Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • zijn er ook snel toetsen om ambulaces door te sturen bij de spraakaanvraag naar dichtsbij zijnde ziekenhuis
    zodanig dat je dit niet iderekeer moet aanklikken

    De sneltoetsen die er zijn kan je in dit overzicht vinden: https://prnt.sc/rov0on
    Dus nee, er is geen sneltoets voor. Je zult zelf moeten kiezen of je een patiënt naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis stuurt of naar een ziekenhuis met de juiste afdeling of naar een teamziekenhuis.

  • misschien iets om in de toekomst over na te denken

    Dan kan je het in Suggesties plaatsen, maar denk niet dat dit snel zal worden doorgevoerd. De dichtstbijzijnde kan ook een teamziekenhuis zijn waar je voor moet betalen of dat die niet de juiste afdeling heeft. Dus zal geen makkelijke sneltoets worden om te implementeren in het spel.


    LSSM kan de spraakaanvragen wel veel makkelijker maken. Die heeft een functie om ziekenhuizen te filteren en een functie om de knop naar volgende status 7 voertuig automatisch in te drukken. Dus als je de spraakaanvragen makkelijker wilt, zou je daar naar kunnen kijken.

  • Het valt mij op dat de "normale" POI''s zoals ziekenhuis, kantoorgebouw e.d. automatisch in het spel zitten als je de functie alleen eigen POI gebruiken uit heb staan.
    Alleen bij POI's voor de waterongevallen is dit bijna nooit. IK heb diverse POI's. Teamgenoot heeft op bijna dezelfde locatie een kazerne met uitbreiding en kreeg geen meldingen zonder POI's te maken.


    De uitleg die ik altijd begreep was dat je de POI's van alle spelers gebruit, dus dan zou mijn teamgenooot van mijn geplaatste POI's gebruik moeten maken.
    Nou weet ik dat in OSM ( Open Street Maps) heel veel POI's zijn verwerkt. Ook de POI's die wij in het spel gebruiken. Alleen water wordt heel slecht bijgehouden is mijn ervaring in OSM. Bijna geen rivier, meer, sloot of wat voor water dan ook heeft een kenmerk toegewezen, terwijl bijna alle kantoren het kenmerk kantoor meekrijgen.


    Is het mogelijk dat dit gewoon verkeerd begrepen is en dat het spel niet de POI's van een alle spelers gebruikt, maar de POI van OSM gebruikt.
    Zou iemand uit het team dit kunnen navragen bij de ontwikkelaar? Het valt namelijk op bij die specifieke POI's die niet bijgehouden worden in OSM.

  • mensen even een snelle vraag wie heeft er welke paas inzetten al gekregen
    ik heb gelezen op fb dat het er in totaal 11 zouden zijn we zijn nu zaterdag en ik heb er tot hier toe nog maar 8 gehad

    Er zijn in totaal 11 meldingen. Het kan zijn dat je niet aan de voorwaarden voor bepaalde meldingen voldoet.
    Ik heb ze ook niet allemaal gehad, maar andere meldingen heb ik meerdere malen gehad.
    Dus het is gewoon geduld hebben en ze komen vanzelf als je aan de voorwaarden voldoet. 1 van de 11 meldingen is een geplande inzet.

  • Er zijn in totaal 11 meldingen. Het kan zijn dat je niet aan de voorwaarden voor bepaalde meldingen voldoet.Ik heb ze ook niet allemaal gehad, maar andere meldingen heb ik meerdere malen gehad.
    Dus het is gewoon geduld hebben en ze komen vanzelf als je aan de voorwaarden voldoet. 1 van de 11 meldingen is een geplande inzet.

    ja oke het loopt nog tot de 15de de vraag is dan wat zijn de voorwaarde die moet ik precies eens opzoeken


    juist gekeken en voldoe aan alle voorwaarde

  • ''Alle paasacties die wij vandaag voor jullie toevoegen lopen t/m 15 april.''


    Het is nu de 12e, zijn jullie nog van plan om de meldingen open te gooien? Dat ze ietsjes meer binnenkomen? zit nu pas op de 200/5000, en heb afgelopen week 4 miljoen credits binnen gehaald.

  • ''Alle paasacties die wij vandaag voor jullie toevoegen lopen t/m 15 april.''


    Het is nu de 12e, zijn jullie nog van plan om de meldingen open te gooien? Dat ze ietsjes meer binnenkomen? zit nu pas op de 200/5000, en heb afgelopen week 4 miljoen credits binnen gehaald.

    Er staan 11 paasmeldingen in. Die komen vanzelf als je aan de voorwaarden voldoet, hier blijft het afhankelijk van de kans op een melding.
    De eiergeneratie is ook volledig willekeurig.
    Hoe meer meldingen, hoe meer kans je hebt op een melding met een ei. Ze komen vanzelf en volgend jaar weer een kans om de award goud te behalen.


    Dit is ook geen topic voor in het Suggestie gedeelte, maar meer voor het kleine vragen topic.

  • ''Alle paasacties die wij vandaag voor jullie toevoegen lopen t/m 15 april.''


    Het is nu de 12e, zijn jullie nog van plan om de meldingen open te gooien? Dat ze ietsjes meer binnenkomen? zit nu pas op de 200/5000, en heb afgelopen week 4 miljoen credits binnen gehaald.

    De meldingen staan open. Of je ze krijgt is gebaseerd op de kans van de inzetgeneratie. Het idee van de hogere rangen van de awards is dat je ze niet allemaal in één paasweek kunt halen.

    Zit er verschil in prio1 en prio2 ?
    Het lijkt me logische dat je voor kat in de boom prio2 doet, maar wat is evrschil in spel zit er verschil in inkomsten?

    Het enige verschil is hier inderdaad de aanrijtijd. De voertuigen rijden langzaam. deze functie is ingebouwd voor mensen die realistischer willen spelen en kleine meldingen met prio2 willen afhandelen. Verder heeft het geen invloed op het verloop of de afhandeling van de melding.

  • Toch even een vraagje, is er al meer bekend wanneer de opschalingsmodel klaar is en wanneer de up-date komt.
    We zijn nu inmiddels toch alweer een jaar verder.


    We wachten toch wel rustig verder af wat komen gaat.

  • Bij zeer grote branden worden vaak meerdere WVD's (Meetploegen) opgeroepen om vanuit verschillende hoeken metingen te doen.
    Door meerdere eenheden daarvoor in te zetten is er in een korte tijd veel duidelijk omtrent de mogelijke aanwezigheid van gevaarlijke stoffen. Wanneer je in de praktijk grote branden er bij gaat pakken zul je dit ook zien.
    Het komt dus ook echt voor. Dit zie je vaak ook wel in combinatie met een GRIP melding.
    En dan al zeker bij industrie zie je dit vaak hoog ingezet worden.


    De keuze is dus bewust gemaakt om ook meldingen van deze grote in het spel te krijgen.
    Als voor jou het probleem zit in het aantal beschikbare WVD's dan zal uitbreiden ook een oplossing kunnen bieden.

  • Het valt me op als ik naar de Grote team inzet ga, en klik op eigen inzicht dan staat de Voorlichter er wel bij, maar de AT niet had toch wel verwacht dat die er ook al bij stond nog eerder dan de Voorlichter.

  • Inderdaad opmerkelijk....


    De content-packs van het Arrestatieteam en de Voorlichter zijn door verschillende content-managers van Xyrality verzorgd.


    Blijkbaar heeft de content-manager van de Voorlichter direct gezorgd voor de Alarm- en Uitrukregels en de Grote Teaminzetten, terwijl die van het Arrestatieteam dit is vergeten.
    We zullen volgende week nog eens vragen wanneer het Arrestatieteam ook beschikbaar komt.