[DONE] Permissies Inzet-Starter bij Team-Inzet

  • Wanneer je als speler (niet als admin) een team-event start, betaal je daar 10 coins voor.
    Bij ons in het team is het gebruikelijk om aan te geven wat de maximale inzet is die leden kunnen afsturen,
    bijvoorbeeld 3 tankautospuiten en 3 overige categorieën. Dat werkt voor veel mensen prima, maar het
    komt (helaas) ook voor dat spelers heel veel auto's afsturen en dan bijvoorbeeld offline gaan. Gevolg is dat
    de melding te snel "vol is" en andere spelers niet kunnen aansluiten.


    Ik zou het een grote toevoeging vinden wanneer de starter van een team-event een knop krijgt waarmee
    hij of zij individuele voertuigen van een speler kan terugsturen naar de basis/kazerne. Daarbij moet het niet
    uitmaken of de betreffende speler online of offline is, zodat altijd ingegrepen kan worden (door 1 persoon)
    wanneer het andere team-lid zich niet houdt aan de vooraf ingestelde regels.

  • Zoiets is inderdaad al eerder voorgesteld.
    Eigenlijk moeten de spelers er zelf op letten, je zou ook een maatregel kunnen instellen zeg maar als ze zich er niet aan houden.


    Wat ook een idee is, om dit te voorkomen, mocht het heeeeeeel misschien ooit ingevoerd worden, is dat de inzetmaker ook kan instellen hoeveel je van wat mag sturen, dus 3 TS, 3 spec (specialiteit: HV, RV, AB, enz.), 2 NH, 2 ambu en noem maar op.

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • dit soort problemathiek doet zich met regelmaat voor in teams waarbij er geen goede afspraken zijn.


    Spelers die ambulances sturen en dan offline gaan en het hele team moet wachten wanneer men weer komt kijken.
    Spelers die denken dat ze god zijn en de enigste in de wereld zijn door meteen alles te sturen.


    je kan dit gewoon heel simpel oplossen, door duidelijke regels in het team niet verwijzen naar het spel want dit wil dat en dat is de schuld afschuiven.
    iedereen wil aan een inzet een bihdrage leveren dus als je er 1 of 100 stuurt maakt op zich niet zoveel uit.


    wat je moet doen...is als starter meteen aangeven dat je alles mag sturen behalve bijvoorbeeld de commandowagens
    de commando wagens kan je dan zelf sturen of een ander specifiek voertuig.


    geef het lid aan hier geen gehoor aan te geven, dan moet de team leiding daarop reageren, het is jammer voor de speler, maar dan
    zit er een kick te wachten op zijn beurt. en dat is de oplossing folks....zonder in te loggen

  • Ja is dat ook de oplossing voor alle aanrijdende voertuigen die dan al onderweg zijn ondanks dat je het lid hebt verwijderd?


    Nice try homie. :D

  • Het antwoord liet even op zich wachten, we hebben dit topic onderling uitvoerig bediscussieerd.


    Conclusie: Wij stellen dat dit onderling in een team dient te worden opgelost.


    Ik kan best alle persoonlijke meningen van ons team hier opsommen maar dat leid eenduidig tot het zelfde antwoord.
    Belangrijkste mening hierin is toch wel onze opperbaas Sebastian zelf, want die moet zo'n functie uiteindelijk toch maken. Citaat uit zijn reactie: "Für die coins ist das doof, aber dafür haben wir admins. Wenn einem Admin das egal ist - und einem selbst ist das wichtig, dann muss man in einen anderen Verband gehen."


    Wanneer een Admin dat niet uit maakt of er niet voor optreed, en voor een speler vindt dat wel belangrijk, dan moet die speler een ander team zoeken.


    Offtopic: Een ongewenstevoertuigenterugstuuradmin ligt toch niet zo lekker op mijn tong.

  • Ik lees geen duidelijke redenen om dit net te doen!


    Daarom verzoek ik om een en ander te heroverwegen. Als een speler een inzet start, kost hem dat 10 coins. Nu is het zo dat een andere speler, puur om te etteren, die hele inzet kan (sorry voor mijn woordgebruik) VERNEUKEN! Erg zonde van de 10 coins (die geld gekost kunnen hebben!), zonde van de moeite die de inzetter gedaan heeft en zonde dat niemand daarop kan ingrijpen.
    Een teamkick is wel het gevolg, maar GEEN oplossing. Immers, de voertuigen blijven doorrijden....


    Dus er zit een gat in de mogelijkheden, waar wij jullie op wijzen. Wij vragen om reparatie van dit gat, niks meer, niks minder....

  • In een team van 14 leden zal het ook geen zin hebben. In een team van ±175 en meer is het wél handig. Als er een teamlid zijn duur betaalde coins gaan inzetten voor een teaminzet zodat het héle team kan genieten van die onwijze hoeveelheid credits die het team ervoor terug krijgt is het bijzonder jammer als er één teamlid het zo nodig vind om een hele zwik voertuigen te sturen en zo de anderen hun credits ontnemen. Daar is het teambelang niet gediend en ook die van de inzetmaker niet. De uitspraak zoek dan maar een ander team is wat zwakjes...

  • En als de ‘opperbaas’ er nou voor kan zorgen dat zodra je een teamlid verwijderd uit het team ook alle aanrijdende voertuigen verdwijnen? Want daar gaat het mis.


    Kul argumenten van zoek dan maar een ander team of moet onderling opgelost worden.


    Zodra je een teamlid verwijderd maak je een statement ja, alleen de voertuigen tuffen vrolijk verder..

  • Het feit dat hier gescholden wordt kan ik alles behalve op prijs stellen. We zijn hier om samen een spel te maken, niet om opdrachten af te dwingen. Wij vragen ons af of mensen voor het juiste team hebben gekozen wanneer er onvrede ontstaat.
    We gaan kijken naar het alternatief om voertuigen terug te sturen wanneer een persoon verwijderd wordt.