Posities door Paul83

    Dit zijn niet de locaties waar de hondenbrigade s zitten.

    De locatie zijn mij niet bekend. Maar weet wel dat ze daar niet zitten .

    Binnen de eenheid Den Haag zijn er maximaal 4 OVD-P in dienst. Zij starten vanaf het Operationeel Centrum (OC) ook wel meldkamer. Deze zit aan De Up in Den Haag.

    Er zijn 2 OVD-P ingedeeld voor het zuidelijke deel (oud Haaglanden) en 2 voor de rest (oud Hollands-Midden). Je zou dus 2 HB's moeten bouwen wil je het realistisch doen. Maar dan zou je ook meerdere HB's moeten bouwen vanwege de hoeveelheid ME Den Haag heeft.

    Om even nieuw leven in te blazen. De VOA start zijn onderzoek zodra zij TP zijn. DIt houdt in dat zij gewoon kunnen starten op het moment dat de brandweer nog aan het knippen is bij een beknelling en de Ambu de slachtoffers verzorgd. Dit in het kader om zoveel mogelijk vluchtige sporen vast te leggen.


    Aangezien er redelijk wat aanrijdingen met letsel zijn in het spel, zie ik de VOA zeker als een aanvulling.


    Ik weet dat dit niet helemaal de goede plek/topic is. Maar dan zou er ook gekozen kunnen worden om direct Team Verkeer in het spel te verwerken. Deze treedt op als aanrijdingsselecteur en bepaald of VOA ter plaatse komt. Heb je meteen een leuke opschaling voor het spel.


    Aanrijding met letsel - Team Verkeer en dan kan de opschaling naar VOA zijn.

    De LE en VHT zijn heel verschillende teams. Ik zou dan gaan voor Team Verkeer. Dit is de huidige benaming van de afdeling verkeer binnen de eenheden van de NP.

    Het VHT is een onderdeel van Team Verkeer. De eenheden die de beschikking hebben over een SIV hebben een Team Verkeer. En het VHT rijdt niet een SIV.