Laadsnelheid inzet op telefoon

  • hallo allen.
    Ik merk dat des te meer beschikbare voertuigen ik heb des te langzamer het spel gaat. Ik speel op een Samsung S8. Als meerendeel van mijn voertuigen op pad zijn dan gaat het laden van een inzet en het aanklikken van voertuigen een stuk sneller. Dat komt omdat bij elke inzet de lijst van voertuigen geladen moet worden.
    Is er een mogelijkheid om die lijst te verbergen dat je alleen je inzetregels krijgt te zien ipv de hele lijst met beschikbare voertuigen?

  • Volgens mij hebben de alarm en uitrukregels dan alsnog op de achtergrond die lijst nodig. Dus dat laden zal je blijven houden.
    De A&U bepaalt aan de hand van die lijst welk voertuig gestuurd wordt en hoe lang die onderweg is. Als je te veel voertuigen hebt, waardoor je een oranje balk krijgt, dan geven de A&U die voertuigen ook niet weer met tijd, omdat ze niet geladen zijn.

  • Raar eigenlijk wel dat je door je lijst lag krijgt, zou mij eerder lijken door alle voertuigen die over de map heen bewegen met en of sirenes.
    Maar helaas zoals hierboven word gezegd we hebben onze normale voertuigen lijst nodig om de A&U in werking te laten gaan. Soms bij het oranje balkje krijg je ook een melding dat die bijvoorbeeld 2x Hulpverlening niet heeft.

  • Speel zelf soms ook op een S8.
    Ligt niet altijd aan het laden van de game, maar ook aan de achtergrond processen van de telefoon.
    Deze afsluiten kan mogelijk al helpen. Merk zelf namelijk dat het sneller werkt als ik alle apps sluit.
    De lijst is, zoals al eerder aangegeven in dit topic, ook benodigd voor het alarmeren van de voertuigen. Verbergen is dus niet mogelijk.
    Om de meeste vertraging hierop te verminderen is er al een limiet, waarna verdere voertuigen al worden verborgen.