Posities door Henk66

    Hou het er maar op dat de wind heel erg verkeerd staat maar een straat een wijk verderop afsluiten tsjaa ... lullig als je realistisch speelt maar uiteindelijk levert het toch een paar credits op en daar doet iedereen het tenslotte toch voor ??

    Vraag 4 De namen van Werknemers kan je zelf veranderen , door op je post te klikken , personeel bekijken en bij opties (rechts) potloodje in te klikken . Voor slachtoffers bestaat dat niet . Echter hoe vaak kijk je echt naar die namen ?

    Ik zie je probleem, vaak selecteer ik ook 4 klassen tegelijk.
    Persoonlijk denk ik dat je niet de groottte van de klassen moet verhogen, maar het aantal te selecteren klassen, dus meer klassen in een gebouw.

    Wanneer je de grootte van de klassen verhoogd, bijvoorbeeld naar 20, dan hebben kleinere spelers daar nadeel van. Zij kunnen immers meestal de klassen nog niet direct vol krijgen en laten dan veel opleidingsruimte onbenut.

    Nu met bijvoorbeeld ME heb je 52 personen nodig dus 5 lokalen met 10 en 1 lokaal met 2 personen dan blijven er toch ook acht plaatsen onbenut ? ja oké het kinkt anders dan 18 plaatsen maar probleem blijft hetzelfde ... Als men niet zo slim is om rekening met hun toekomst te houden en alvast personeel voor de tweede sectie of een ander bureau op te leiden .
    Daarnaast heb voor OVD -G bijvoorbeeld ook maar 1 persoon nodig dan zou de kleinere speler ook daar plekken overhouden.
    Voorts kan je je afvragen in hoeverre een echt kleine speler zelf al opleidingsplaatsen zelf gebouwd heeft. Zitten ze in een team dan valt het overschot aan vrije plaatsen op te vangen door medespelers uit dat team . Kwestie van even in de chat zeggen dat er nog een x aantal plaatsen vrij is voor een opleiding en noem maar iets over twee uur van start gaat.
    Tot slot van mijn betoog zijn extra lokalen van 10 personen onnodig extra kosten om te bouwen terwijl als ontwikkelaar gewoon het aantal naar 20 of 30 verhoogt er geen credit of coin extra mee gemoeid hoeft te zijn . Kleine moeite groot plezier .

    Volgens mij valt Credit collect in herhaling alleen iets uitgebreider . Veel geblaat weinig wol en weinig respect voor mij als je tussen de regels door leest. Hij mag van mij en mijn mening ,vinden wat hij vindt maar de tijd dat mijn moeder zaliger meer dan 50 jaar geleden heeft proberen te leren om conflicten uit de weg te gaan ligt ver achter mij omdat al snel bleek dat ik daar niet ver mee kwam in het leven . Echter ze zelf opzoeken doe ik ook niet dus laat ik het hierbij tenzij ....
    Ik vond het stukje van Piet 2001 een mooie afsluiter alleen jammer dat hij er geen slotje op geplaatst heeft wat maakt dat ik me nu weer genoodzaakt vond om te reageren . Dus wat mij aangaat nu een slotje op dit topic.

    Het valt mij op dat er altijd en eeuwig leden van NL Rescue (maak ik veel al op uit de onderschriften) hier laat ik netjes zeggen commentaar leveren op de in hun ogen kleinere spelers om ze monddood maken . Helaas hebben ze aan mij een verkeerde Ik zeg wat ik denk en doe wat ik denk wat goed is .
    Ik heb het helemaal niet gehad over een alleenrecht maar wel over om mij Gekke Henkie te noemen en met succes te wensen met mijn kortzichtigheid komt bij mij over als of je wilt zeggen mannelijk lichaamsdeel van 3 letters . Met automatische piloot bedoelde ik het lijstje afgaan 1 voertuig sturen naar de x - aantal honderd meldingen , appeltje eitje toch ? Wees er gelukkig mee .

    En wie is Collect credit dan wel ??? Dat team van jou zou ik niet eens willen zitten en daar krijg je geen vierkante oogjes want in de avond uurtje zitten en je hebt alle taken en evenementen zo binnen.. Bah bah .... . Laat mij maar in een team zitten waar ik het naar me zin heb en nog zelf kan spelen in plaats van op de automatische piloot . Bovendien had ik het stukje geschreven om Fire ard een steun in de rug te geven .

    Hoi Fire Ard ,
    Ik snap je volkomen toen ik nog werkte had ik hetzelfde probleem en nu ik helaas door ziekte ben afgekeurd heb ik er nog moeite mee om de doelstellingen van taken en evenementen te halen.
    Weet je hoe dat komt ? Gewoon omdat jij , ik en hopelijk nog vele anderen gelukkig een echt leven hebben naast MKS .
    Speel het spel ter ontspanning en niet alsof je voor een werkgever aan de slag bent. Hoewel het leuk is die credits en of coins in de wacht te slepen maar het onzin om bij wijze van spreken je in de avond vierkante ogen te klikken en nog even door te gaan met de kans dat je je verslaapt en de volgende dag te laat op je werk komt.
    Gebouwen bouwen ? Ja leuk als je ze nodig hebt en de benodigde credits er voor hebt , bouw eerst maar je in bezit zijnde posten maar vol is mijn advies , uitgaande dat het een regio of iets vormt natuurlijk. Dan verplaats gebouwen , neem direct werknemers aan , voltooi onmiddellijk uitbreidingen ... tegen coins , ik heet wel Henk maar geen Gekke Henkie .
    Ik zeg speel rustig en zonder zonder zorgen is de post vandaag niet klaar dan misschien wel morgen . Met rustig spelen kom je er ook .
    Veel speel plezier en succes gewenst , Ard

    Een aantal jaar geleden was er een kansloze vrouw bij PTT Post die een rookverbod eiste en waar staan we in 2022 ? Dat er veel en veel minder gerookt word en mag worden dus wie is er uiteindelijk kansloos ? De rokers die toen de meerderheid vormden dus wie weet bij WK 2030 ?

    Helemaal met jou eens Michel_1 . Hoewel dit geen inzet kost is een overstap naar een echte goksite zo gemaakt, vaak beginnen die ook met eerste gratis inzet. Voordat je het weet ben je dan later duizenden euro's kwijt met alle gevolgen vandien ... zoals schulden , huisuitzettingen en stuklopen van relatie's zelfs met eigen familie .
    Een stap verder is dat een gokker mogelijk gaat stelen om aan de verslaving te voldoen en zelfs daarvoor in aanraking kan komen met justitie .

    Wees slim en stop inderdaad met ons via dit verder onschuldige leuke spel aan te zetten tot gokken.

    Tip om dan het WK voetbal luister bij te zetten geef dan bij winst van Nederland of België iedereen een coin of wat credits .

    Mensen laten we nu niet op ieder slakje zout leggen . Het is en blijft maar een spel . Nu gaat dit over een benaming , welke ik denk 80 % van de spelers het echt niet uitmaakt hoe je het noemt. Het gaat voor de meeste spelers immers om de credits .
    Begrijp me goed natuurlijk is het leuk als er zoveel mogelijk realisme in het spel zit . Echter als ik kijk bij achtervolging scooter wat daar naar toe moet krab ik me achter mijn oor , een heli en ovd-p ja misschien als er een soort van kaliber Willem H op de scooter zit. ;)^^ maar boeie de credits zijn leuk.