(Traumatische) dwarslaesie

  • Ik heb na een lange tijd weer eens een ideetje. Deze keer is het een (traumatische) dwarslaesie. Oftewel, een ambulancemelding.
    Hoop snel antwoord te krijgen :D

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Ik heb na een lange tijd weer eens een ideetje. Deze keer is het een (traumatische) dwarslaesie. Oftewel, een ambulancemelding.
    Hoop snel antwoord te krijgen :D

    Gaan vaak bij ongevallen en dergelijke, een melding met de tekst (traumatische) dwarslaesie ofzo iets lijkt me een beetje raar om te zien

  • Misschien dat @Data of één van de andere makers kan aangeven of deze is goed- of afgekeurd? Er staat immers ook nog geen vinkje

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Eens, dit lijkt meer het gevolg van een ongeval; dan moet dat ongeval dus ook de meldingstekst worden.

    misschien als uitbreiding van een incident. Bijvoorbeeld: ongeval fiets en auto --> uitbreiding: dwarslaesie...

    hallo, ik speel het niet meer. het adminteam van promeldkamer nederland/belgie heeft alles stuk gemaakt. een tijd lang admin geweest en het was een gepest tegen mij.

  • misschien als uitbreiding van een incident. Bijvoorbeeld: ongeval fiets en auto --> uitbreiding: dwarslaesie...

    Dat zou ook kunnen inderdaad.

    Eens, dit lijkt meer het gevolg van een ongeval; dan moet dat ongeval dus ook de meldingstekst worden.

    Dus dan zou het eventueel ook kunnen wat @112allert zegt dat het een uitbreiding kan worden?


    Is het hierbij dan ook goedgekeurd?

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P