Die zijn al bekend, hier de lijst die ik heb gevonden:
[Blockierte Grafik: https://i.ibb.co/kJmrzN2/Smart-Select-20220302-110417-Drive.jpg]
Posities door japsert2
-
-
Wat is het beste in-game equivalent van een WTS500? Ik zat origineel te denken aan een slangenhaakarmbak, maar dat is ook weer iets anders.
-
Dat zal mij een zorg zijn. De server fehlers vanaf gisteren vind ik vervelender.
Verfehlender?
-
japsert2 Inmiddels weet ik dat de TW van Hedel de 5461 gaat worden. Het ligt dan ook in de lijn der verwachting dat de TW van Ubbergen het nummer 1361 gaat krijgen, al is die nog niet officieel bevestigd. Wat er met de vrij te komen HA's gaat gebeuren weet ik niet.
Duidelijk. Hoor je dit van contacten binnen VRGZ/andere organisaties of komt dit van een of andere nieuwssite die ik niet ken?
-
De waterwagens voor GLZ zitten momenteel in de afbouwfase bij IFFS. Voor zover mij bekend is zullen het er 2 worden. Zij zullen de DPH van Hedel en de NBH van Ubbergen vervangen.
Weet jij ook al iets van roepnummers, of is dat nog niet bekend?
-
Ik pik even in met de opmerking in België heb je de Officier van Politie die bij de lokale politie zit en bij ernstige feiten ter plaatse komt. (Opkomst Bureau) en dan heb je ook nog de Officier van de Gerechterlijke Politie Politie die bij ZEER ernstige feiten ter plaatse komt (Lees zwaar gewonden heel ernstig verkeersongeval,kettingbotsing,moord poging moord en zeer zware criminele feiten. (Hoofdbureau).
Misschien een idee om in opkomst bureau's 1 OP (Officier Politie) en dan de OGP per 2 op de Hoofdbureau's te houden. Het afhandelen van arresten zou dan perfect door de OP kunnen worden afgehandeld.
Denk dat het beter is om een aparte meldkamerspel.be te gaan maken dan. De Nederlandse spelers hebben natuurlijk niks aan een OGP, en kan erg vervelend worden als die nodig gaan zijn bij incidenten.
Als je je afvraagt waarom ik ga voor een aparte meldkamerspel.be, en niet een aparte meldkamerspel.nl; 112Simulator heeft deze domeinnaam reeds in gebruik. -
Is dit niet vergelijkbaar met de bestaande SI-2?
-
Tijd voor meldkamerspel.be?
-
Dit domein (gamedomain.nl) staat om welke reden dan ook op een blokkeerlijst. Kennelijk denkt/weet het systeem dat dit een 'wegwerpadres' is, zo'n tijdelijk e-mailadres dat men gebruikt om te kloten in spellen of om veel accounts aan te maken. Kijk of je ergens anders een e-mailadres kan krijgen?
-
Hoe kan je deze gebouw iconen downloaden?
Gewoon rechtermuisklik -> 'sla afbeelding op als'
-
Punt is dus dat dit wel hoort te werken. Zoals Inspecteur Clouseau al zei, graag een kijkje door developer.
-
Goedemiddag.
Ik probeer al een tijdje mijn OVD-G te ruilen tussen 2 ambulanceposten. Helaas krijg ik elke keer het bericht dat er in de andere post geen plaats is voor het voertuig. Beide posten zijn volwaardig, en dus geen VWS.
Dit gebeurt zowel als ik probeer te wisselen vanaf post 1 als vanaf post 2.
Hier de stappen die ik volg:
- Open post 1
- Selecteer willekeurig voertuig (allen zijn ambulance)
- Druk op 'Verplaatsen'
- Naast post 2 op 'Voertuigen ruilen' drukken
- Het volgende bericht:
Dit blijkt alleen het geval met dit gebouw, met anderen kan er wel geruild worden.
Hierbij screenshots van beide posten.
Post 1:Mijn doel is uiteindelijk om de OVD-G 08-802 over te plaatsen naar post Nijmegen-West.
-
Ola,
Zit te twijfelen om ook aan bedfrijfsbrandweer te beginnen, deze gebruiken dezelfde wagens/striping toch? En kazerne instellen op 1 km?
bvd
Ligt aan welke bedrijfsbrandweer. Zo heeft EPZ vorig jaar nog een nieuwe TS gekocht met de normale striping, terwijl Bavariablauwe heeft met witte strepen. Zou je dus per bedrijf moeten gaan bekijken.
-
Momenteel, als je in het statusscherm op het GPS-icoontje klikt bij een voertuig op post of ter plaatse, krijg je een foutmelding 'Het voertuig is niet gevonden op de kaart'.
Is het niet veel beter als dat knopje je dan naar de post waar het voertuig staat of (locatie van) de melding stuurt?
-
Kan je ook maken voor Hoofdbureau politie en een heli standplaats?
Heli standplaatsen zijn er al, weet niet echt wat voor icoon je zou willen voor een hoofdbureau?
Beste
Zou je ook een icoon kunnen maken voor KMAR en hoofdbureaus, (kan hetzelfde icon voor beide gebruiken)
Sure, komt eraan.
-
Denk dat de 08-341 Rapid Responder wel van de lijst mag..
https://www.gelrenieuws.nl/202…-waalbrug-afgesloten.html -
Ik zat zelf te denken aan een P van parkeerplaats voor de UGS, en een reddingsboei (indien mogelijk) voor de Waterredding.
UPDATE 06-09-2021 (verzoek van Dimpiediepu )
Waterreddingspost:
UGS:Zie bovenstaand
-
Goedenavond, ik heb nog 1 verzoek.
Zou je aub iconen voor een UGS standplaats en de Waterreddingpost kunnen maken?
Enig idee wat voor soort iconen je daarvoor wilt hebben?
-
Dat doen de spelers die spraakaanvraag admin zijn
OP wilt dus graag dat er in de logs te zien is wie exact welke ambu heeft weggestuurd. Vrij duidelijk, geloof ik.
-
UPDATE 18-08-2021 (verzoek van Dimpiediepu )
Lifeliner standplaats:
Zulu standplaats:(Als iemand weet hoe ik dit bovenaan kan pinnen, laat me het ff weten aub)
UPDATE 06-09-2021 (verzoek van Dimpiediepu )
Waterreddingspost:
UGS:
UPDATE 03-10-2021 (verzoek van MonkeyPoliceNL )
KMAR brigade: