vrij gelaten.

  • Oke. Ik heb dit zelf niet helemaal kunnen reproduceren.
    De OVD-P allarmeert namelijk automatisch noodhulp bij om de arrestanten af te voeren, maar vrijlaten zou deze niet mogen doen als goed is.
    Dan kunnen er nog wel 2 dingen gebeuren op de achtergrond.

    Of de OVD stuurt een ander voertuig met de arrestant er vandoor

    of bij een gedeelde melding heeft iemand anders de arrestant afgevoerd.


    Ik heb zelf wel ooit gezien dat de ovd een ander voertuig pakt dan het voertuig dat de spraakaanvraag heeft. Maar uiteindelijk waren na mijn idee alle arrestanten netjes afgevoerd naar een cel

  • OK ga ik dit even in de gaten houden en kijken hoe dat gaat. Misschien heb je gelijk en stuurt hij ander weg en is dat niet goed zichtbaar met ruim 200+ gebouwen en 900+ voertuigen.

    Mocht het niet opgelost zijn of iets ander om ik er op terug.

  • Piet2001

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “OVDP Fout” naar “[FMKS0184] OVDP laat arrestanten vrij”.