Aanmaken melding

  • Zoals bij de meeste mensen die in een team zitten bekend is kan je elke dag een teammelding starten (gratis) en elke week een teamevent (gratis)

    Daarnaast is het zo dat je dit veel vaker kan doen tegen betaling van coins.


    Persoonlijk zou ik het wel leuk vinden als je ook een geplande teaminzet kan aanmaken. Bijvoorbeeld een grote verkeerscontrole waarbij meerdere teamleden aanwezig kunnen zijn en die dan ook een x aantal minuten of uur duurt. Wellicht leuk om de saamhorigheid in de teams te vergroten?

    Het gaat dus om een inzet zoals open dag ook zelf te kunnen aanmaken met een start en eindtijd.


    EDIT: Ik was onduidelijk las ik in een antwoord wat ik kreeg. Ik hoop met deze aanpassing en de uitleg in een reactie dat het wel duidelijker is...

  • Volgens mij wordt de dagelijkse gratis teammelding in ons team niet eens gebruikt... Maar kan het mis hebben...
    Als je een melding start, de gratis melding, dan kan je toch ook zeggen de melding mag pas naar x uur afgesloten worden zodat anderen er ook kunnen zijn...

    En nee, ik zeg niet dat het moet. IK zeg dat het kan. Nee ik ben niet tegen de optie, mij maakt het niet uit...

  • Volgens mij wordt de dagelijkse gratis teammelding in ons team niet eens gebruikt... Maar kan het mis hebben...
    Als je een melding start, de gratis melding, dan kan je toch ook zeggen de melding mag pas naar x uur afgesloten worden zodat anderen er ook kunnen zijn...

    En nee, ik zeg niet dat het moet. IK zeg dat het kan. Nee ik ben niet tegen de optie, mij maakt het niet uit...

    Ik heb het las ik nu pas terug verkeerd verwoord.

    De meldingen die je kan aanmaken zijn nu het teamevent (3 uur lang allerlei meldingen gekoppeld aan een thema) en een normale teaminzet. (bv een grote natuurbrand)


    Wat ik bedoelde te zeggen en ik zie nu dat het niet helemaal helder is.

    Ik zou graag een teaminzet kunnen starten die een bepaald aantal uur duurt. Dus een geplande inzet zoals nu bijvoorbeeld een open dag groot.



    Verder denk ik dat het vooral scheelt in hoe groot een team is. Ik zelf vind het leuk om er een te maken en dan de oorzaak een beetje te beschrijven. Maar in die keuze is iedereen vrij.

  • Dat kan je toch ook doen met eigen inzetten? Je vermeld er een sluittijd bij.
    Datzelfde kan uiteraard ook met de huidige aan te maken inzetten.

    Nee want dan heb je toch niet de "verplichting" om minimaal een bepaalde tijd aanwezig te zijn? Of zie ik het verkeerd?


    Natuurlijk kan je een melding open zetten tot een bepaalde tijd maar dat is toch een andere manier van afhandelen?

  • Nee want dan heb je toch niet de "verplichting" om minimaal een bepaalde tijd aanwezig te zijn? Of zie ik het verkeerd?


    Natuurlijk kan je een melding open zetten tot een bepaalde tijd maar dat is toch een andere manier van afhandelen?

    Ah, jij wil hem echt onder het kopje geplande meldingen.
    Het gameteam zal daar meer over kunnen vertellen, maar ik vermoed zo dat het een te grote wijziging is van de structuur van het spel. Zeker zolang ze nog bezig zijn om de code te verbeteren

  • Ah, jij wil hem echt onder het kopje geplande meldingen.
    Het gameteam zal daar meer over kunnen vertellen, maar ik vermoed zo dat het een te grote wijziging is van de structuur van het spel. Zeker zolang ze nog bezig zijn om de code te verbeteren

    Ik moet denk ik nog maar een keer een cursus volgen hoe leg ik het duidelijk uit. :/


    Maar het leek me leuk om bijvoorbeeld op die manier een leuke extra melding te doen. Bv beveiligen feest in Rotterdam op 14 mei.. (ik noem maar wat);)


    Ik ben het wel met je eens dat het niet ten koste hoeft te gaan van de andere zaken waar ze mee bezig zijn en als het heel veel werk is of veel van een server vraagt dan mag het idee wat mij betreft ook weer eenvoudig de prullenbak in.

  • Ik heb het nagevraagd bij de ontwikkelaar, maar het is momenteel niet mogelijk om geplande teaminzetten te maken. En ze gaan dit voorlopig ook niet toevoegen omdat ze daar veel te veel in de bron dingen moeten aanpassen. Geplande inzetten worden op een heel andere manier gegenereerd in het spel.


    Dus suggestie is helaas afgewezen