Wie weet per provincie de locaties van de Rode Kruis Noodhulp Teams?
Graag indien bekend met adres.
Wie weet per provincie de locaties van de Rode Kruis Noodhulp Teams?
Graag indien bekend met adres.
Volgens mij heeft Utrecht een team aan de Koningsweg 2 te Utrecht. Materieel is mij helaas onbekend. Op streetview zie ik wel een kleine vrachtwagen staan. Als ik kijk op de site van het Rode Kruis dan zie ik bij veel Rode Kruis regio's in Utrecht dit adres staan.
Als mensen meer weten hoor ik dat graag
Op de site van het Rode Kruis staan een aantal adressen, welke wel en geen NHT hebben is mij niet helemaal duidelijk https://www.rodekruis.nl/wat-doen-wij/h…/noodhulpteams/
3582 GE Utrecht
NHT ZHZ staat in brandweerkazerne Dordrecht Leerpark. NHT GLZ stond altijd in de ambulancepost Tiel, maar sinds zij verhuist zijn is het voertuig daar ook weg. Huidige standplaats mij onbekend, waarschijnlijk Rode Kruis Nijmegen. NHT RR heeft er 3: Ridderkerk, Vlaardingen en Goedereede (allen brandweerkazerne).
NHT van NHN en ZaWa staat in Alkmaar, 10-833. Texel heeft een eigen NHT+, standplaats volgens mij brandweerkazerne Den Burg.
Adres is hertog Aalbrechtweg, direct achter de ambulancepost.
NHT ZHZ staat in brandweerkazerne Dordrecht Leerpark. NHT GLZ stond altijd in de ambulancepost Tiel, maar sinds zij verhuist zijn is het voertuig daar ook weg. Huidige standplaats mij onbekend, waarschijnlijk Rode Kruis Nijmegen. NHT RR heeft er 3: Ridderkerk, Vlaardingen en Goedereede (allen brandweerkazerne).
Heeft vlaardingen nog steeds de 834, of zijn ze echt naar drie teams overgegaan?