Rapid Responder in A&U

  • Ik zag dat een rapid responder apart in de A&U staat, en als je in de A&U Ambulance kiest dat de Rapid niet geselecteerd word. Gaat er later nog een aparte A&U komen voor ''Ambulance of Rapid Responder''? Wat ik wel raar vind dat je onlangs met de nieuwe politie motoren wel allemaal samen gaan met de DB en de DA Noodhulp, maar de RR en de Ambu dan weer niet. Terwijl het technisch gezien beide hetzelfde doet.


    (Edit: Ik weet niet echt waar ik dit moet zetten, heb het maar onder Fouten gezet)

  • Ook is sluit me hierbij aan...
    Waarom heeft de RR niet dezelfde eigenschappen als een AMBU?
    RR verlaat namelijk net zo snel de plaats van inzet als hij aankomt bij een gepland evenement.
    Jammer dat dit soort dingen niet vooraf duidelijk zijn.


    Ik heb overal, ook voor teammeldingen twee motoren neergezet.
    Hoop dat dit nog aangepast gaat worden!

  • Compleet mee eens!

  • Vind het ook wel jammer, hoop dat ze het gaan aanpassen.

  • Er worden hier 2 vragen gesteld; 1. De alarm en uitrukregels worden aangepast.


    2. Het retour post rijden van voertuigen. Hier kan ik zelf de fout niet van vinden. Ik heb in de instellingen (meldkamer tabblad instellingen) de instelling 'ambulance retour wanneer niet meer benodigd' aan staan.
    Als ik een RR stuur naar 'normale' een melding blijft hij daar staan.
    Als ik een RR stuur naar een grote ambu melding, alle ambu's weg zijn met patiënten blijft de RR staan.
    Dus ik hoor graag hoe ik jullie probleem moet oplossen. Willen we iets kunnen oplossen, moeten we het zelf ook kunnen reproduceren.

  • Ik denk dat de volgende voertuigen uiteindelijk handig zullen zijn in de game:


    - OvD-G
    - RR
    - OvD-G / RR


    En dat je dan in de voertuigenmarkt 1 van bovenstaande dan kan kopen. Want dan kun je het net zo invullen zoals het in realiteit is per Veiligheidsregio.


    Net zoals dat er meerdere soorten TS voertuigen zijn en bijvoorbeeld een AL en HW zijn.

  • Er worden hier 2 vragen gesteld; 1. De alarm en uitrukregels worden aangepast.


    2. Het retour post rijden van voertuigen. Hier kan ik zelf de fout niet van vinden. Ik heb in de instellingen (meldkamer tabblad instellingen) de instelling 'ambulance retour wanneer niet meer benodigd' aan staan.
    Als ik een RR stuur naar 'normale' een melding blijft hij daar staan.
    Als ik een RR stuur naar een grote ambu melding, alle ambu's weg zijn met patiënten blijft de RR staan.
    Dus ik hoor graag hoe ik jullie probleem moet oplossen. Willen we iets kunnen oplossen, moeten we het zelf ook kunnen reproduceren.

    Het probleem bij punt 2 doet zich voor bij een event.

  • Hoi @Woukaa


    Ik zal probleem proberen helder te schetsen...


    Ik ga er van uit dat de RR dezelfde functionaliteiten heeft als een reguliere ambulance in ons mooie spel, met uitzondering van vervoer van patiënt. Nergens is verder gecommuniceerd dat de RR niet dezelfde capaciteiten heeft als een reguliere ambulance.


    Ik heb eveneens de instellingen (meldkamer tabblad instellingen) de instelling 'ambulance retour wanneer niet meer benodigd' aan staan.
    Als ik nu een reguliere ambulance stuur naar een geplande inzet (een evenement), bijvoorbeeld begeleiding wielrenners, blijft deze daar netjes staan totdat het evenement begint en zolang het evenement loopt. Daarna is de "opdracht" klaar en vertrekken alle voertuigen weer.


    Als ik een RR stuur naar dezelfde inzet komt deze ter plaatse, kennelijk zijn er geen beschikbare patiënten bij het evenement en de instelling doet wat hij doen moet... Hij stuurt de RR weer weg, waar de reguliere ambulance blijft staan bij het evenement ondanks dat er geen slachtoffers zijn.


    Ik, en met mij zo te lezen meerdere spelers, zou het zeer op prijs stellen dat deze RR gewoon bij een evenement zou blijven staan net als de ambulance.


    Ik praat in deze dus niet over reguliere inzetten, maar de geplande inzetten.


    Ik hoop een en ander zo wat duidelijker vermeld te hebben.


    Oh en by the way... Keep up the good work. Ik waardeer de tijd die jullie er in steken.


    N.B.
    Net even gecontroleerd. Bij de bugfixes is niet per ongeluk dit verhaal met de RR opgelost... Geen slachtoffers... Dan rijdt hij weer foetsie...

  • Ik zag dat een rapid responder apart in de A&U staat, en als je in de A&U Ambulance kiest dat de Rapid niet geselecteerd word. Gaat er later nog een aparte A&U komen voor ''Ambulance of Rapid Responder''? Wat ik wel raar vind dat je onlangs met de nieuwe politie motoren wel allemaal samen gaan met de DB en de DA Noodhulp, maar de RR en de Ambu dan weer niet. Terwijl het technisch gezien beide hetzelfde doet.


    (Edit: Ik weet niet echt waar ik dit moet zetten, heb het maar onder Fouten gezet)

    Vandaag is dit ook een samengevoegde uitrukregel heb ik gezien :D :thumbsup:

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P