Posities door atc77164

    Heel leuk idee! Zou zeggen: zo snel mogelijk erin ;) En misschien dan toch ook weer de spelvariant dat er ook een x-aantal personen ter plaatse moet zijn terug brengen? Dit vond ik zelf altijd erg leuk!!

    MaffieJoosie,


    Ondanks dat wij (admins van team LMO Nederland) het vreemd vinden dat jij niet even een PB naar een admin gezonden hebt, heb ik jou inmiddels een PB gezonden met de mededeling dat je een nieuwe aanmelding kunt sturen.


    Denk dat het probleem dan opgelost is...


    Groeten,
    atc

    1e indruk: ziet er mooi en leuk uit! Denk dat ik ermee door zou gaan.


    Komt er wel een mogelijkheid om de positie en grootte van de venstertjes op te slaan, zodat ik ze niet iedere keer naar mijn eigen plekje hoef te verschuiven?

    Ik lees geen duidelijke redenen om dit net te doen!


    Daarom verzoek ik om een en ander te heroverwegen. Als een speler een inzet start, kost hem dat 10 coins. Nu is het zo dat een andere speler, puur om te etteren, die hele inzet kan (sorry voor mijn woordgebruik) VERNEUKEN! Erg zonde van de 10 coins (die geld gekost kunnen hebben!), zonde van de moeite die de inzetter gedaan heeft en zonde dat niemand daarop kan ingrijpen.
    Een teamkick is wel het gevolg, maar GEEN oplossing. Immers, de voertuigen blijven doorrijden....


    Dus er zit een gat in de mogelijkheden, waar wij jullie op wijzen. Wij vragen om reparatie van dit gat, niks meer, niks minder....