27-10-2016 Opschalen

  • Wordt aan de opschaling ook een functie verbonden ?
    want eerlijk gezegd klinkt het zeker interessant, maar zie ik het net zo iets worden zoals de diverse TS'en die we hebben. (De namen zijn anders maar doen het zelfde)


    Bedoel het niet aanvallend want het idee is zeker interessant!

  • Dat de ts niets doet wil ik dan toch verdedigen.
    Andere afbeeldingen voor de verzamelingen, andere blus kracht ander aantal personen.
    Ja dat het verschil tst er nog niet in zit, het staat wel op Sebastian zijn wensenlijstje.


    Behalve de naam veranderen natuurlijk ook het aantal voertuigen en te verdienen geld.

  • @Woukaa,
    Is het nou de bedoeling dat je bijv. een kleine gebouwbrand hebt die dan opgeschaald wordt naar een middel/grote gebouwbrand? (Dus: incident blijft gelijk, maar grootte ervan verandert)


    Of is het zoals ik heb gezien op de Duitse facebookpagina: Je begint met een containerbrand en na aankomst 1e voertuig verandert de melding in een garagebrand?
    https://m.facebook.com/story.p…1402692593277605&__tn__=C
    (Dus: het volledige incident verandert in een ander soort incident)


    Groet, Data

  • Dat is maarnet hoe je het insteekt. Dat is voor kleine incidenten, die wij ook hebben, van toepassing. Maar wij steken het als eerste in door de grotere inzetten die we hebben ingevoerd (Natuurbrand), die van klein (1 TS) tot Zeer groot (12 ts ofzo) te laten opschalen.

  • Dat is maarnet hoe je het insteekt. Dat is voor kleine incidenten, die wij ook hebben, van toepassing. Maar wij steken het als eerste in door de grotere inzetten die we hebben ingevoerd (Natuurbrand), die van klein (1 TS) tot Zeer groot (12 ts ofzo) te laten opschalen.

    Bedankt voor je antwoord! Dat vond ik ook wel de leukste van de 2 :D


    Groet, Data

  • Wordt aan de opschaling ook een functie verbonden ?
    want eerlijk gezegd klinkt het zeker interessant, maar zie ik het net zo iets worden zoals de diverse TS'en die we hebben. (De namen zijn anders maar doen het zelfde)


    Bedoel het niet aanvallend want het idee is zeker interessant!


    Het niet kunnen geven van een functie aan de TS'en heeft in principe nog een belangrijke reden.


    Zoals vaker op dit forum terug is gekomen, willen we het spel realistisch speelbaar houden voor alle regio's. Niet alle regio's bezitten TST en TST-NBB voertuigen. Het vereisen van een dergelijk voertuig bij bijvoorbeeld een natuurbrand gaat dan ook niet zomaar.

  • Het niet kunnen geven van een functie aan de TS'en heeft in principe nog een belangrijke reden.


    Zoals vaker op dit forum terug is gekomen, willen we het spel realistisch speelbaar houden voor alle regio's. Niet alle regio's bezitten TST en TST-NBB voertuigen. Het vereisen van een dergelijk voertuig bij bijvoorbeeld een natuurbrand gaat dan ook niet zomaar.

    Dit is inderdaad mijn grootste bezwaar richting een verschil invoeren tussen de TS, TST en TST-NBB.