Kilometerrestrictie Lifeliner

  • Wat is de maximale afstand van je voertuigen?
    Probeer deze eens zo hoog mogelijk te zetten?
    En als dat niet werkt, kun je de lifeliner wel alarmeren via het voertuig zelf (zelfde pagina als dooralarmeren voertuig)?


    Data

  • ik heb twee lifeliners maar het probleem is als ik lifeliner 1 alarmeer dan kan ik lifeliner 3 niet alarmeren terwijl lifeliner 3 wel beschikbaar is zover ik kan zien https://www.meldkamerspel.com/vehicles/183515

    probleem is al eens eerder aangekaart, de MMT heeft een restrictie in uitrukmogelijkheden, dat wil dus zeggen dat ie op je km beperking is ingesteld, terwijl de zulu heli dat weer niet heeft. Zulu kan overal naartoe vliegen zonder restrictie die vliegt gewoon waar de vraag naar is, terwijl de MMT op die restrictie blijft.


    En anders even teruglezen bij MMT restrictie van 28-06-2016, als de mmt restrictie wordt opgeheven dan kunnen ze overal waar nodig worden ingezet en dan doet de uitrukregels ook zijn recht. Zoals het realitsich ook zo is.


    Als je gebruik maakt van uitrukregels kan je dit omzeilen door de uitrukregels aan te passen naar voertuiggroep en dan is je probleem opgelost. Heb zelf 8 MMT en die vliegen tussen groningen en parijs en heb geen problemen meer, je past jezelf aan door de mogelijkheden anders te benutten dan wat mogelijk is.


    een voertuiggroep is een selectie van voertuig(en) die je die opdracht gunt, werkt iets anders, maar leuk om erbij te hebben.


    Dit probleem lag vorig jaar al bij @Sebastian volgens @Woukaa zie topic van 28-06-2016

  • raar, waarschijnlijk heb je dat dus wel als je op 400km werkt Als jij daar nog steeds op zit tenminste
    maarwaarom moet je de oranje balk aanklikken , want als je de regels goed toepas heb je die extra voertuigen niet nodig
    de uitrukregel kunnen al kloppen zijn, tenzij je die niet gebruik natuurlijk

  • Ik ondervind dit probleem, meen zelfs dat ik het al eerder aangekaart hebt..


    Ik gebruik enkel de uitrukvoorstellen die ik zelf maak, maar door mijn groot aantal voertuigen dat ik heb krijg ik ook die oranje balk in me scherm. door die balk is alles zichtbaar voor de balk en daarna wordt niet gezien door de voorstellen.
    Hierdoor vallen 2 van me 3 heli's (bijvoorbeeld) als ik een melding heb in een van mijn uithoeken waar ik in speel weg, als ik op de balk klik komt alles netjes te voorschijn.
    Dit geldt ook voor andere voertuigen die buiten de balk vallen.

  • Ik ondervind dit probleem, meen zelfs dat ik het al eerder aangekaart hebt..


    Ik gebruik enkel de uitrukvoorstellen die ik zelf maak, maar door mijn groot aantal voertuigen dat ik heb krijg ik ook die oranje balk in me scherm. door die balk is alles zichtbaar voor de balk en daarna wordt niet gezien door de voorstellen.
    Hierdoor vallen 2 van me 3 heli's (bijvoorbeeld) als ik een melding heb in een van mijn uithoeken waar ik in speel weg, als ik op de balk klik komt alles netjes te voorschijn.
    Dit geldt ook voor andere voertuigen die buiten de balk vallen.

    dus met andere woorden...verbeter mij als ik t verkeerd inziet


    de alarm & uitrukregel pakt dan niet t eerst beschikbare voertuig in die km range

  • dus met andere woorden...verbeter mij als ik t verkeerd inziet
    de alarm & uitrukregel pakt dan niet t eerst beschikbare voertuig in die km range

    Ja dat weet ik dus niet, ik heb alles op maximaal staan en heb dus niet de indruk dat het aan de kilometers ligt want de afstanden die ik heb komen amper boven de 130km.
    Dit betreft enkel om de weergave zoals de balk al aangeeft, ik denk dan ook dat het alleen daar aan ligt want zodra ik de balk weg klik wordt het knopje MMT ook groen (omdat ik 2 standby heb op dat moment) ongeacht welke uithoek (denkende aan de km)

  • Ik ondervind dit probleem, meen zelfs dat ik het al eerder aangekaart hebt..


    Ik gebruik enkel de uitrukvoorstellen die ik zelf maak, maar door mijn groot aantal voertuigen dat ik heb krijg ik ook die oranje balk in me scherm. door die balk is alles zichtbaar voor de balk en daarna wordt niet gezien door de voorstellen.
    Hierdoor vallen 2 van me 3 heli's (bijvoorbeeld) als ik een melding heb in een van mijn uithoeken waar ik in speel weg, als ik op de balk klik komt alles netjes te voorschijn.
    Dit geldt ook voor andere voertuigen die buiten de balk vallen.

    Exact wat @Kevej beschrijft heb ik ook. Als de meldingen waar bijvoorbeeld MMT heli voor nodig is moet ik de oranje balk aanklikken. En vind ik de beschrijving van @Kevej een duidelijk verhaal en herkenbaar.