13-12-2016 Duikers

  • De tekst in de beschrijving is redelijk duidelijk zoals @Data al aangeeft..


    Maar om jullie gerust te stellen heb ik het even getest en je kunt inderdaad na het kopen van de uitbreiding meerdere WO's op een kazerne plaatsen.

  • De tekst in de beschrijving is redelijk duidelijk zoals @Data al aangeeft..


    Maar om jullie gerust te stellen heb ik het even getest en je kunt inderdaad na het kopen van de uitbreiding meerdere WO's op een kazerne plaatsen.

    Bedankt MPR. Fijn dat je het hebt uitgetest. Ik kon het zelf nog niet testen omdat ik nu mijn eerste wagen in kazernes Delft en Den Haag-Centrum aan het opleiden en uitbreiden ben. Fijn dat ik het weet dan kan ik gelijk op beide kazernes uitbreiden voor een tweede WO voertuig.

  • Ligt het aan mij of komen de WO meldingen niet zoveel voor?
    Heb er heel wat coins tegen aangegooid voor de uitbreidingen en opleidingen en pas 2 meldingen gehad..


    En ja poi etc ingesteld ?(

    Er zijn nu (nog) maar 6 meldingen in het spel op het gebied van waterongevallen.
    Zijn al die 6 de meldingen op de pagina 'Mogelijke incidenten' groen, of niet allemaal (zijn de laatste 6)?


    Groet, Data

  • Er zijn nu (nog) maar 6 meldingen in het spel op het gebied van waterongevallen.Zijn al die 6 de meldingen op de pagina 'Mogelijke incidenten' groen, of niet allemaal (zijn de laatste 6)?


    Groet, Data

    Yep zijn allen groen. Heb heel wat weg geklikt maar tot op heden alleen de eend en object bergen.. Beschikbaarheid alles staat aan, alles klopt behalve dat de meldingen weg blijven..
    Meerdere teamleden hebben hier last van.

  • Hmm apart, als het goed is zou elke melding evenveel "kans" moeten maken, dus zou gemiddeld elke melding evenveel moeten voorkomen...


    Ik denk dat dit dan iets is voor @Woukaa en @Timo641 om naar te kijken :D


    Ik heb het zelfde probleem, alles is goed ingesteld. Ik heb in 3 dagen tijd nog geen enkele WO melding gehad.
    Het vervelende is dat ik er wel 10 coins voor heb gebruikt, kan ik die dan terug krijgen als de boel niet correct werkt?

    Ik denk dat eerder de mogelijke "fouten" opgelost worden dan dat je je coins terug krijgt, maar wie weet ;)


    Groet, Data

  • Misschien een beetje (te) simpel gedacht van mij, maar zou het zo kunnen zijn dat de waterongevallen een heel lage frequentie van verschijnen hebben? Waterongevallen komen in het echt ook niet zo heel vaak voor, volgens mij.
    Maar goed, zoals ik al zei: misschien een beetje simpel gedacht.

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL

  • Misschien een beetje (te) simpel gedacht van mij, maar zou het zo kunnen zijn dat de waterongevallen een heel lage frequentie van verschijnen hebben? Waterongevallen komen in het echt ook niet zo heel vaak voor, volgens mij.
    Maar goed, zoals ik al zei: misschien een beetje simpel gedacht.

    Volgens mij is op een of meerdere topics aangegeven dat het instellen van de frequentie/kans dat een melding zich voordoet nog niet in te stellen is. Dat is ook de reden dat een inzet als vliegtuigcrash evenveel kans heeft als een prullebakbrand o.i.d.


    Maar misschien dat dit recentelijk is aangepast ?(


    Groet, Data

  • Er is niets recentelijk aangepast tbv frequentie. 6 meldingen tegenover de overige .. 150? die we nu hebben is natuurlijk.


    "kan ik die dan terug krijgen als de boel niet correct werkt?" Vind de reactie jammer. Werken doet het, ik heb ze ook gehad, "en pas 2 meldingen gehad" dus het werkt.


    Waarom de kans zo laag is.. Onduidelijk. Zal naar gekeken worden. Gaan wij ondertussen rustig verder met het voorbereiden van andere water eenheid.

  • Er is niets recentelijk aangepast tbv frequentie. 6 meldingen tegenover de overige .. 150? die we nu hebben is natuurlijk.


    "kan ik die dan terug krijgen als de boel niet correct werkt?" Vind de reactie jammer. Werken doet het, ik heb ze ook gehad, "en pas 2 meldingen gehad" dus het werkt.


    Waarom de kans zo laag is.. Onduidelijk. Zal naar gekeken worden. Gaan wij ondertussen rustig verder met het voorbereiden van andere water eenheid.

    Mijn vraag was alleen of het klopte of de meldingen niet zo weinig voor kwamen..
    Anyhow zit er een max aan de incidenten ? Alsin stel je haalt de sinterklaas/halloween incidenten weg je meer kans zou hebben op WO meldingen?
    Zo maar een gedachte, ik heb ook geen idee.

  • Nee dat is niet van toepassing. Spel selecteert random uit de lijst 'groene' meldingen. Weet niet of de sinterkerst meldingen anders dan groen zijn, maar omdat die datum gebonden zijn tellen die niet mee, dus spawnen ze ook niet.

  • Had het niet eerder gemeld kunnen worden dat er 4man met opleiding nodig zijn om de WO uit te laten rijden. Heb nu 7 dagen voor niks zitten wachten. Dacht dat er net als bij de andere gewoon genoeg was om maar 1 iemand op te leiden..

    In het 3e bericht van dit topic, welke bijna direct na invoering van de WO is geplaatst, staat al duidelijk aangegeven dat er 6 man benodigd zijn.
    Later is deze norm zelfs naar 4-6 gebracht, dus volgens mij het was behoorlijk duidelijk!


    zijn er trouwens al meldingen voor het waterongevallen wagen?

    Ja, er zijn al meldingen voor de WO.
    Echter is, zoals hierboven geschreven, de frequentie aan de lage kant omdat er maar 6 meldingen zijn voor de WO's en rond de 150 meldingen zonder WO.
    De kans dat een incident met WO zich voordoet is dus aan de kleine kant, maar dat is eigenlijk ook wel realistisch ;)


    Groet, Data