[SOLVED] Niet alle Voertuigen getoond in Statistieken Meldkamer

  • Beste Heren


    ik heb in mijn spel 2 meldkamers staan nou zie ik in de laatst gebouwde meldkamer wel al mijn posten en voertuigen
    Echter in de eerste zie ik alleen mijn voertuigen en heb ik geen posten hoe kan ik dit oplossen?


    En nog 1 vraag waar staat het gebouw Wasserwacht voor deze ken ik niet in het spel lijkt mij reddingsbrigade/knrm achtig iets


    Met vriendelijke groet ondergetekende :-)

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!:

  • Lijkt erop dat 'Wasserwacht' alvast is toegevoegd omdat de reddingsbrigade er bijna aan komt en nog vertaald moet worden t.z.t.


    Verder heb ik maar 1 meldkamer en daar kan ik ook geen statistieken zien (ja, allemaal nullen).

  • Lijkt erop dat 'Wasserwacht' alvast is toegevoegd omdat de reddingsbrigade er bijna aan komt en nog vertaald moet worden t.z.t.


    Verder heb ik maar 1 meldkamer en daar kan ik ook geen statistieken zien (ja, allemaal nullen).

    Er is inderdaad gekeken naar het toevoegen van de reddingsbrigade maar volgens mij is dit toen op de lange baan geschoven. Zie o.a. dit topic.


    Dat Wasserwacht nu zichtbaar is lijkt me eerder een klein foutje dat over het hoofd gezien is bij het overzetten vanuit de Duitse versie waarbij de statistieken gister al beschikbaar waren. Verder werken hier bij alle meldkamers(5 stuks) de statistieken wel naar behoren.


    MVG

  • Statistieken werken bij mijn meldkamer ook gewoon...
    Weet je zeker dat je wel gebouwen hebt gekoppeld aan de desbetreffende meldkamer?
    Alleen gekoppelde gebouwen worden namelijk weergegeven.


    Als dat wel het geval is, heb je dan een screenshot en het building-ID (URL)?



    EDIT:
    Wasserwacht is het totaal aantal uitbreidingen Waterongevallenbestrijding.
    Zal met de volgende update worden opgelost.


    Data

  • https://www.meldkamerspel.com/#_=_


    alles toegevoegd helaas zie ik het niet de voertuigen wel of ik doe het verkeerd dat kan ook :-)

  • Heb je een Building ID van die meldkamer?
    De link die je gaf is namelijk geen Building ID (je moet rechter muis op Details en dan linkadres kopiëren)


    Data

  • ik gebruik google chrome en daar staat dat niet :p

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!:

  • En of het wel kan!




    bron: Handleiding Fouten

  • Vanochtend heb ik na aanleiding van dit bericht mijn 6 meldkamers bezocht, statistieken van mijn voertuigen klopte wel maar de gebouwen niet.
    Ik ben toen naar het kopje gebouw gegaan en heb daar een post die al toegewezen was aan mijn betreffende meldkamer, wederom aangeklikt.
    nadat ik het kopje statistieken weer bezocht had werkte alles naar behoren en gaven beide statistieken de juiste cijfers weer.


    Leek wel een soort refresh van de meldkamers.

  • er staat alleen nog geen ziekenhuizen en politie helikopter standplaats maar als dat alles is kan ik daar mee leven super bedankt :-)

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!:

  • er staat alleen nog geen ziekenhuizen en politie helikopter standplaats maar als dat alles is kan ik daar mee leven super bedankt :-)

    Kijk even voor de zekerheid of je de betreffende standplaatsen en ziekenhuizen wel onder de juiste meldkamer hebt geplaatst.
    Bij mij is alles onderverdeeld en werkt naar behoren.

  • gefixed super bedankt allen :-)

    Vrijwilliger bij Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond Alarmploeg opstapper/Senior lifeguard/EHBO+/DAN bij Reddingsbrigade Hellevoetsluis,Noodhulpteam Plus lid,voormalig SIGMA lid,diverse Ambulance stages gelopen in Rotterdam RIjnmond/Broeder in de Gezondheisdzorg :thumbsup: :thumbup: :!: :?:


    1 team 1 taak VRR & HM & Buren :!: :!: