Teveel MMT Inzetten

  • ik heb een 1 heli, maar het komt geregeld voor dat ik er 4 tegelijk nodig heb... is dit normaal??

    In het spel is het op dit moment normaal ja.
    Er zijn nu nog niet genoeg meldingen waaruit het spel kan 'kiezen' om ervoor te zorgen dat je maar maximaal 1-2 MMT meldingen open hebt staan.
    (Dit is overigens al regelmatig gevraagd op de facebookpagina ;) )


    Dus op dit moment kan het inderdaad voorkomen dat je de ene keer 0 meldingen hebt, terwijl je een uur later 4 heli's tegelijkertijd nodig hebt.


    Groet, Data

  • We hebben nu geloof ik 19 gewone ambu meldingen, 4 MMT meldingen en nog wat brandweer gerelateerde ambu assistenties (die niet mee tellen).
    Dat betekend dat we nu een kans dat 1 op de 4.75 meldingen een MMT melding is. Er moeten dus meer ambu meldingen komen om dit getal hoger te krijgen. (Ondanks dat we eigenlijk met zijn alle meer verschillende MMT meldingen willen hebben).


    Komende weken zal er alleen aandacht besteed worden aan wat anders dan de Ambu, die is vorige week nog flink geupdate met gewone meldingen.

  • Ik gooi hem even in deze topic, @Woukaa In de tap bladeren van politie, brandweer, ambulance en school zit een puntje van aandacht.
    zodra je alles uit zet en bijvoorbeeld alleen de politie op groen houdt dan komt de MMT (als je die hebt) ook daar te staan, volgens mij hoort dat bij het blad ambulance te staan ?

  • Het puntje Tabbladen is al eerder aangekaart maar had begrepen dat het lastig is om aan te passen. Als ik een mmt inzet heb zegt het programma heel vaak geen mmt beschikbaar...Dat is vreemd want er staan er 4 op hun plek. Als ik bij (de) tabblad(en) kijk staat daar 'het aantal voertuigen is te groot om weer te geven'. De mmt's staan ergens onderaan en worden niet gekozen, moeten handmatig worden toegevoegd aan het incident. Nu had ik begrepen dat dit komt omdat de lijst dus te groot is (Heb teveel voertuigen ondertussen :D ) Wellicht zijn de Tabbladen zo aan te passen dat er ook een Tabblad mmt inzet komt. Persoonlijk mag het tabblad alles naar de laatste plek en een tabblad officieren bijkomen of de mogelijkheid de tabbladen naar eigen inzicht te rangschikken.


    ;)

  • Het puntje Tabbladen is al eerder aangekaart maar had begrepen dat het lastig is om aan te passen. Als ik een mmt inzet heb zegt het programma heel vaak geen mmt beschikbaar...Dat is vreemd want er staan er 4 op hun plek. Als ik bij (de) tabblad(en) kijk staat daar 'het aantal voertuigen is te groot om weer te geven'. De mmt's staan ergens onderaan en worden niet gekozen, moeten handmatig worden toegevoegd aan het incident. Nu had ik begrepen dat dit komt omdat de lijst dus te groot is (Heb teveel voertuigen ondertussen :D ) Wellicht zijn de Tabbladen zo aan te passen dat er ook een Tabblad mmt inzet komt. Persoonlijk mag het tabblad alles naar de laatste plek en een tabblad officieren bijkomen of de mogelijkheid de tabbladen naar eigen inzicht te rangschikken.


    ;)

    Ja dit zou een hele mooie oplossing zijn, misschien kan het ook zo zijn dat je ziet welk voertuig je doorstuurt naar een 2e melding, met veel incidenten is het heel lastig om dat uit te zoeken, en dan stuur je meestal dubbel :-)

  • Bij mij duiken er nu allemaal meldingen op waar ik een MMT voor nodig heb. Maar zover ben ik nog niet, nog even doorspelen... Maar nu staan er al negen meldingen te wachten die niet af te maken zijn. Hoe kan ik dit oplossen??

  • Bij mij duiken er nu allemaal meldingen op waar ik een MMT voor nodig heb. Maar zover ben ik nog niet, nog even doorspelen... Maar nu staan er al negen meldingen te wachten die niet af te maken zijn. Hoe kan ik dit oplossen??

    Als je 10 of meer ambulanceposten hebt, krijg je standaard MMT meldingen.
    De enige manier hoe je dit kunt oplossen is zorgen dat je minder dan 10 ambulanceposten hebt.


    Voorkomen van nieuwe meldingen
    Heb jij ook uitgebouwde brandweerkazernes?
    Als je die hebt, zou je de uitbouw van die kazernes uit kunnen zetten door via het 'Uitbouwen' tabblad op de knop 'Niet beschikbaar' te klikken.
    Als je dit doet, rekent het spel de kazerne niet mee als post, maar kun je nog steeds ambulances kopen en gekocht ambulances gebruiken!
    Zie hiervoor ook de bijgevoegde afbeelding!


    Laten verdwijnen van huidige meldingen
    Je huidige negen meldingen waarvoor je een MMT nodig hebt kan je op drie manieren laten verdwijnen:
    1. Als je in een team zit, vraag dan teamleden met een MMT of ze die willen sturen
    2. Melding 'afkopen' met coins: elke melding kost 1 coin (geen credit) om af te sluiten
    3. Geduld hebben: als je 24 uur lang niks met een melding doet, zou die moeten verdwijnen


    Succes!
    Groet, Data



    Uitzetten van een ambulancestandplaats; na deactiveren kan de standplaats nog gewoon gebruikt worden net als normaal, maar de uitbreiding telt niet mee als post :D

    (Interne) Ondersteuning & Tooling - Team Meldkamerspel.com

    Bewerkt 2 tijdstippen, duren Data: Foto bijgevoegd ().

  • als je bij de brandweer een uitbreiding ambulancepost heb gemaakt maar heb daar geen ambulance. Blijft hij dan mee tellen?

    Ja, het maakt niet uit hoeveel ambulances je op een post hebt staan.
    De enige reden waarom een uitbreiding op de kazerne niet meetelt, is als je de uitbreiding de status 'Niet beschikbaar' gegeven hebt (Zoals mijn eerdere post).


    Groet, Data

  • ik heb een foutje gezien bij MMT heli. Wanneer deze een patiënt gaat vervoeren al Voerens je kiest na welk ziekenhuis laat gaan druk je op vervoer en je ziet in plaats van heli een ambulance voertuig plaatje vervolgens zie je in het rijtje status melding MMT heli vervoerd patiënt en wat ok nog opvalt de heli rijd staat er in plaats van vliegt

  • ik heb een foutje gezien bij MMT heli. Wanneer deze een patiënt gaat vervoeren al Voerens je kiest na welk ziekenhuis laat gaan druk je op vervoer en je ziet in plaats van heli een ambulance voertuig plaatje vervolgens zie je in het rijtje status melding MMT heli vervoerd patiënt en wat ok nog opvalt de heli rijd staat er in plaats van vliegt

    Een heli kan niet vervoeren.