Posities door michel19761hlm

Beste hulpverleners,

Het jaar 2024 loopt ten einde, en wat een jaar is het geweest. Van heftige explosies en schietpartijen tot complexe reddingsacties en ongekende uitdagingen – jullie stonden altijd klaar.

Het aantal incidenten was dit jaar bijzonder hoog, waaronder een zorgwekkende stijging in explosievenaanslagen. Toch lieten jullie je niet uit het veld slaan. Dankzij jullie moed, snelle reacties en de onmisbare samenwerking met collega’s zijn vele levens gered en gemeenschappen beschermd. Jullie zijn de rots in de branding tijdens de meest turbulente momenten.

Naast de zware incidenten is er ook veel om trots op te zijn. Dit jaar hebben jullie laten zien hoe innovatief hulpverlening kan zijn. Nieuwe technologieën, zoals drones en AI, werden met succes ingezet om situaties sneller onder controle te krijgen. Maar technologie kan nooit vervangen wat écht het verschil maakt: jullie inzet, empathie en vastberadenheid.

Ook op het menselijke vlak hebben jullie impact gemaakt. Van de eerste hulp bij verkeersongelukken tot het geruststellen van mensen in noodsituaties – jullie blijven de steunpilaar van onze samenleving. En dat alles vaak op momenten dat anderen genieten van feestdagen, weekends of vrije tijd.

We willen jullie hartelijk bedanken voor alles wat jullie doen. Niet alleen voor de grote heldendaden die het nieuws halen, maar ook voor al het 'stille werk' dat misschien minder zichtbaar is, maar minstens zo belangrijk.

Namens ons allemaal: een heel gelukkig, gezond en veilig 2025 gewenst. We kijken vol vertrouwen naar de toekomst, wetende dat jullie altijd klaarstaan.

Bedankt, voor nu en altijd! 🌟

Met vriendelijke groet,
    Michel

Hallo Allemaal,

Na zorgvuldig overwegen en met een zwaar hart, schrijf ik jullie om mijn besluit bekend te maken om te stoppen als admin van het gameteam.

Dit besluit komt niet uit de lucht vallen, maar is het resultaat van veel nadenken over waar ik mijn tijd en energie het beste kan investeren.

Gedurende mijn tijd (ook al was het kort) als admin heb ik met veel passie en toewijding gewerkt om een positieve bijdrage te leveren aan onze gemeenschap.

Echter, ik ben tot de conclusie gekomen dat het nu tijd is om plaats te maken voor mensen die meer tijd hebben om actief te zijn binnen het GameTeam.

Dit betekent niet dat ik afscheid neem van het spel zelf. Integendeel, ik plan om me meer te focussen op het spelen en genieten van Meldkamerspel.com, maar dan vanuit een iets andere rol. Ik kijk ernaar uit om te zien hoe het spel zich verder ontwikkelt en hoe het team nieuwe hoogtes zal bereiken.

Voordat ik afsluit, wil ik speciaal Piet bedanken voor zijn onwrikbare steun en vertrouwen in mij. Piet, jouw hulp en leiding waren onmisbaar, en ik ben je diep dankbaar voor alles wat je hebt gedaan. Bedankt voor de geweldige samenwerking, de leerzame momenten, en vooral voor de mooie herinneringen.

Ik ben ervan overtuigd dat het GameTeam met de juiste mensen een stralende toekomst tegemoet gaat. Hoewel ik een stap terug doe, blijf ik een toegewijde speler en supporter van dit geweldige spel. Ik hoop dat we in contact blijven en elkaar blijven ondersteunen in onze gemeenschappelijke passie voor Meldkamerspel.com.

Met warme groeten en de beste wensen,

Michel19761hlm

Hier zijn in het verleden ook verschillende ideeën over geweest. Echter wil xy dit niet aanpassen ivm de belasting van de server,
    Hopelijk dat er in de toekomst iets meer duidelijk of aangepast kan worden.
    Verder is het een prima idee!

Ik heb je idee voorgelegd. Op dit moment is deze case nog niet voor alle spelers. Daarom is er besloten om het voorlopig niet standaard in het spel op te nemen. De beste en makkelijkste oplossing is inderdaad om het zelf aan te passen via eigen voertuigtypes

De logica is bij mij allang weg mbt belgië haha.
    Volgens mij (als het anders is hoor ik het ook graag) kun je deze pagina meer gebruiken als naslagwerk het zijn zoals ik het lees ook politiezones.
    Je zou hier eventueel de plaatsen vanaf kunnen halen maar om te weten waar ze precies staan kunnen kijken op politie.be

Goedemiddag,

wel vreemd inderdaad. Ik moet zeggen dat ik zojuist ook een teaminzet heb aangemaakt maar daar werkt alles.
    Is het bij jou inmiddels al opgelost?

Zo nee zou ik graag wat extra informatie willen weten
    - Wanneer de foutmelding precies kwam. Bij het invoeren van de getallen of na het opslaan van de melding?

M.b.t. de patiënten en mmt
    - Welke velden heb je ingevuld in de lijst?
    Dit om uit te sluiten of er geen verkeerde namen worden gebruikt bij de invoervelden.

De ontwikkelaar is op de hoogte van de problemen, deze waren ook voorzien tijdens dit event op basis van de voorgaande events. Toch is besloten dit event door te laten gaan om zo extra te kunnen inzetten op het monitoren van de server en zo hopelijk het probleem te achterhalen. Echter heeft de ontwikkelaar ook jullie hulp nodig met het identificeren van de problemen. Meld zoveel mogelijk data die je hebt aan de ontwikkelaar door een melding aan te maken via de helpshift (https://xyrality.helpshift.com/a/mission-chief/?p=web of de chat in het FAQ gedeelte van de app)

Om jullie op weg te helpen hebben we samen met de ontwikkelaar een lijstje gemaakt met een aantal gegevens die hun graag willen weten. Deze kun je zelf aanvullen met info die jij denkt dat mogelijk zou kunnen helpen.

Dank voor jullie medewerking en ondanks de problemen toch nog veel plezier met het event.

------------------------------

Device info:

- Version:

Game:

Account ID:

Alliance ID:

Running action (for example, running an alliance event):

Other important stuff: