Die site is gemaakt en bijgehouden door een vrijwillig brandweerman uit HVZ waasland. Ik wil gerust eens viavia de vraag laten stellen of hij openstaat voor extra hulp maar kan ook niet verzekeren dat die vraag ook beantwoord zal worden.

Provincie Vlaams-Brabant.
-
-
Die site is gemaakt en bijgehouden door een vrijwillig brandweerman uit HVZ waasland. Ik wil gerust eens viavia de vraag laten stellen of hij openstaat voor extra hulp maar kan ook niet verzekeren dat die vraag ook beantwoord zal worden.
Ik wil gerust helpen als hij interesse heeft. Ik heb er de tijd voor en zit zelf ook in het Waasland.
-
Proberen kan altijd
-
Ik had al een bericht gestuurd naar degene die hem kent, nog geen antwoord. Het zal dus negatief zijn.
-
Okido, geen probleem. Bedankt voor de moeite!
Inderdaad een handige en mooie website, op voorwaarde dat hij onderhouden blijft. Ik gebruik hem al een tijdje, in combinatie met de lijsten op dit forum, maar vroeg me af of iemand uit het brusselse een actualere lijst heeft. Tot zover trek ik mijn plan
-
Okido, geen probleem. Bedankt voor de moeite!
Inderdaad een handige en mooie website, op voorwaarde dat hij onderhouden blijft. Ik gebruik hem al een tijdje, in combinatie met de lijsten op dit forum, maar vroeg me af of iemand uit het brusselse een actualere lijst heeft. Tot zover trek ik mijn plan
PIT's uit het Brussel van waar ik weet heb :
PIT VUB ( in principe VBR)
PIT St Pierre
PIT Ixelles
-
Ik wil gerust helpen als hij interesse heeft. Ik heb er de tijd voor en zit zelf ook in het Waasland.
Mochten Jullie nog hulp willen voor Regio Antwerpen Stel ik mij graag kandidaat
-
Leuven heeft er een PIT bij, Vertrek Heilig Hart ziekenhuis. Vervangt deze de ziekenwagen Leuven 1?
Wat zijn nu de huidige medische diensten in leuven?
-
vanaf 1/7:
PIT Vilvoorde
-