05-10-2016 Zorgambulance

  • De Zorgambulance, ja hij zit vanaf nu in het spel! Ga aan de slag met de nieuwe besteld vervoer. Om ze te krijgen heb je: 1. Een ziekenhuis nodig; 2. Een Zorgambulance nodig. Wanneer je beide hebt kun je de bestellingen oplossen met beide zorg (BLS) en gewone ambu (ALS). Veel plezier!

  • Kan het zijn dat de vergoeding van de Zorgambu een beetje aan de karige kant is


    130 Besteld vervoer 06 okt 09:56



    Of ben ik de enige die dat vind. Even snel omgerekend een b-ambu kost mij 105000 dat delen door 130 dan moeten er 808 ritjes gereden worden om aleen al uit de kosten te komen.


    :S

  • Op zich toch niet zo gek? Aangezien het gewoon simpel niet spoedeisend vervoer is van A naar B..
    Niet alle meldingen en dergelijke hoeven een dikke vetpot te zijn, anders ben je gauw uitgespeeld wanneer je veel geld verdiend en alles snel kan uitbouwen.

  • Kunnen jullie niet instellen dat de zorgambulance een grotere sector heeft ? Nu komt hij enkel in een straal van enkele kilometers rond de post.



    Tijdens een opdracht kan je de zorgambu ook een volgende opdracht geven,.... kan dit ook niet uitgebreid worden zodat hij 5 of 6 ritten na elkaar kan inplannen ?

  • Kunnen jullie niet instellen dat de zorgambulance een grotere sector heeft ? Nu komt hij enkel in een straal van enkele kilometers rond de post.



    Tijdens een opdracht kan je de zorgambu ook een volgende opdracht geven,.... kan dit ook niet uitgebreid worden zodat hij 5 of 6 ritten na elkaar kan inplannen ?

    Als je meerdere ritten zou kunnen inplannen zou dat fijn zijn zeker als je meerdere zorgambulances hebt . Als je nu een besteld vervoer incident opent krijg je een mooi tabblad met alle ambulances is het ook mogelijk dat er in dat tabblad de zorgambulances bovenin komen te staan dat scheelt soms een hoop scroll-werk naar beneden. Had er al een regel op aangemaakt icm met sneltoets (lss) maar dat is niet handig als je een besteld vervoer hebt in Haarlem en hij selecteert een zorgambulance in Dordrecht...


    ^^

  • Betreft de kosten, zullen niet aangepast worden. Dit is de zelfde opbrengst als in Duitsland en daar valt het gezever over de prijs erg mee.


    Extra inplannen, ik ben voor

    Gezever of geen gezever over de prijs, we zijn en blijven Hollanders ReneW ;) Dus bij ieder ding wat de meldkamerspel uitbrengt als Update, zal er altijd positief of negatief commentaar volgen.


    Neemt niet weg dat ik die 130 ook weinig vind.... ;(

  • Nouja. Dan zal ik het voor de duidelijkheid even herhalen.
    Betreft de kosten, zullen niet aangepast worden. Dit is de zelfde opbrengst als in Duitsland.


    Blijft ook mijn mening dat het weinig is, maar zoals je merkt, het gaat en kan niet aangepast worden.

  • nog iets over de zorg ambulance het valt mij op dat als ik elke keer een melding af dat er gelijk weer een nieuwe komt, zou dit kunnen worden aangepast of niet want in het echt heb je ook niet elke minuut een B-rit

  • Hmm, ik vind het wel prettig. Maargoed, gelukkig zijn deze meldingen ook optioneel en je bent niet verplicht deze af te handelen. Je zou ze ook uit kunnen zetten door bovenin de ziekenauto rood te maken.

  • Hmm, ik vind het wel prettig. Maargoed, gelukkig zijn deze meldingen ook optioneel en je bent niet verplicht deze af te handelen. Je zou ze ook uit kunnen zetten door bovenin de ziekenauto rood te maken.

    Volkomen mee eens, je bent deze meldingen niet verplicht. EN het is zowiezo handig, want stel, je hebt een nieuwe Ambulance Post gebouw, en een post ugrade, en 2 zorg ambulance's.. totaal kosten = 210.000 / 130.- = 1,615 ritten..
    Dan heb je sneller je kosten terug verdient :) :D