[VP-000] Politiemotor (DM-NH)

  • Misschien een idee om de politiemotor en ambumotor toe te voegen voor bijv. kleine dingetjes? zoals voor de ambu een klein wondje ofzo zeg maar.

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • leuk idee..



    ik dacht dat de politiemotor al eerder was genoemd, maar voor de rest is het zeker leuke ideeën alleen heeft niet elke regio meer een ambulance motor maar weet niet precies hoe dat zit maar dat weten andere vast.


    gr fernando

  • Beide voertuigen staan op dit moment niet op de lijst, maar zijn volgens mij wel goede toevoegingen.


    @fernando ambulancemotor is in wezen niets anders dan een Rapid Responder op een motor. Volgens mij hebben alle regio's wel minimaal één van beiden, dus dat mag het probleem niet zijn.

  • Beide voertuigen staan op dit moment niet op de lijst, maar zijn volgens mij wel goede toevoegingen.


    @fernando ambulancemotor is in wezen niets anders dan een Rapid Responder op een motor. Volgens mij hebben alle regio's wel minimaal één van beiden, dus dat mag het probleem niet zijn.

    Kan ik daaruit opmaken dat ie op de To-Do Lijst kan??


    Groet, Data

  • Beide voertuigen staan op dit moment niet op de lijst, maar zijn volgens mij wel goede toevoegingen.


    @fernando ambulancemotor is in wezen niets anders dan een Rapid Responder op een motor. Volgens mij hebben alle regio's wel minimaal één van beiden, dus dat mag het probleem niet zijn.

    awhh okay ja dan heeft inderdaad bijna wel elke regio zo iets

  • Een goed idee misschien ook een brandweer motor wordt echt gebruikt in haaglanden

    Voor mij zou dat inderdaad ook een goede toevoeging zijn (omdat ik ook in regio 15 speel), maar ik denk voor andere spelers niet...


    Groet, Data

  • MPR

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “[VP-000] Politiemotor” naar “[VP-000] Politiemotor (DM-NH)”.