streetmap

  • ik ben tot de ontdekking gekomen dat de openstreetmap niet klopt en de mapkit ook niet
    de brandweerkazerne staat niet aangegeven in mierlo (nederland) (mapkit) en daarlangs staat nu een bijenkorf (bijde mappen)

    dit is een bouwbedrijf geworden over de jaren heen misschien een nieuwe update van de mappen zou handig zijn

  • Klopt niet 100%.

    Ja de kaarten zijn van een externe partij, maar de ontwikkelaar gebruikt na mijn weten een lokale kopie om ervoor ze zorgen dat je alles hebt.
    Echter kost dit updaten veel tijd en capaciteit van de server. Dus gebeurd het niet vaak.
    Er ligt al een geruime tijd een aanvraag voor een update, maar deze heeft geen prio bij de ontwikkelaar.

  • Klopt niet 100%.

    Ja de kaarten zijn van een externe partij, maar de ontwikkelaar gebruikt na mijn weten een lokale kopie om ervoor ze zorgen dat je alles hebt.
    Echter kost dit updaten veel tijd en capaciteit van de server. Dus gebeurd het niet vaak.
    Er ligt al een geruime tijd een aanvraag voor een update, maar deze heeft geen prio bij de ontwikkelaar.

    Als ik me niet vergis is er de afgelopen 5 jaar nog geen enkele update geweest van de kaarten. Mijn voertuigen blijven in Lier een wegomlegging volgen die ondertussen al lang niet meer bestaat...

  • Raar ...want onderstaande siruatie behoort tot de Oosterweel werf en is op zich enkele maanden oud en is helemaal up to date.


    Paar KM verder wordt in Kruibeke een veer gebruikt alsof het een brug is en de voertuigen vanuit Kruibeke de incidenten in Antwerpen/Hoboken vlotje afhandelen.


    Dus jah snappen wie snappen kan ivm de kaarten ;-)

  • Dat zijn 2 verschillende dingen in het spel.


    Routes zijn al lang niet geüpdatet en die aanvraag ligt er al een tijdje.

    De kaart zelf wordt wel regelmatig geüpdatet.


    Het probleem wat Yannick1337 aangeeft (bijenkorf naast kazerne is een bouwmarkt geworden) ligt niet aan de ontwikkelaar. Dit is een stuk dat bij de leverancier van de kaart van openstreetmaps nog niet geüpdatet is. Voor degene die zich geroepen voelt, het is openbaar en met bewijs kan je aanpassingen doen aan die kaart. Het duurt daarna even voordat het goed verwerkt is in het spel.