hallo is het mogelijk om een zoek functie te maken bij de lijst met voertuigen
de lijst met voertuigen word steeds langer en wil je bepaald voertuig zoeken om je collega te helpen bied dit soms wel utikomst een zoek functie
hallo is het mogelijk om een zoek functie te maken bij de lijst met voertuigen
de lijst met voertuigen word steeds langer en wil je bepaald voertuig zoeken om je collega te helpen bied dit soms wel utikomst een zoek functie
Ik heb er niet echt last van omdat je ook uitroepregels kunt maken
Maar dit is wel een goed idee
Volgens mij kom je met CRTL + F ook al een heel eind, of voor mac CMD + F.
Verder prima idee. Overigens ben ik het ook eens met KingGodDiabloZ
Suggestie:
een zoekbalk bij het alarmeren van voertuigen waarmee gefilterd kan worden op soort en naam van het voertuig. Bijvoorbeeld ik typ in 3 dan laat het me alle beschikbare voertuigen zien met een 3. ik typ in redvoertuig dan laat het me alle beschikbare redvoertuigen zien.
Machtig! Wat een mooi en gestructureerde Alarm- en Uitrukregels heb jij!
ik heb het zo gemaakt dat ik maximaal 3x hoef te klikken, werkt heel fijn! Zal ik het voor je uit typen?
je mag het wel uittypen voor mij of via plaatjes laten zien
Graag zelfs! Ik ben erg benieuwd
ohh ja, wil graag mee spieken.
Ik zou hem ook graag willen gebruiken!
ik zou dat ook wel willen uitruk regels maar ben daar een leek in
mag ik vragen wat je onder het tabje ambulance heb staan? thomas
zou je dit ook voor mij kunnen uittypen?? ziet er strak uit
Ik zou ze ook graag zien:)
Ik raad het jullie ook zeer aan om alle OvD te vervangen door HOvD. waar een OvD heen moet kan ook een HOvD heen maar waar een HOvD heen moet geen OvD.
ik raad jullie ook aan om ''Full House'' toe te voegen, hiermee alarmeer je alle voertuigen in een keer, makkelijk voor extreem grote meldingen en als je je verveelt.
De bovenste groepen kunnen jullie zelf wel na gaan toch? Standaard MMT inzet = 1 MMT, 1 ambu, 1 noodhulp
Dat is inderdaad een snelle oplossing die ook werkt. Toch zou een aparte zoekbalk voor voertuigen geen slecht idee zijn om nog een keer toe te voegen
@MPR daar ben ik het volledig mee eens. Maar dacht zet het toch even in dit bericht zodat spelers die het willen gebruiken deze kunnen gebruiken. Hopelijk komt de zoekbalk later wel in het spel.