Posities door tglgreek

    Wel grappig dat hier boven wordt vermeld dat de ontwikkelaars niet op geld assen, tuurlijk doet ieder game dat. We weten wat er gebeurd zonder geld.


    Opzicht, is het geen probleem. Misschien dat het idd netter was dat we de kans hadden om 5 dagen van te voren alvast mensen op te leiden.


    Daar sta ik dan. met ruim 75 kazernes, 130 miljoen credits gespaard. 0 coins, 5 dagen wachten omdat ik haast niet veder kan ;)


    #En nee geen coins.

    Mij ook opgevallen, heb eigen A&U. 1 daarvan heeft 10 wagens, en soms stuurt die er maar 9.


    Aanvullende informatie:


    Heb 52 kazernes, en kan de zelfde A&U 18x sturen, was ook pas me 2e melding. Dus alle autos waren beschikbaar. Geen tijdsmeldingen etc.


    Kortom, dit is gewoon een bug.


    Ik heb het al gemeld aan de duitse versie via facebook, alleen dit is moeilijk om aan te tonen, net zoals de kazerne verwijderen bug, dat je soms je 100k niet kreeg.

    Wat ze hierboven vermelden heb ik respect voor,


    Ik ken iemand die zijn moeder is verloren door Corona. Het was zo heftig dat ze niet eens afscheid mochten nemen, en ook de begrafenis niet konden bijstaan.


    Dit is een spel, het moet wel leuk blijven. Je hebt ook geen meldingen bijv met hartstilstand etc,
    corona hoort hier ook niet bij thuis vind ik. #Nietdoen

    @Ramonvdo, ik geloof je. ik heb zelf 83 Kazernes, dit is mij al meerdere malen overkomen. Ook netjes doorgegeven, kreeg het zelfde onzin te horen. Dat je op het verkeerde knop gedrukt hebt.
    99,9% gaat het goed, alleen heel soms krijg ik het zelfde. Krijg ik opeens geen geld, vorige keer was mijn vriend er gelukkig bij. Die wees mij nog op om niet het verkeerde te drukken.


    Ook geen wagens verwijderd, of personeel verhuisd. Waarom zou ik? ieder kazerne zit aan de maximale personeel. Wagens heb ik er ook zat, ruim 1300.


    Zie het als een bug dat zelden plaats vind. Helaas ga jij dit niet kunnen bewijzen, ik gebruik nu screen recorder als ik een kazerne verwijder. Raad ik jou ook aan, bij de duitse versie heeft het namelijk al geholpen. Na het laten zien van de video, kreeg ik alsnog mijn credits terug.

    Dit klopt inderdaad. Heb het zelfde mee gemaakt, alleen om het gelijk onzin te noemen is ook een beetje ''Te''
    Screen recorder is inderdaad een slim idee, en ja. Het gebeurd af en toe ook bij mij.

    Even meer informatie toevoegen:
    Vraag was: Weet iemand hoe het komt dat ik 3 kazernes kosteloos (0 coins) kan verplaatsen, en de overige 38 niet?


    Informatie:
    Kazernes staan er al een maand of 8.
    Ik zie dat ik er inmiddels 7 kan verplaatsen zonder kosten (0 coins) zoals vermeld, staan er al maanden.


    Is dat een bug? heb het geprobeerd, en heb het idd kunnen verplaatsen. Kan de zelfde kazernes ook kostenloos ergens anders verhuizen. Zijn wel alleen de zelfde kazernes,


    Zal ik een video van maken en door mailen? of wat moet ik hieraan doen?


    Heb ze wel kosteloos verplaats, dan heb ik geluk denk ik :P

    Dat het wachtwoord van Facebook niet overgenomen wordt is omdat dit technisch niet mogelijk is (op geen enkele website).
    Sorry, maar op z8games en op crossfire kan dat wel. Inloggen via facebook, en email. En Crossfire is 1 van de meest gespeelde fps spel ooit.


    Ze zouden zelf een optie moeten vermelden dat we het kunnen loskoppelen.
    Als je op ''mijn account klikt'' Zie je namelijk wel je e-mail vermeld staan.
    En zo niet, dan een optie dat je ook met email kan inloggen.


    Niks mis mee, meerdere spellen die het wel zo hebben. En ja. Je moet ook niet de zelfde wachtwoord gebruiken, nergens niet.
    Ik vind ook persoonlijk dat jullie dit moeten vermelden voor mensen een account aanmaken, las alles netjes door. Dit zag ik niet staan, als ik het wist had ik het ook niet met Facebook gedaan dus.

    Nee dus, wat ik echt extreem nep vind.


    Als je naar ''mijn account gaat'' zie je dat er een email staat.
    Maar als ik met mijn email en wachtwoord inlog, werkt het niet. Ik kan dus alleen via facebook inloggen. Hier doen ze natuurlijk niets aan.


    Ik wilde de koppeling verwijderen, kreeg een waarschuwing dat de account dan ook wordt verwijderd.

    Ben het wel met voorgaande reacties eens. Ik snap dat je soms snel meldingen afrond, waardoor er minder meldingen in je lijst komen.
    Maar ik heb via LSSM het klokje in het scherm en kan zien dat het spel regelmatig geen nieuwe melding geeft op de tijd dat die het zou moeten doen.

    Precies, de reden dat ik 12 maanden lang premium hebt gekocht is:


    Incidenten worden op een gemiddelde van 20 seconden gegenereerd. - Kan alleen als je een Premium Account hebt.


    Dan verwacht ik ook dat ik ieder 20 seconden iets krijg. Soms krijg ik 1 tot 2 minuten niks!


    En ik vind het onzin dat als je ze snel wegwerkt dat je minder meldingen krijgt, dan moeten ze er ook niet bijzetten dat er ieder 20 seconden gemiddeld iets wordt gegenereerd. Sterker nog, soms duurt het 2 minuten voor ik er 1 erbij krijg. Dit wordt ook nergens aangegeven, wat er gebeurd na ik uitlogt, is ook niet interessant.


    Als ik dit wist, had ik niet eens premium gekocht, verschil tussen 30 seconden meldingen en 20 seconden is niet zichtbaar.


    51 kazernes, en als ik even een snelle bui hebt, houd ik max 20 meldingen over. Als premium 20 seconden, verwacht ik dat er minimaal 1-2 per minuut bij komen.


    51 Kazernes max 20, mijn maat heeft 28 kazernes, hij heeft even veel meldingen als mij. Ik heb zoveel gekocht, puur om meer te krijgen. Maar zo werkt dat blijkbaar niet.

    Dan geld hier dus waarscheinlijk hetzelfde verhaal alleen dan met andere getallen. Maar het moraal blijft gelijk.

    Sorry maar dit vind ik onzin, hij heeft 59 kazernes en max 20 meldingen..


    Ik heb 51 kazernes, ben Premium, 20 sec turbo. En ik krijg geen 3 meldingen per minuut, sterker nog soms krijg ik 1 hele min geen melding. Ik handel nu 13 meldingen tegelijk af, iets dat ik ook 30 kazernes geleden kon doen.


    Team inzetten --> team event. Als je daar ieder minuut instelt, is die sneller dan de premium turbo. Daarom is het ook absoluut de laatste keer dat ik premium of coins ervoor ga halen.

    Het is nu erger, mijn wagens waren al 3:00 aanwezig bij mijn meldingen, 2 en half uur lang niets!
    Ik speel pas 3 dagen, en deze probleem is er al sinds ik ben begonnen. Ik ga ermee stoppen, ik zal de naam niet verklappen, maar er zijn nog zat meldkamerspellen. Rip voor de spelers die geld uit geven hierzo en dit meemaken, 1 keer oke, 2 keer oke. maar 3 keer en dat allemaal achter elkaar is echt niet normaal.


    Het feit dat de eigenaar vrijwilligers heeft baat mij al zorgen.
    Meer versies aanmaken, en dan ons 3 dagen laten wachten met bugs? Dat zegt al genoeg over de mentaliteit van de eigenaar.


    OFFTOPIC: een ander spel heeft ook 8 versies, maar wordt allemaal beheert door 1 eigenaar/team.



    I'm out.