Iemand enig idee welke bureau's er allemaal een OvD-P heeft?
OVD-P kan je alleen verkrijgen als je een Hoofdbureau plaatst. Een hoofdburfeau kan (dacht ik) maximaal 2 OVD-P's hebben.
Iemand enig idee welke bureau's er allemaal een OvD-P heeft?
OVD-P kan je alleen verkrijgen als je een Hoofdbureau plaatst. Een hoofdburfeau kan (dacht ik) maximaal 2 OVD-P's hebben.
nom001 In roepnummeroverzichten op de forums wordt besproken waar eenheden in het echt staan. Zijn vraag is dus niet hoe er een te plaatsen in het spel, maar waar hij ze kan plaatsen om de realiteit te weerspiegelen.
nom001 In roepnummeroverzichten op de forums wordt besproken waar eenheden in het echt staan. Zijn vraag is dus niet hoe er een te plaatsen in het spel, maar waar hij ze kan plaatsen om de realiteit te weerspiegelen.
De vraag is als volgt. Welke bureau's hebben er in het echt een OvD?
Volgens m’n grote vriend Google zijn er in Nederland maar 12 hoofdbureaus politie (inclusief landelijke eenheid . Dit zou dus betekenen dat je maar 22 OVD-P kan aanstellen, lijkt me beetje weinig. En realistisch zijn dat er veel meer.
Nu heb je ook districtsbureaus politie daar heb je er weer meer van dan HPB politie.
Ik speel realistisch en maak van district bureaus ook een HBP in het spel zodat ik meer OVD-P’s kan gebruiken.
Misschien idee voor het spel om ook districtsbureaus op te nemen in het spel.
Maar das een ander topic.
Binnen de eenheid Den Haag zijn er maximaal 4 OVD-P in dienst. Zij starten vanaf het Operationeel Centrum (OC) ook wel meldkamer. Deze zit aan De Up in Den Haag.
Er zijn 2 OVD-P ingedeeld voor het zuidelijke deel (oud Haaglanden) en 2 voor de rest (oud Hollands-Midden). Je zou dus 2 HB's moeten bouwen wil je het realistisch doen. Maar dan zou je ook meerdere HB's moeten bouwen vanwege de hoeveelheid ME Den Haag heeft.
Weet iemand locatie van ME Den-Haag?
En tevens voor aankomende update waar Team Verkeer zit en VOA?
ME & VOA zit alexanderplein
TV zit fregatesingel
TV zit fregatesingel
Dank voor je snelle reactie!
TV zit fregatesingel
ME zit aan de Katschiplaan. Althans daar stonden laatst genoeg wagens.
Weet iemand waar de Afdeling Bewaken en Beveiligen (ABB) van de politie Den Haag zit?
En zit daar toevallig de Diplomatic Dynamische Surveillance (DDS) ook bij?
Weet iemand waar de Afdeling Bewaken en Beveiligen (ABB) van de politie Den Haag zit?
Ik dacht op de YP, Katschiplaan in Den Haag. DDS is een afdeling van ABB, meen ik te zeggen.
Ik dacht op de YP, Katschiplaan in Den Haag. DDS is een afdeling van ABB, meen ik te zeggen.
Zit inderdaad op de Katschiplaan op de Yp.
De DDS is onderdeel van de ABB en de ABB valt onder DROS (Dienst Regionale Operationele Samenwerking)
Misschien een leuk feitje, de DDS rijd niet meer in de bekende blauwe VW Touran's maar in reguliere Mercedes B klasse voertuigen, met een extra opdruk "PROTECTION AND SECURITY"
Weet iemand locatie van ME Den-Haag?
En tevens voor aankomende update waar Team Verkeer zit en VOA?
TV zit fregatesingel
Het was vroeger inderdaad zo dat de ME en de VOA op het Alexanderplein zaten maar dat is veranderd.
Team Verkeer heeft als standplaats Katschiplaan op de Yp, het zelfde voor de Mobiele Eenheid van de regio Den Haag.
VOA staat zowel op de Yp bij Team verkeer als op Bureau Voertuigen Onderzoek, op de Zichtenburglaan in Den Haag.