[FMKS0128] Voertuigen laden

  • Bedankt voor het melden, deze fout gaan we morgen ook doorzetten naar de ontwikkelaar.
    Ze hebben wel een stapeltje aan werk liggen, met name gezien de OvDG update, maar hopelijk wordt dit zo spoedig mogelijk opgelost.

  • Momenteel als ik me voertuigen wilt inzien bij de meldkamer krijg ik dit in mijn console en op scherm blijft dan staan laden.
    Failed to load resource: the server responded with a status of 500 (Internal Server Error)

    Nu ben ik genoodzaakt per post te zoeken of verplicht meerder meldkamers te nemen als ik dit wil blijven doen.
    Je kunt met lssm v4 ook wat doen maar eigenlijk zal dat niet nodig hoeven te zijn als de oplossing vrij simpel is om dit op te lossen doormiddel van fatsoenlijke paginering.


    Want wie bedenkt het dat je in 1 overzicht meer dan 8K aanvoertuigen gaat inladen. Dit werkt natuurlijk ook niet dus dat zal dan ook wel het probleem.
    Maar zal wel fijn zijn als hier een keer wat aan gedaan wordt want ik gok dat ik niet de enige speler ben die hier 'last' van heeft.

  • Ik herken het probleem. Zelfde met de uitbreidingen.

    Zelf heb ik het opgelost door het te splitsen over meerdere meldkamers, maar dat is uiteraard geen goede oplossing voor dit probleem.

    Ik zou zeker voorstander zijn voor pagineren of een zelfde wijze als de oranje balk in het meldingenscherm.

    Zelfde geldt voor de gebouwen pagina als je veel gebouwen op de meldkamer gekoppeld hebt.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Voertuigen laden” naar “[FMKS0128] Voertuigen laden”.