Meldingen ver weg

  • is mij in begin als tip gegeven zet alles dicht bij elkaar doe ik dat word ik geforceerd om echt geld uittegeven of spullen gwn te verwijderen (aub iets hierover)

    Door wie is dit tegen je gezegd dan??
    Maar dichtbij elkaar kan meerdere betekenissen hebben. Kan ook mee bedoeld zijn dat je niet in Limburg kazerne 1 plaatst en in Groningen kazerne 2.


    Maar niemand van de grote spelers zou dit zo adviseren, aangezien dit gewoon een vorm van valsspelen is.

  • Inderdaad. Zoals @Jrh1997 al aangeeft, bestaat er een "anti-cheat" mechanisme voor spelers met een buitengewoon aantal kazernes op korte afstand van elkaar.


    Ik ben zelf niet helemaal op de hoogte van de interne werking ervan, maar heb een eerdere chat met Sebastian teruggezocht.
    Volgens hem wordt dit mechanisme geactiveerd bij "Veel meer kazernes in een gebied dan gemiddeld. Er is geen vast aantal".



    Ik weet niet of het helpt om nieuwe kazernes verder weg te bouwen, maar anders zal je ze moeten verwijderen/verplaatsen.


    Dat weet @Data misschien wel

    Er is een kans dat dit inderdaad voor een oplossing zou zorgen, maar dat is erg afhankelijk van hoe het algoritme alles berekent.
    Áls het al zou werken, gaat het een enorm aantal kazernes kosten om 13 á 14 kazernes in een stad als Sittard - gezien de beperkte oppervlakte ervan - te kunnen compenseren.


    De enige reële oplossing zou dus inderdaad zijn om gebouwen te verplaatsen.
    Mocht je nog gebouwen binnen de 24 uur hebben zitten, kun je deze uiteraard verwijderen met teruggave van het geld.



    is mij in begin als tip gegeven zet alles dicht bij elkaar doe ik dat word ik geforceerd om echt geld uittegeven of spullen gwn te verwijderen (aub iets hierover)

    Heb je toevallig een link van de plaats waar wij als moderatieteam die tip hebben gegeven, of is dit een tip geweest van een andere speler?

  • oke dus ik kan simpelweg niks doen op betalen na of verwijderen van gebouwen
    dit is me vertelt door een vriend die meer ervaring had dan mij

    er is nog een optie om dit probleem op te lossen en dat is (lijkt mij) de makkelijkste: begin helemaal opnieuw. Je bent dan wel alles kwijt maar het kost niets

  • Volgens mij is het heel makkelijk op te lossen... Door met wat geduld er om heen te gaan bouwen. Dan zal je zien dat de meldingen ook weer berijdbaar worden!

  • Klopt, en dat is inderdaad wat ik aangaf.


    Probleem is alleen dat 14 kazernes in een stad als Sittard lang zal duren te compenseren.
    Dus inderdaad, het is mogelijk, maar vereist wel redelijk wat geduld en nieuwe kazernes.

  • Als eerste sorry voor 't topic kicken, als tweede ben ik toch wel benieuwd hoe dit is afgelopen, vond het wel een interessant topic

    Ik heb het nagelezen en als je 1 post zou verwijderen, zou het probleem opgelost moeten zijn.

  • Cahjo

    Heeft de discussie gemarkeerd als "Gesloten".