[MKS-0089] Fuif/festival

  • Ik zag het voorstel nog niet staan tussen de andere suggesties, daarom dat ik een nieuw topic open:


    Een fuif of festival als nieuwe melding, eventueel als gepland incident: enkele noodhulpeenheden (hondengeleiders?) en ambulances.

    Zou het ook niet leuk zijn om spraakaanvragen bij geplande incidenten in te voeren (voor zowel politie als ambulance) of is dat technisch niet mogelijk?

  • Ik zag het voorstel nog niet staan tussen de andere suggesties, daarom dat ik een nieuw topic open:


    Een fuif of festival als nieuwe melding, eventueel als gepland incident: enkele noodhulpeenheden (hondengeleiders?) en ambulances.

    Zou het ook niet leuk zijn om spraakaanvragen bij geplande incidenten in te voeren (voor zowel politie als ambulance) of is dat technisch niet mogelijk?

    Vindt ik zeker geen slecht voorstel, zou leuk zijn als dit ingevoerd zou kunnen worden.

  • Ik zag het voorstel nog niet staan tussen de andere suggesties, daarom dat ik een nieuw topic open:


    Een fuif of festival als nieuwe melding, eventueel als gepland incident: enkele noodhulpeenheden (hondengeleiders?) en ambulances.

    Zou het ook niet leuk zijn om spraakaanvragen bij geplande incidenten in te voeren (voor zowel politie als ambulance) of is dat technisch niet mogelijk?

    De fuif lijkt erg veel op toezicht horeca waar ook pol, hondegeleiders en ambulance nodig is.


    Wat het tweede betreft zou het wel leuk zijn maar als je een wagen die nodig is voor de inzet wegstuurt (wat je met een spraakaanvraag doet) zorgt dit ervoor dat de hele melding vervalt.

  • Ik zag het voorstel nog niet staan tussen de andere suggesties, daarom dat ik een nieuw topic open:


    Een fuif of festival als nieuwe melding, eventueel als gepland incident: enkele noodhulpeenheden (hondengeleiders?) en ambulances.

    Zou het ook niet leuk zijn om spraakaanvragen bij geplande incidenten in te voeren (voor zowel politie als ambulance) of is dat technisch niet mogelijk?

    Spraakaanvragen bij geplande meldingen?
    Er loopt al een poosje de vraag om spraakaanvragen van arrestanten net als patiënten door een Officier af te kunnen handelen. Dat zou een hoop werk bij het afsluiten schelen. Extra spraakaanvragen hoeven van mij dan ook niet.

  • Spraakaanvragen bij geplande meldingen?
    Er loopt al een poosje de vraag om spraakaanvragen van arrestanten net als patiënten door een Officier af te kunnen handelen. Dat zou een hoop werk bij het afsluiten schelen. Extra spraakaanvragen hoeven van mij dan ook niet.

    Goed argument, Rene-MKS; ik heb nog niet zo veel spraakaanvragen dus ik zag dat probleem over het hoofd ;)


    De fuif lijkt erg veel op toezicht horeca waar ook pol, hondegeleiders en ambulance nodig is.


    Wat het tweede betreft zou het wel leuk zijn maar als je een wagen die nodig is voor de inzet wegstuurt (wat je met een spraakaanvraag doet) zorgt dit ervoor dat de hele melding vervalt.

    Ik zie het toch iets anders: een festival kan veel grootschaliger. Dit weekend werkte ik in een hulppost op Tomorrowland. Daar waren toch minstens een 10-tal ambulances, 3-4 MUG's (MMT) enz.

    De technische kant van de zaak laat ik voorlopig in het midden. Misschien kan er gewerkt worden met vervolginzetten of verspreidingen? Dat je de melding 'festival' krijgt en daarrond/daarna meldingen als 'geintoxiceerd persoon', 'hitteslag', 'bewustzijnsdaling',... krijgt waar dan telkens een ambu heen moet.

    Misschien weet iemand anders een oplossing voor dit probleem?

  • Jrh1997

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Fuif/festival” naar “[MKS-0089] Fuif/festival”.
  • Ik zag het voorstel nog niet staan tussen de andere suggesties, daarom dat ik een nieuw topic open:


    Een fuif of festival als nieuwe melding, eventueel als gepland incident: enkele noodhulpeenheden (hondengeleiders?) en ambulances.

    Zou het ook niet leuk zijn om spraakaanvragen bij geplande incidenten in te voeren (voor zowel politie als ambulance) of is dat technisch niet mogelijk?

    Goedgekeurd

  • Inclusief spraakaanvragen bij geplande meldingen?????

    De melding is goedgekeurd, hoe die er precies uit gaat zien weten we pas als die door het GT wordt ingevoerd.

    Maar het lijkt mij niet wenselijk om spraakaanvragen bij geplande inzetten te krijgen en ik weet niet eens of dat technisch mogelijk is aangezien het een ander systeem is.

  • De melding is goedgekeurd, hoe die er precies uit gaat zien weten we pas als die door het GT wordt ingevoerd.

    Maar het lijkt mij niet wenselijk om spraakaanvragen bij geplande inzetten te krijgen en ik weet niet eens of dat technisch mogelijk is aangezien het een ander systeem is.

    Eens met spraakaanvragen niet wenselijk bij geplande meldingen