Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Is om het type voertuig te benoemen. Zo kan je van een watertank een bierwagen maken (Grapje) Maar dat is wel zo'n een beetje de functie.


    Stuur hem maar naar een melding en kijk dan maar bij verstuurde voertuigen. Dan staat er bij jou test achter je voertuig ipv TS of TW enz.
    Ik had wel begrepen dat er laatst problemen waren hiermee, en weet niet of dat al opgelost is.

  • Zoals 112opa al; zei om je voertuig tyupe te wijzigen in de tekst.

    Als voorbeeld een DA-VL als oplichter gezet, dan zie je dit als tekst in je instellingen van je voertuig en komt er bij voertuig dat onderweg is te staan: DA-VL (Oplichter) in mijn voorbeeld.

  • bedankt voor de reactie. Wordt die functie binnenkort nog vertaald of niet?


    Het was trouwens voor een teamlid die het graag wou weten


    edit: teamlid wil graag weten waarom deze functie erin zit. "Want in missionchief kan je dan een custom categorie invoeren. Ik wilde kijken of dit ook werkte in Meldkamerspel, maar het deed niks. Waarom zit het dan als optie in het spel?"

  • bedankt voor de reactie. Wordt die functie binnenkort nog vertaald of niet?


    Het was trouwens voor een teamlid die het graag wou weten


    edit: teamlid wil graag weten waarom deze functie erin zit. "Want in missionchief kan je dan een custom categorie invoeren. Ik wilde kijken of dit ook werkte in Meldkamerspel, maar het deed niks. Waarom zit het dan als optie in het spel?"

    De vertaling is als het goed is al eerder aangegeven. Is al een eerder topic over geweest.


    Zoals je bij mijn afbeelding ziet werkte het hier wel gewoon.

  • Als je zo af en toe eens een blik werpt in de teamoverzichtlijst dan kom je tot de conclusie dat deze ondertussen uit 88(!) pagina's bestaat. Ik kan me voorstellen dat je als nieuwe speler oprecht door de bomen de andere bomen niet meer kan zien, laat staan de rest van t bos. Nu gun ik iedereen de mogelijkheid om zijn eigen team te starten maar er zitten opvallend veel teams tussen die bestaan uit 1 of zelfs helemaal geen leden. Zou het geen goed idee zijn om hier eens een keer een goede opruiming te starten en het weer een beetje overzichtelijk en behapbaar te krijgen?

  • Als je zo af en toe eens een blik werpt in de teamoverzichtlijst dan kom je tot de conclusie dat deze ondertussen uit 88(!) pagina's bestaat. Ik kan me voorstellen dat je als nieuwe speler oprecht door de bomen de andere bomen niet meer kan zien, laat staan de rest van t bos. Nu gun ik iedereen de mogelijkheid om zijn eigen team te starten maar er zitten opvallend veel teams tussen die bestaan uit 1 of zelfs helemaal geen leden. Zou het geen goed idee zijn om hier eens een keer een goede opruiming te starten en het weer een beetje overzichtelijk en behapbaar te krijgen?

    Alles met 0 kan weg want die kan je toch niet meer gebruiken volgens mij... ;-)

  • Dat is inderdaad ergens in een ver verleden eens voorgesteld op dit forum, maar niet meer naar gekeken.


    Ik zal hem toevoegen aan ons lijstje om naar de ontwikkelaar te sturen voor tussendoor...

  • Bij brandweerposten kun je indeling personeel overplaatsen van het ene naar het andere.


    ik heb bijv. meerdere HQ politiebureaus.Ik dacht je kan onderling wel personeel overplaatsen tussen de hoofdbureaus. Nu de vraag kan dit nu wel? Want ik kon daar nu niet echt uit.

  • volgens mij zit er een klein foutje in de code die jullie gemaakt hebben voor de actie ik krijg namelijk dit te zien bovenaan
    -50% <span class="translation_missing localeapp" title="translation missing: nl_NL.coins.title">Title</span> +
    volgens mij is er ergens een teken vergeten
    waardoor als je op het vraagteken klikt je deze catogorieen niet meer kunt zien omdat die buiten beeld zitten

  • volgens mij zit er een klein foutje in de code die jullie gemaakt hebben voor de actie ik krijg namelijk dit te zien bovenaan
    -50% <span class="translation_missing localeapp" title="translation missing: nl_NL.coins.title">Title</span> +
    volgens mij is er ergens een teken vergeten
    waardoor als je op het vraagteken klikt je deze catogorieen niet meer kunt zien omdat die buiten beeld zitten

    Is inderdaad gemeld. Wordt naar gekeken maar omdat het weekend is kan het even duren voordat dit verholpen is.
    Het is alleen een foutje in de vertaling, de kortingsactie werkt wel gewoon.


    EDIT: Probleem is verholpen

  • Is inderdaad gemeld. Wordt naar gekeken maar omdat het weekend is kan het even duren voordat dit verholpen is.Het is alleen een foutje in de vertaling, de kortingsactie werkt wel gewoon.

    moet je er wel gebruik van kunne maken ik kan juist niet aan het tablet van bouw kazerne omdat die rode balk er over hangt
    even dan maar het dising veranderd


    probleem opgelost is aangepast

  • Bij brandweerposten kun je indeling personeel overplaatsen van het ene naar het andere.


    ik heb bijv. meerdere HQ politiebureaus.Ik dacht je kan onderling wel personeel overplaatsen tussen de hoofdbureaus. Nu de vraag kan dit nu wel? Want ik kon daar nu niet echt uit.

    Je bericht was al ondergesneeuwd onder de vorige berichten.


    Maar er is geen mogelijkheid om tussen hoofdbureaus te verplaatsen.
    Hoofdbureau is de uitzondering op de regel en is ook de enige waar je vanaf een ander soort er naartoe kan verplaatsen.


    Stukje gekopieerd uit een bericht van Piet2001:

    Let op waar 10 personen per week staat geldt dat voor alle posten bij elkaar maximaal 10. Dus niet per soort.

  • Klopt het dat de nieuwe POI Huisartsenpraktijk nog niet geplaatst kan worden?


    https://prnt.sc/sr0835


    Beetje jammer, had deze dagen mooi kunnen gebruiken om alvast de POI's te plaatsen!!!

    Het jammere is vooral dat de inzetten en POI's al in de lijst staan. Dit zijn inzetten die pas later zullen worden toegevoegd en door een foutje nu al zichtbaar zijn.
    Deze inzetten en POI's zijn dus ook nog niet functioneel, aangezien ze nog niet klaar en dus al helemaal niet zichtbaar horen te zijn.

  • In de categorie snelle vragen, kan iemand mij op weg helpen met het volgende: er staan per ongeluk iets te veel inzetregels in mijn account waardoor het spel nu praktisch onspeelbaar is. Waar of aan wie kan ik deze issue melden? Met de hand verwijderen lukt niet, omdat ik telkens een Error 500 krijg - want te veel regels ^-^.