[FG-500] Personeel overplaatsen tussen Posten

  • Waarom is het niet mogelijk om vanuit een Zulu standplaats personeel over te plaatsen naar een Hoofdbureau?

    Omdat een helikopterstandplaats voor de Politiehelikopters voor het spel geen Politiebureau is.
    Het Hoofdbureau is ingevoerd zoals die in Duitsland ook was.
    Omdat dit in Duitsland niet mogelijk is, kan het dus ook niet in de Nederlandse versie.


    Data

  • In ieder geval bedankt voor het antwoord.


    Wel jammer dat ik nu opgeleide OVD's op de helikopterstandplaats heb waar ik dus niets mee kan.


    Maar weer wat geleerd. Moet eerst kijken wat ik wel/niet kan met nieuwe opties voordat ik enthousiast op de verkeerde mensen een opleiding geef waar ze daarna niets mee kunnen.
    (Ik heb ook nog wat piloten op een politiebureau zitten :-) )


    Tikkietak

  • Is het mogelijk om personeel over te plaatsen van een politiepost / hoofdbureau naar een helikopterpost?
    Of moet ik eerst de post bouwen en dan een opleiding voorzien?


    Misschien een idee om dit toch te voorzien... zo kan je eerst de mensen opleiden en pas dan de nieuwe post maken en meteen het voertuig inzetten.


    Dit is hetzelfde voor het personeel van de MMT ploegen (auto en helikopter).


    Persoonlijk lijkt het me logischer om eerst personeel van een opleiding te voorzien en pas de post te bouwen.


    Gert

  • Nee, je kan alleen personeel van een politie bureau overplaatsen naar een hoofdbureau van politie doe dit wel met de opleiding OvD-P
    en zoals je al aangaf kan je dus dit personeel eerder in opleiding doen en later als je de hoofdbureau kan bouwen meteen overplaatsen, weet je niet hoe je dat moet doen, klik dan hier. Advies is gewoon een paar in opleiding te doen, je kan er maar 1 gebruiken de uitbouw van de 2e ovd-p is 3 dagen. Mits je coins gebruikt natuurlijk.


    voor de helikopterpost idem voor de mmt moet je eerst de post bouwen, zet de standplaats na de bouw direct op niet beschikbaar (dan krijg je de meldingen ook niet) doe het personeel wat je krijgt bij de standplaats in opleiding en als ze klaar zijn dan heb je meestal de helikopter al aangekocht, koppel ze aan t voertuig en zet je post weer op beschikbaar dan kan je erna de 1.300.000 credits terug gaan verdienen ( per standplaats).

  • Dit idee staat, in ieder geval voor dit moment, als 'Afgekeurd' op de Ideeënlijst...
    FG-500 - Mogelijkheid om personeel uit te wisselen tussen Gebouwen

    Data

  • Dit idee is al vaak voorgesteld op het Forum, dus er is in ieder geval een hoop vraag naar...


    Op dit moment is het wél mogelijk om vanaf een Politiebureau naar een Hoofdbureau over te plaatsen.
    Hier is bij de invoering van het Hoofdbureau voor gekozen, omdat veel spelers al Officieren op de normale bureau's had opgeleid.
    Als dit niet het geval was geweest, had de functie er daar waarschijnlijk ook niet ingezeten.


    Voor nu staat het idee in ieder geval op afgekeurd.
    Wat ik wel wil vermelden, is dat de Ideeënlijsten natuurlijk de huidige stand van zaken is.
    Wij kunnen dus alsnog ideeën goed- en/of afkeuren als wij daartoe reden zien.


    Ter Info: Topic samengevoegd met reeds bestaande Topics over hetzelfde onderwerp


    Data

  • Beste,
    Zou er een mogelijkheid zijn om uw personeel van gebouwen te verplaatsen zowel bij brandweer/ambulance/politie net zoals bij ME politie.
    Zou er ook een gebouw kunnen komen waar je uw overige personeelsmensen kunt zetten in afwachting tot je ergens plek heb voor ze? net zoals in het leger reserve leger dienst.

  • Die optie is bewust niet in het spel aanwezig in verband met werving van personeel.


    Omdat per nacht per post één personeelslid geworven kan worden, zou je bij overplaatsen in één nacht dus veel meer personeel op een post kunnen plaatsen. Sneller werven kost Coins, dat zouden mensen dan dus niet meer doen. Het overplaatsen bij ME politie was een noodgedwongen functie die nodig was voor het goed invoeren van deze uitbreiding.