[FO-504] Opleidingen voor al het Personeel

  • Dat zou betekenen dat een net beginnende speler die amper geld heeft, al een opleidingscentrum nodig heeft van 500.000 credits.
    Oftewel: spelers kunnen geen voertuigen gebruiken omdat ze geen opleidingscentrum hebben, maar geen opleidingscentrum kopen omdat ze geen voertuigen kunnen gebruiken (en dus geen winst maken).
    Bovendien moet ik zelf dan honderden mensen gaan scholen die ik nu in dienst heb...


    Groet, Data

  • of de eerste mensen die je op de post hebt, hebben de opleiding gehad en de volgende met een aanmeldronde die moet je dan wel opleiden

    Dan verschuif je het probleem alleen maar.
    Als de speler dan vervolgens een tweede voertuig of tweede kazerne wil kopen, moet hij/zij ook een opleidingscentrum hebben.
    Deze moet dan dus nog steeds met één Tankautospuit (want meer heb je niet in het begin) 500.000 Credits bij elkaar spelen om een opleidingscentrum te kopen...


    Groet, Data

  • Wij hebben dat zeker overwogen, zelfs om een chauffeur te koppelen.
    Keerzijde us, weten jullie hoe duur het trainingscentrum is? Is dit dus ook mogelijk voor kleine spelers?

    jullie hebben op de lijst staan voor kleine spelers in het begin makkelijk meot zijn om credits te verdienen. dus het lijkt me dat tot zoveel voertuigen dat er dan die opleiding niet hoefd en ik zat zelf binnen een week bij een team en daar hebben ze over het algemeen opleidingscentra in overvloed dus dan kan daar makkelijk opgeleid worden. maar ik zie je punt woukaa

  • Heb je een punt, maar er zijn er ook een hoop die spelen en niet gauw of niet bij een team willen, dat houdt in dat hij vast zitten zodra er een bevelvoerder wordt gevraagd. En dan heb ik het nog niet eens over de chauffeurs. Ik denk niet dat dit een handige keuze is ondanks dat dit vest een geinig idee is.

  • jullie hebben op de lijst staan voor kleine spelers in het begin makkelijk meot zijn om credits te verdienen. dus het lijkt me dat tot zoveel voertuigen dat er dan die opleiding niet hoefd en ik zat zelf binnen een week bij een team en daar hebben ze over het algemeen opleidingscentra in overvloed dus dan kan daar makkelijk opgeleid worden. maar ik zie je punt woukaa

    Is een lijst van wensen van spelers ja. Verder, ik zeg doe maar niet om de zelfde reden als @Kevej

  • Wij hebben dat zeker overwogen, zelfs om een chauffeur te koppelen.
    Keerzijde us, weten jullie hoe duur het trainingscentrum is? Is dit dus ook mogelijk voor kleine spelers?

    Ik vindt dat een hele goeie zelfs ook van de chauffeur van de TS, als je een team hebt lijkt het mij toch ook mogelijk voor de kleiene speler om ze op te leiden lijkt me...In mijn team ben ik vooralsnog de enige met een opleidingscentrum. Onderling zijn hier wel goede afspraken over gemaakt. En anders misschien de optie overwegen dat diegene wat een opleidingcentrum hebben deze ook open te stellen voor spelers die geen team hebben. Ik zou dat niet erg vinden persoonlijk.

  • Dus jij wilt spelers verplichten in een team te gaan???


    Groet, Data

    Nee helemaal niet! Ik bedoelde dat als er een teamlid een opleidingcentrum heeft dan kunnen daar afspraken over gemaakt worden.
    Verder zou het misschien een toevoeging zijn als bijvoorbeeld bij mij in de regio spelers geen opleidingscentrum hebben toch hun personeel kunnen opleiden bij mij.
    Dan kunnen hun gewoon vrij spelen en kunnen het personeel toch voorzien van de benodigde opleidingen.