Ik vind de tekst vrij duidelijk hoor.
Posities door KingGodDiabloZ
-
-
Volgensmij ter assistentie als ze niks doen krijgen ze niks nee.
-
Handig!. Bijvoorbeeld als je al weet waar de grote teaminzet komt dat je er alvast auto's kunt laten posten
-
ik heb een foutje gezien bij MMT heli. Wanneer deze een patiënt gaat vervoeren al Voerens je kiest na welk ziekenhuis laat gaan druk je op vervoer en je ziet in plaats van heli een ambulance voertuig plaatje vervolgens zie je in het rijtje status melding MMT heli vervoerd patiënt en wat ok nog opvalt de heli rijd staat er in plaats van vliegt
Een heli kan niet vervoeren.
-
Hoi,
Ik ben aan het denken om een tweede lifeliner aan te schaffen met coins. Alleen ik bouw realistisch en er zijn 4 lifeliners in nederland dus moet ik die lifeliner ver van mijn andere posten gaan plaatsen. Nou is mijn vraag stel ik doe dit krijg ik dan meldingen in de buurt van die ene lifeliner? Dus bijvoorbeeld dat ik een brand krijg in de buurt van die lifeliner
-
Nee hoor Want een standplaats bij een brw post telt ook mee of je dr nu een auto neer zet of niet. Zo kom je al stukken sneller er aan
Zo ben ik nu ook aan het spelen haha gewoon uitbreiden die handel XD
-
Mooi gedaan. Bedankt
-
zo is een mtm eigenlijk een beetje onbereikbaar gemaakt maar misschien haal ik dat nog eens een keer
Helemaal niet..
Ik ben er nu ook een beetje voor aan het spelen ik breid gewoon zoveel mogelijk posten uit. -
De eer..
(niks dus)
-
Dit lijkt me heel vet
Maak het dan zo als de ambulance? zodra je een post hebt krijg je het als "uitbreiding" en dan moeten eerst alle slachtoffers geholpen zijn voordat het balkje van "auto opruimen" fso begint -
Ik denk niet dat dit veel nut heeft. Het neemt een parkeerplaats in en er is toch oneindig water
-
Precies wat er staat...
Dus in de volgende situatie:
- Benodigde voertuigen: 2x TS + 1x RV + 1x OvD
- Ter Plaatse: 1x TS...zal deze eerst aangekomen Tankautospuit al gaan blussen, terwijl de andere TS, RV en OvD nog aanrijdend zijn
Groet,
DataDan denk ik dat deze maar voor een bepaalde tijd kan blussen anders zou elke melding wel met 1 ts afgehandeld kunnen worden
-
ah ok, das wel jammer..... helaas.
Dan moet je een team joinen
Brandweernl is de grootste clan van het spel alle leden zijn heel verspreid iets voor jou? -
Oke, bedankt ik heb mn coins teruggevraagd
-
Hoeveel posten heb je dan?
Uitbreiding op brandweer kazernes tellen ook mee namelijk2. Dus ik krijg pas meldingen ervoor bij 10 ambu posten? dus ik kan beter mn coins terugvragen dan?
-
Bij brandweernl kun je altijd terecht is verspreid over het hele land ook in brabant/limburg
-
Hoi,
Ik heb gisteren voor 50 coins een mmt standplaats aangeschaft toen ontdekte ik het tabje "mogelijke meldingen" en bij de mmt meldingen staat dat er minimaal 10 ambuposten benodigd zijn welke ik nog lang niet heb
Krijg ik nou toch de mmt meldingen of ga ik eerst tot de 10 ambu posten moeten wachten met een mmt dat niks kan? dit stond namelijk nergens vermeld
En bij het aanschaffen van een helikopter staat ook niet "benodigd vanaf 10 ambuposten"
Help
-
-
Ik snap dat je al heel veel request zult hebben maar zou je een icoon voor het OLVG in amsterdam kunnen maken?
Bvd
-
Kwestie van de melding openbaar maken voor je team en een teamlid het gewenste voertuig laten sturen..
Hier heb je gelijk in.