Opleiding bereden brigade niet afgerond

  • Ik denk dat je hiervoor het best even contact kan zoeken met de ontwikkelaar via de helpshift, aangezien wij ook geen data hebben van de oorsprokelijke opleidingen en hun ID's om door te geven.


    Stuur hierbij aan hun mee:

    - Je spelersnaam en ID

    - Gameversie (dus NL - Meldkamerspel)
    - De screenshots

    - Eventueel de link naar de scholen.

    - Extra info/bewijs dat je mogelijk hebt

  • Vandaag liepen bij mijn ook de opleidingen af van de BB. Ze zijn gewoon netjes bij de posten neer gezet mis niks.

    Met andere woorden het werkt gewoon.


    Het kan bij jouw anders zijn natuurlijk!

  • Vandaag liepen bij mijn ook de opleidingen af van de BB. Ze zijn gewoon netjes bij de posten neer gezet mis niks.

    Met andere woorden het werkt gewoon.


    Het kan bij jouw anders zijn natuurlijk!

    Fijn dat het bij jou wel werkt, nuttige bijdrage.
    Ongeveer net zoiets als, bij mij brand het licht dus er is stroom, maar bij jou kan het anders zijn natuurlijk. Lampje....

    Als je de screenshots had bekeken, had je de conclusie getrokken dát het bij mij niet werkt.

  • Fijn dat het bij jou wel werkt, nuttige bijdrage.
    Ongeveer net zoiets als, bij mij brand het licht dus er is stroom, maar bij jou kan het anders zijn natuurlijk. Lampje....

    Als je de screenshots had bekeken, had je de conclusie getrokken dát het bij mij niet werkt.

    Is inderdaad een nuttige bijdrage. Betekent namelijk dat het systeem niet helemaal kapot is, maar dat er bij jouw account alleen een probleem is ontstaan. Beetje een jammere reactie.

  • Ik wil niemand gaan verdedigen of veroordelen maar het feit dat 1 speler de klachten meldt, is al genoeg aanwijzing dat het bij de rest wel goed loopt.


    Dus is het inderdaad zo dat het niet voor iedereen geldt en is dus de melding dat het wel goed gaat niet zo relevant,

    Zelf heb ik het ook een keer met een reguliere opleiding meegemaakt en die heeft de ontwikkelaar toen ook handmatig laten afronden.


    Als elke melding die fout gaat gevolgd moet worden door meldingen waar het goed gaat dan is dat ook zinloos denk ik.

  • Het verschil hier is dat er misschien veel minder spelers zijn die dergelijke opleidingen hebben afgerond met coins....
    De vraag is of dat systeem goed werkt.

    Het normaal opleiden zal misschien prima werken....

  • Reactie van ontwikkelaar
    Ik moet in het vervolg beter opletten of mijn opleidingen wel gevuld zijn met personeel. Dat zou de oorzaak zijn.

    Die conclusie trekken ze omdat er achter de school geen bemanningsleden stonden.

    Ik zou dus bij 20 klassen geen bemanning in de opleiding hebben geselecteerd én dat zouden dan ook nog eens precies de klassen zijn die ik met coins had afgerond.
    Terwijl de niet afgekochte opleidingen allemaal probleemloos afronden.

    Kennelijk vinden ze het zelf een geloofwaardig verhaal

    Wel een gedeeltelijke refund gehad van 50 coins voor de 120 die het gekost heeft.

    Teveel moeite om de rest ook vergoed te krijgen, maar in het vervolg rond ik geen opleidingen meer af met coins.

  • Het verschil hier is dat er misschien veel minder spelers zijn die dergelijke opleidingen hebben afgerond met coins....
    De vraag is of dat systeem goed werkt.

    Het normaal opleiden zal misschien prima werken....

    Ik heb de eerste opleidingen ook met coins afgerond en ik had geen enkel probleem. Anders had ik het uiteraard wel gezegd..