Bereden brigade

  • Je kunt zelf indelen wat je wilt hebben.

    je kunt 3 NH auto's kopen. En 3 bereden brigade. Hierin kun je kiezen voor de Aanhangwagen(2paarden of vrachtwagen(4 paarden).

    De Trekkende voertuigen zijn ook in te zetten als noodhulp voertuigen. Waarmee we ook de vraag voor noodhulp op een hb hebben gedekt.

    Dus of die 3de in jouw voorbeeld nutteloos is of niet kun je zelf oordelen.

  • Hm wat ik dan ook weer niet snapt is dit.


    BB-A

    Benodigd 1 persoon met een speciale opleiding in het trekkende voertuig (Bereden Brigade)


    DAT-NH <---- trekkende voertuig.

    Max. 2 personen.


    Hoe kan het dat de DAT-NH 2 personen nodig heeft, waarvan 1 een opleiding nodig heeft en die andere niet.


    Dan nog een tip: VW-BB

    Vrachtwagen – Bereden Brigade gaan 4 personen in die kunnen paard rijden, dat komt er op neer dat de chauffeur een dubbel functie heeft.

    Eigenlijk moet de Chauffeur een opleiding hebben Chauffeur zwaar. Maar dan van de politie.

    Dat komt er op neer dat er geen 4 personen in de VW-BB maar 5 personen.

  • In het trekkende voertuig moet minimaal 1 persoon zitten. Je hebt dan 1 paard.

    Bij 2 personen heb je 2 paarden.
    Wanneer de DAT-NH naar een normale inzet gaat hoeven er geen opgeleide personen in te zitten.


    Over de VW-BB

    We hebben gekozen voor 4 personen voor de 4 paarden. Dus met de dubbelfunctie.
    In de basis om het voor iedereen duidelijk te hebben. En het (momenteel) technisch niet mogelijk is om bij een voertuig verschillende opleidingen te vragen.

  • Heb een volledig ge-upgrade Hoofdbureau, dus met alle uitbreidingen. Hierdoor door is het mogelijk om 28 voertuigen op post te hebben, heb er enkel nu 27 van de 28 en kan enkel nog 1x DAT-NH kopen, maar wanneer ik deze zou kopen staan er 3x een DAT-NH, 2x VW-BB en 1x BB-A.


    Nu lijkt het mij logisch wanneer je 2x een BB-A kan kopen en 2x het trekkende voertuig "DAT-NH" voor de BB-A zeker, omdat de DAT-NH voor niets anders ingezet kan worden.


    Weet niet of er al meer mensen dit gemerkt hebben, dus laat het gerust weten ook wanneer het inderdaad een fout lijkt te zijn.

  • Heb een volledig ge-upgrade Hoofdbureau, dus met alle uitbreidingen. Hierdoor door is het mogelijk om 28 voertuigen op post te hebben, heb er enkel nu 27 van de 28 en kan enkel nog 1x DAT-NH kopen, maar wanneer ik deze zou kopen staan er 3x een DAT-NH, 2x VW-BB en 1x BB-A.


    Nu lijkt het mij logisch wanneer je 2x een BB-A kan kopen en 2x het trekkende voertuig "DAT-NH" voor de BB-A zeker, omdat de DAT-NH voor niets anders ingezet kan worden.


    Weet niet of er al meer mensen dit gemerkt hebben, dus laat het gerust weten ook wanneer het inderdaad een fout lijkt te zijn.

    Zie RE: Bereden brigade