Posities door MisteryKid
-
-
Beste Bas15112.
Je kan geen coins overdragen naar andere spelers je zult ze zelf moeten verdienen.
Je kan tegenwoordig coins cadeau doen aan andere spelers. Maar dan moet je ze eerst kopen. Kan niet vanuit je eigen coin voorraad
-
nah, nu het er in zit is het min of meer gelijk getrokken met alle andere versie die het al hebben. Ik denk niet dat xy er iets in zal zien om het speciaal voor die hollanders te gaan zitten aanpassen
-
Iets meer info zou best handig zijn. Is ook handig om dat soort informatie direct te geven.
-
mensen kunnen het personeel van je gebouw overzicht wat je gelinkt heb niet zien. Je zult daar ook een screenshots voor moeten maken
-
gelukkig staat lssm compleet los van wat het spel zelf doet en kan de ontwikkeling van het spel zelf nooit dwars zitten
-
Heb het nooit eerder gehad als ik eerlijk ben, althans niet dat er 23 uur voor staat
wat je even kan proberen, i.p.v. "hours" verwijderen ( want sommige missies start de timer inderdaad zo lang, dus dat verwijderen moet je niet doen ) er is een serverTimezoneOffset in het script. Als het goed is staat die bij jou op "-120". Kan je die eens op "-60" zetten en kijken dat er dan gebeurd?
-
Hours staat er met een reden in. Dat weg halen is geen verstandige optie geweest
-
Mission Timer geeft nu ook het aantal uren aan bij het aftellen, is dit ergens aan te passen?Gevonden
Ben ik toch benieuwd wat je bedoeld met aantal uren. Dat kan gebeuren bij een grote melding. Of het is die malle zomer/winter tijd verandering
-
Ik denk dan toch dat voor die persoonlijke meldingen dan toch de telegram bot een betere optie is.
-
niet lastig, maar er zal dan gekeken moeten worden naar het aantal parkeer plaatsen voor ambulances. Dat is nou niet bepaald een weg waar wij heen willen als spelers. En je zegt dat je dan simpel weg de kazernes maar gaat uit bouwen. Die hebben ook maar een beperkte aantal parkeer plaatsen. Lijkt mij ook niet handig
-
pascall31 werkt het inmiddels weer?
-
misschien is een screenshot van de foutmelding handig om te tonen?
-
Om het antwoord van Cahjo even aan te vullen. In het echte leven is er inderdaad verschil, in het spel niet.
-
Wat is het precies wat je probeert te doen?
Leg het stap voor stap even uit
-
de app gebruikte een oudere uitgeklede versie van de chrome browser, daar zit het probleem, en tot dat dat bijgewerkt wordt valt er niks aan te doen.
-
Mobiele browser?
-
helaas is dat niet iets wat de app kan veranderen.
De app is eigenlijk gewoon een internet browser. En de pre-laad pagina is door je OS standaard op wit. Kan de app niks aan veranderen.
-
het script van JRH heeft wel die optie
Helaas heeft JRH z'n Script bundel de optie waar over gesproken word juist niet gaia18
@op spreekt over de gebouwen van team leden. Niet over gebouwen van het team zelf. En die specifieke optie is tijdelijk uitgeschakeld door het spel zelf vanwege het hoge data verbruik.Ik kan je ook vertellen dat die optie op ALLE versies uitgeschakeld is.
-
Transponder offline, communicatie apparatuur wat niet werkt, radar wat niet werkt etc etc. Zo zijn er nog wel mee dingen op te noemen waardoor het fout kan gaan. Overal waar het mis gaat is een mens bij betrokken.