[FMKS0085] Opgeleid personeel

  • Bedankt voor je bericht. Interessante fout, ben zelf nog niet zoiets tegengekomen. Ik ga het doorgeven aan de ontwikkelaar zoadat zij er naar kunnen kijken!

  • de ontwikkelaar gaat er naar kijken Ramonvdo Heb je misschien nog extra informatie die ze mee kunnen nemen? Gebruikte je bijvoorbeeld een eigen school of een teamschool, of zelfs de opleiding van een teamgenoot?

  • Oe, ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer de teller precies naar 6 personen is opgelopen. Vermoedelijk zijn mijn bikers allemaal opgeleid op mijn eigen school, maar ook hier durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.


    Enige wat ik me nog zou kunnen indenken (maar dat betekent dat het al best een tijdje op 6 staat) is dat het wellicht samenhangt met de bug van een tijdje geleden waardoor opleidingen niet afliepen en voertuigen allemaal status 3 bleven op groepsmeldingen.

  • Als je in het scherm voor de opleidingen kunt zien wie de 6 personeelsleden zijn die opgeleid zouden moeten zijn, kan je dat vergelijken met de personeelslijst van het bureau uit, en uitkomen welke personeelsleden gebugd zijn. Dan zou het voor de ontwikkelaar ook makkelijker onderzoek zijn als je de linken van het personeel en een link naar het bureau in kwestie doorgeeft. (de link van een perseoneelslid is hetgeen dat je klikt om een personeelslid te bewerken)

    Dat hangt er natuurlijk van af of je ze kunt identificeren.

  • Als je in het scherm voor de opleidingen kunt zien wie de 6 personeelsleden zijn die opgeleid zouden moeten zijn, kan je dat vergelijken met de personeelslijst van het bureau uit, en uitkomen welke personeelsleden gebugd zijn. Dan zou het voor de ontwikkelaar ook makkelijker onderzoek zijn als je de linken van het personeel en een link naar het bureau in kwestie doorgeeft. (de link van een perseoneelslid is hetgeen dat je klikt om een personeelslid te bewerken)

    Dat hangt er natuurlijk van af of je ze kunt identificeren.

    Zowel op mijn bureau als in het opleidingsscherm worden er 4 personen weergegeven met de opleiding Biker. Het probleem zit hem in de counter die aangeeft dat er 6 personen met opleiding zouden moeten zijn.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Opgeleid personeel” naar “[FMKS0085] Opgeleid personeel”.