[2023-07-25] Nieuw lid gameteam

  • Beste spelers,


    Een aantal weken terug kondigde Cahjo zijn vertrek uit het Gameteam aan. Via deze weg willen we hem nogmaals bedanken voor zijn inzet de afgelopen jaren.

    Zijn vertrek betekende dat er gezocht moest gaan worden naar een nieuw gameteam lid die samen met ons en de ontwikkelaar verder te gaan ontwikkelen. En dit hebben we ook gedaan. Na verschillende reacties te hebben mogen ontvangen van verschillende spelers hebben we 1 persoon uitgekozen waarvan wij denken dat hij een mooie aanvulling kan zijn voor het team. Via deze weg wil ik ook alle overige sollicitanten bedanken voor hun bericht. Wel willen we jullie vragen om, indien we jullie gegevens mogen bewaren, dit even in jullie topic te vermelden. Dit zodat we met een eventuele volgende sollicitatie ronde al gegevens van jullie hebben. Mocht je liever hebben dat we je gegevens verwijderen kun je dit ook aangeven. Wanneer je niks vermeld zullen wij deze gegevens in het weekend verwijderen uit onze systemen.

    Om jullie niet langer in spanning te houden, zullen we maar snel over gaan tot het aankondigen van het nieuwe gameteam lid, namelijk michel19761hlm. Wij hopen samen met hem de komende jaren het spel nog verder te kunnen ontwikkelen en zo de ontwikkelaar te ondersteunen.


    We hebben Michel gevraagd ook een woordje naar jullie te schrijven welke jullie hieronder kunnen lezen. Mochten jullie nog vragen hebben over deze verandering of aan Michel, voel je vrij te reageren op dit topic.




    -----------------------------------------



    Beste medespelers,


    Met grote opwinding en een gevoel van trots wil ik vandaag een bijzondere aankondiging met jullie delen.

    Na een ruime tijd het spel te spelen, ben ik met ingang vanaf vandaag officieel een deel van het Gameteam!

    Het is een eer om de kans te krijgen om niet alleen een speler te zijn, maar ook een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van ons geliefde meldkamerspel.

    Samen met andere toegewijde teamleden, hoop ik onze gezamenlijke passie voor dit spel om te zetten in nieuwe en opwindende mogelijkheden voor iedereen.


    In het Gameteam zal ik werken aan het bedenken en implementeren van verbeteringen, het oplossen van uitdagingen en het creëren van een nog meeslepender spelervaring.

    Of het nu gaat om het aanbrengen van nieuwe functionaliteiten of het balanceren van spelmechanismen, ik sta klaar om mijn uiterste best te doen voor de gemeenschap.


    Mijn toewijding aan dit spel en aan jullie is sterker dan ooit tevoren. Ik beloof dat ik (samen en met de overige leden) met volle inzet zal werken aan het bevorderen van een positieve en leuke omgeving voor iedereen. Jullie kunnen altijd op mij rekenen om naar jullie ideeën te luisteren, vragen te beantwoorden en samen te werken aan het maken van het meldkamerspel tot een nog betere en boeiendere ervaring.


    Laten we samen vooruit kijken naar een spannende reis vol nieuwe mogelijkheden en onvergetelijke momenten.

    Samen kunnen we het verschil maken en het meldkamerspel laten groeien naar ongekende hoogten.


    Met enthousiasme en dankbaarheid,

    Michel Kulk

  • Bedankt allemaal voor jullie felicitaties en aardige woorden! Ik ben ontzettend blij en enthousiast om deel uit te maken van het Gameteam van meldkamerspel.com. Samen gaan we voor een geweldige tijd en een nog betere spelervaring. Nogmaals bedankt voor jullie steun!"


    Michel

  • Bedankt allemaal voor jullie felicitaties en aardige woorden! Ik ben ontzettend blij en enthousiast om deel uit te maken van het Gameteam van meldkamerspel.com. Samen gaan we voor een geweldige tijd en een nog betere spelervaring. Nogmaals bedankt voor jullie steun!"


    Michel

    Succes, voordat je begint met nadenken over uitbreidingen en nieuwe toevoegen heb ik 1 advies voor je blijf hameren bij die Duitsers op performance... het is dramatisch en ik ben al begonnen aan gebouwen slopen en voertuigen verwijderen aangezien het niet speelbaar is het zooitje ellende.


    Sterkte!