- Offizieller Beitrag
Correct.
De ontwikkelaar is er mee bezig geweest na aanleiding van de meldingen en zou het inmiddels verholpen hebben.
Correct.
De ontwikkelaar is er mee bezig geweest na aanleiding van de meldingen en zou het inmiddels verholpen hebben.
Goedemiddag allemaal,
Bij mijn meldingen worden geen adressen weergegeven. Is dit probleem alleen bij mij?
Groetjes, Dimpie.
Nee. Er zijn problemen bij de duitse versie. Alleen voor alle versies vind de route en locatie via die versie plaats. Dus hebben we nu het effect dat we geen adres in onze melding hebben staan.
Ah oké, ik snap 'm. Dankjewel Piet!
goedendag
ik heb opeens brandweer auto's die in de Noord zee stil staan
is hier een oplossing voor?
weer plat het spel
Net met een flinke voertuig-aanschafronde bezig, flikkert het spel eruit.. Beetje jammer weer.
en dat het spel moet 1 keer eruit maar meerdere keren per week of zelfs per uur
Sinds ze overgegaan zijn naar andere server is het er niet beter op geworden.
Trager en ligt vaak plat.
Kleine troost: alle versies liggen er momenteel uit
Kleine troost: alle versies liggen er momenteel uit
Duitsland niet, dus je kan nog spelen als je daar een account hebt of maakt
Tel kwijt inmiddels. Voorlopig maar weer niet spelen, geen lol meer aan. Dikke doei.
Het spel is inmiddels weer bereikbaar, maar inzetten en voertuigen blijven hangen
Wordt tijd voor server uitbreiding denk ik.
Meer spelers dan de servers aan kunnen gezien de vele uitvallen de laatste tijd.
Mensen, even voor de goede orde. 1 keer melden is genoeg hè, Ontwikkelaar leest hier niet. Zij monitoren op een andere manier, en geloof me. Ze willen het spel ook wel draaiende houden.
De voertuigen en het personeel hebben weer vliegles
Ik heb momenteel 16 inzetten openstaan, waarvan bij de helft de adressen ontbreken. Lijkt me niet dat dat goed is.
Gaan we weer... #SERVERFEHLER
En weer ligt t spel plat. ggrrrrr.
En alweer ligt de server plat. Wordt echt tijd voor een stabiele server aan te schaffen