Roepnummers Rijkswaterstaat

  • Dit is wat ik heb gehoord van een wis:

    2100 Zuid Holland 2200 Noord Holland 2300 Utrecht 2400 Zuid nl 2500 noord oost nl


    En dan gwn per auto doornummeren, dus 2101, 2102, 2103 etc.

  • Voordat er een hele lijst met allerlei gegevens komt, is het goed om te kijken wat we weten. Ik zal dat op termijn wel omzetten in een lijst.


    Volgens mijn bescheiden gegevens zijn er 55 steunpunten van Rijkswaterstaat. (Moeilijk te vinden maar die informatie is dat ze vanaf deze punten de wegen strooien)

    Ik weet niet of op die punten de wagens staan voor de weginspecteurs of dat deze bij de verschillende hoofdkantoren staan. Of mogen de WIS de wagens mee naar huis nemen en geldt hetzelfde als voor de verschillende officier van dienst van de brandweer dat ze misschien wel aan een regio gekoppeld zijn maar niet op een vaste post staan?


    Als je net als ik realistisch speelt dan is het wel fijn om te weten waar je de gebouwen moet neerzetten. In het geval zoals Karst zegt zouden de wagens maar op 5 plaatsen staan en met de hoeveelheid meldingen waarbij de voertuigen worden gevraagd is de aanrijtijd dus erg lang.

    Ik ben benieuwd hoe iedereen ermee omgaat zodat we uiteindelijk een mooie lijst kunnen maken.

    Rijkswaterstaat die ik een uitgebreide mail heb gestuurd met de vraag naar deze informatie wil op geen enkele manier dit delen met een derde partij. Verder levert het zoeken op internet (ik heb er al een middagje voorgezeten) weinig informatie op dit gebied.

  • De lijst met de gegevens die bekend zijn. IK heb ze maar ingedeeld per provincie


    FRIESLAND

    Harlingen: Celciusstraat 10, 8861NE Harlingen


    GRONINGEN

    DRENTHE
    Hoogeveen: Buitenvaart 1005, 7905SB Hoogeveen

    Assen: Balkendwarsweg 4, 9405PT Assen


    OVERIJSSEL

    GELDERLAND
    Nijmegen, Wijchenseweg 4a, 6537 TL, Nijmegen


    UTRECHT
    Houten, De staart 3, 3992 LK, Houten


    FLEVOLAND

    NOORD HOLLAND

    ZUID HOLLAND
    Ridderkerk, Schaapherdersweg 4, 2988 CK, Ridderkerk

    Numansdorp, Rijksweg A29 2, 3281 LZ, Numansdorp

    Leiden, N11 1, 2322 VW, Leiden

    Reeuwijk, Nespad 1, 2411 JK Bodegraven

    Rhoon, Groene Kruisweg 401, 3161 EJ, Rhoon

    Dordrecht: Laan der Verenigde Naties 115, 3331 Dordrecht

    Delfgauw: Rijksstraatweg 47, 2645BS Pijnacker-Nootdorp

    Gorinchem: Banneweg 22, 4205NL Gorinchem


    ZEELAND
    Kapelle, Vierwegen 3, 4421 RA, Kapelle


    BRABANT

    Waspik, Scharlo 7, 5165 NG, Waspik

    Moerdijk, Steenweg 4, 4781 PA, Moerdijk

    Breda, Graaf Engelbertlaan 161, 4837 DT, Breda


    LIMBURG

    Eigenaar van TEAM FMA

    Nieuwe leden zijn altijd welkom

    Bewerkt 2 tijdstippen, duren Fire-Ard: Aangepast met nieuwe gegevens ().

  • Ik heb contact met RWS. Hun konden ook niet zo een lijst boven tafel krijgen.
    Medewerker Jan gaat er achteraan en komt erop terug bij mij.

    Hij vond het wel leuk dat RWS in een spel voorkomt :-)

    Dan ben je verder dan ik was. Ik kreeg te horen dat die informatie niet gedeeld mocht worden. De reden werd niet gegeven. IK hoop dat je het wel te pakken krijgt.

  • Dit heb ik nog gevonden.


    Dordrecht: Laan der Verenigde Naties 115, 3331 Dordrecht
    Assen: Balkendwarsweg 4, 9405PT Assen

    Delfgauw: Rijksstraatweg 47, 2645BS Pijnacker-Nootdorp

    Gorinchem: Banneweg 22, 4205NL Gorinchem

    Harlingen: Celciusstraat 10, 8861NE Harlingen

    Hoogeveen: Buitenvaart 1005, 7905SB Hoogeveen

  • Dan ben je verder dan ik was. Ik kreeg te horen dat die informatie niet gedeeld mocht worden. De reden werd niet gegeven. IK hoop dat je het wel te pakken krijgt.

    Contacten als verkeersregelaar met weginspecteurs kunnen soms handig zijn ;-)


    Helaas; RWS medewerker heeft terug gekoppeld. Is door zijn leidinggevende terug gefloten. Lijst mag niet met derden gedeeld worden