29-03-2017 Teamkas

  • We hebben een GROTE UPDATE! Let dus even goed op Teamleden!
    Vanaf nu beschikt elk team over een Teamkas. Je kunt bij elke inzet een klein beetje geld afstaan aan het team. Van dit verzamelde geld kan het team een Team-school en Team-ziekenhuis kopen. Met de nieuwe rang LERAAR kun je opleidingen starten die benodigd zijn in jou team. Met de rang PENNINGMEESTER houd jij de inkomsten in de gaten en kun jij kortingen geven voor de meest gulle gevers op bijvoorbeeld de opleidingen. Patiënten die jij naar het Team-ziekenhuis brengt gaat de opbrengst van in de kas. Bouwen van posten gaat via het Bouw menu links onder en kies 'in team bouwen'.


    Bij vragen zijn jullie altijd welkom in de reacties of op het forum!


    VERGEET NIET dat iederlid zijn eigen inleg moet bepalen in de Teamkas pagina (Team->Teamkas->Percentage kiezen). Anders leg je geen geld in.


    We zijn momenteel ook bezig om de Wiki te updaten.

  • Leuk dat we weer wat nieuws krijgen in het spel, wordt er in de toekomst ook naar andere gebouwen gekeken ?
    Want wij hebben een best wel groot team waarbij de gemiddelde speler 3 of meer ziekenhuizen heeft en vrijwel altijd een school..
    Dat maakt het kopen van een team school en of ziekenhuis best wel overbodig in mijn ogen.

  • Leuk dat we weer wat nieuws krijgen in het spel, wordt er in de toekomst ook naar andere gebouwen gekeken ?
    Want wij hebben een best wel groot team waarbij de gemiddelde speler 3 of meer ziekenhuizen heeft en vrijwel altijd een school..
    Dat maakt het kopen van een team school en of ziekenhuis best wel overbodig in mijn ogen.

    Leuk optie zeker als je in een kleiner team zit. Komt ook de optie om een gezamenlijke teaminzet te kopen? BV om een Teaminzet te starten moet voor diegene die zich daar voor opgeven 500 credits inleggen en de maker is diegene die de inzet aandraagt.

  • Leuk optie zeker als je in een kleiner team zit. Komt ook de optie om gezamenlijk een teaminzet te kopen? BV om een Teaminzet te starten moet voor diegene die zich daar voor opgeven 500 credits inleggen en de maker is diegene die de inzet aandraagt.

    Kijk teaminzet kopen, daar heb je meer aan.. goed idee brandje!

  • 1. Verdien geld; ieder lid zijn eigen inleg moet bepalen in de Teamkas pagina (Team->Teamkas->Percentage kiezen). Anders leg je geen geld in.
    2. Die tekst staat bij de uitgave, ja dat had moeten zijn deze is leeg. Gaat veranderd worden.

  • Weet je zeker dat je bevoegd bent dergelijke gebouwen te maken (Dus Team-Admin en ik geloof Penningmeester)?
    En zo ja, lukt het via de website wel gewoon in plaats van de app?


    Data

  • Zou bijvoorbeeld handig zijn dat we er permanenten UGS'en mee kunnen bouwen. Want elke 24 uur zet ik weer een nieuwe neer. En ik niet alleen. Meerdere uit ons team. We zetten er meestal 1 neer in provincies: Friesland, Utrecht, Zuid-Holland en bijvoorbeeld Noord-Branbant.


    Zou er zo een optie kunnen komen dat we zo een UGS van ons Teambuget kunnen aanschaffen en plaatsten op parkeerplaatsen of andere plekken? Desnoods noem je zo een gebouw geen UGS maar verzamelgebouw of opslagloods voertuigen of zoiets. Maar dat hij wel lijkt in opzet op de al bestaande UGS.


    @meanchris en ik hadden het erover en wij hebben in ons team al veel academies zowel politie, brandweer en ambulance. Ook hebben we al best veel normale ziekenhuizen in ons team. Dus we zijn benieuwd of deze optie erbij komt.

  • als je een teamgebouw maakt beheer je die samen met een andere speler of deel je die dan met heel je team dan ruk je dus samen uit vanaf die kazerne als ik het goed begrijp

    Sowieso kan een kazerne niet gebouwd worden.
    De enige gebouwen die je kan maken met de teamkas zijn academies en ziekenhuizen.
    Dit zijn dus gebouwen waar geen voertuigen op staan.


    De scholen worden beheerd door de leden met de rang 'Leraar'; zij kunnen opleidingen open zetten.
    Door wie de ziekenhuizen worden beheerd weet ik niet zeker, dat zou je moeten testen (of als iemand dat uit ervaring wel weet?)


    Data

  • mooie nieuwe uitbreidingen nemen nieuwe ideeen met zich mee


    • tevens zou het mooi zijn als de team ziekenhuizen in een tab naar voren zou komen nu staat ie helemaal onderaan in de lijst van teamleden ziekenhuizen ( en dat is ver scrollen als je meer dan 50 ziekenhuizen heb)
    • en natuurlijk voor de schoonheidsprijs een eigen afbeelding die voor het hele team duidelijk is, nu is het standaard ziekenhuisafbeelding zichtbaar.
    • Teamziekenhuis, op de kaart zie ik dat dit de enigste teamziekenhuis is , maar de knop vorige gebouw staat ook groen verlicht en als ik daar op klik zie ik de ziekenhuis van mijn leden staan die ze gedeeld hebben terwijl dit geen team ziekenhuis is. Er is er maar één.
    • Ik snap nog niet veel van de kortingen schema, ik dacht door te gaan bouwen dat t me iets duidelijk zou worden, maar het wordt nog onduidelijker als je ook ziet dat je in t team ziekenhuis de keuze heb van Opnamekosten van teamleden van gratis naar 50%, dit is erg verwarrend Terwijl dit weer overbrugt dient te worden door de kortingschema, ik weet het niet.
  • Komen er ook nieuwe functies bij in de toekomst naast academies sn ziekenhuizen waar je het teambuget (kasgeld) aan uit kan geven. Bij ons in het team hebben we al zoveel academies en ziekenhuizen. Dat Team gebouwen zelfs concurrenten worden voor degene die zelf al een school hebben gekocht ezv.

  • Ik snap nog niet veel van de kortingen schema, ik dacht door te gaan bouwen dat t me iets duidelijk zou worden, maar het wordt nog onduidelijker als je ook ziet dat je in t team ziekenhuis de keuze heb van Opnamekosten van teamleden van gratis naar 50%, dit is erg verwarrend Terwijl dit weer overbrugt dient te worden door de kortingschema, ik weet het niet.

    De kortingspercentages die je kunt geven als spelers is de korting die ze krijgen bij (onder andere) het opleiden van personeel.
    Als in het team een opleiding van 1000 Credits wordt opengezet en je hebt 50% korting ingesteld, kost het voor jou nog maar 500...


    De Opnamekosten van het ziekenhuis is iets totaal anders. Normaal kun je een ziekenhuis openzetten voor je teamleden en instellen hoeveel geld zit moeten afstaan als een patiënt ik jouw ziekenhuis wordt opgenomen. Bij de team ziekenhuizen is dat hetzelfde, behalve dat het geld dat met die opname verdient wordt niet naar een speler gaat, maar naar de teamkas.


    Als er dus iemand een patiënt naar een team ziekenhuis met 10% Opnamekosten stuurt en de melding is 500 credits waard, gaan er 50 naar de teamkas....


    Data