Voordelen Premium-Account

  • Zo'n lijstje bestaat inderdaad nog niet op dit forum. In ieder geval de volgenden:


    1. Optie voor het automatisch laten terugalarmeren van ambulances als er geen slachtoffers meer zijn.


    2. Snelste inzetsnelheid van 20 seconden (in plaats van 30 seconden zonder premium)


    3. Het donker design (donkere layout) wordt zonder premium account na een aantal minuten gedeactiveerd. Als je het langer wilt gebruiken, heb je premium nodig...

  • Om heel eerlijk te zijn weet ik ook niet 100% of ik dan nu alles heb:


    4. Aanmeldingsfase van posten in de Meldkamer snel selecteren in een lijst


    5. Duidelijk overzicht van al je posten personeel en uitbouwlevel


    6. Alle uitbouw mogelijkheden in 1 lijst (in de meldkamer), welke compleet zijn en ze ook vanaf hier kopen.


    7. Overzichtslijst van alle voertuigen met status locatie bezetting en Kilometerstand


    8. Overzicht van gestarte, lopende en te starten opleidingen.


    9. Geen advertenties / het spel sponsoren in de kosten.

  • Hallo Mede-Spelers,


    Wie kan mij vertellen, welke voordelen en wat je (meer) krijgt met het aanschaffen van een Premium Account.
    Ik zag elders hier op het forum in een topic een lijstje staan, maar niemand was hier zeker van....


    Is er nu wel een lijstje up-to-date?

  • Voordelen zijn gelijk aan de Duitse versie, namelijk:


    • Die Werbung wird im kompletten Spiel deaktiviert
    • Die Einstellungsphasen für das Personal einer Wache kann in der Leitstelle mit Hilfe eines Buttons sofort gestartet werden.
    • Der Rettungsdienst wird automatisch zurückalarmiert, sofern er nicht mehr am Einsatzort benötigt wird. (Leitstelle -> Einstellungen)
    • Mit einem Premiumaccount kann die Einsatzgeschwindigkeit auf "Turbo" gestellt werden


    Oftewel:


    - Geen reclames meer in het spel
    - Werving van personeel kan centraal via de Meldkamer geregeld worden, via een overzichtelijke opsomming van alle posten. Daarnaast kunnen ook uitbreidingen van de posten vanuit hier geregeld worden.
    - De ambulancedienst wordt automatisch retour gestuurd vanaf een incident als zij niet meer nodig zijn. Wel via een instelling in de Meldkamer.
    - De inzetsnelheid Turbo kan worden gekozen.


    Daarnaast kan als het goed is het uiterlijk worden veranderd naar donker zonder dat dit na bepaalde tijd teruggaat naar het lichte uiterlijk.

  • Dank voor je antwoord. Zelf, maar dat is mijn mening, weinig functie's dan wel optie's extra voor een premium account van +- 3,50,- per maand


    Misschien een tip en of een idee.
    Tip: Zet bij de optie Premium Account een lijst neer m.b.t wat je dus extra krijgt. Dit scheelt een hoop vragen van mensen, en weten ze waar ze aan toe zijn.
    Idee: Bijv. bij het kopen van een premium account dat je wat extra dingen binnen in het spel krijgt. Bijv. een extra gebouw, en of een extra voertuig naar keuze, en of speel geld.

  • plaats hem hier maar onder, als je een premium account heb en je gaat via de meldkamer naar de lijst van gebouwen.. dan kun je onder de lijst Aanmeldfase 1,2,3 en automatisch aan klikken.
    Als je op automatisch klik blijft de betreffende post dan werven tot je premium voorbij is ? of moet je een doel instellen ?

  • vraag ik die eigenlijk nog heb is of er eventueel voor de premium leden ook een soort verleng knop kan komen om hun account te verlengen voor we 1 jaar of korte maar dat je verleng knop heb zeg maar en dat je niet perce coins hoef te kopen maar dat het natuurlijk wel geld aan verbonden zit

  • Ik begrijp je niet helemaal...
    Je wilt een verlengknop, zodat je niet persé coins hoeft te kopen maar wel geld moet betalen? ?(
    Of bedoel je dat je je account wilt verlengen met credits in plaats van coins?
    Dat zal er namelijk helaas niet komen, in verband met inkomsten van Sebastian.


    Data

  • Ik begrijp je niet helemaal...
    Je wilt een verlengknop, zodat je niet persé coins hoeft te kopen maar wel geld moet betalen? ?(
    Of bedoel je dat je je account wilt verlengen met credits in plaats van coins?
    Dat zal er namelijk helaas niet komen, in verband met inkomsten van Sebastian.


    Data

    Ik denk dat hij een soort abbonementsvorm bedoeld wat betreft het premium account

  • Ja maar dan moet je toch nog steeds Coins kopen? Want zonder Coins kun je geen premium account kopen, ook niet door middel van een abbonementsvorm


    Data

  • ja nu koop je coins en doe je daarna met de coins je premium account verlengen.
    Misschien kan hier ook een knop voor komen en dat je daar mee gelijk de juiste aantal coins koopt voor het verlengen van je premium account en dat je niet 2 keer moet doen, maar ik weet niet hoeveel moeite hier inzit maar anders zou ik het wel gewoon zo laten maar als het niet veel moeite kost zou je er eventueel naar kunnen kijken

  • plaats hem hier maar onder, als je een premium account heb en je gaat via de meldkamer naar de lijst van gebouwen.. dan kun je onder de lijst Aanmeldfase 1,2,3 en automatisch aan klikken.
    Als je op automatisch klik blijft de betreffende post dan werven tot je premium voorbij is ? of moet je een doel instellen ?


    Ja dat wil ik dus weten, als ik geen doel intyp dat die oneindig blijft werven tot het stoppen van je abonnement.

    @Data Weet jij hier iets meer van ?

  • Wanneer je het doel leeg laat, zal het spel niet werven.
    Probeer het veld van het doel maar eens leeg te maken, je zult zien dat het spel deze dan automatisch op '0' zet.


    Met automatisch werven kijkt het spel of het ingestelde doel hoger ligt dan het aantal personeelsleden dat al aanwezig is.
    Wanneer dat zo is, zal er een persoon worden aangenomen.
    Op het moment dat je doel dus 0 is, zal deze altijd lager zijn dan het aantal al aanwezige leden en zal er dus niemand worden aangenomen.


    Als je oneindig wilt blijven werven, zet je het doel gewoon op 300.
    Dit is namelijk het maximum aantal personeelsleden dat je kunt werven (je doel kan niet hoger zijn dan 300, dan wordt deze automatisch teruggezet).



    ja nu koop je coins en doe je daarna met de coins je premium account verlengen.
    Misschien kan hier ook een knop voor komen en dat je daar mee gelijk de juiste aantal coins koopt voor het verlengen van je premium account en dat je niet 2 keer moet doen, maar ik weet niet hoeveel moeite hier inzit maar anders zou ik het wel gewoon zo laten maar als het niet veel moeite kost zou je er eventueel naar kunnen kijken

    Ah, ik begrijp het.
    Ik denk echter dat dit nu geen prioriteit heeft, gezien het toch tijd kost om dit te realiseren.
    Deze tijd kan beter in voertuigen worden gestopt als je het mij vraagt, maar wie weet voor in de toekomst


    Data

  • Top en dank voor je uitleg

  • Wellicht is het wel een idee om het zo te maken dat die door blijft gaan middels het aanklikken van automatisch, zat net me lijst te bekijken en moet zeggen dat 170+ posten nagaan of het nodig is toch wel een aardige klus zo :P