Info taken en evenementen

  • De melding die er nu staat klopt helemaal:


    "Er zijn op dit moment geen actieve taken/evenementen. Binnenkort worden er meer toegevoegd."

    Er worden dus vanzelf nieuwe taken toegevoegd.

  • Even inhakend op dit; ik heb mijn vraagtekens over de haalbaarheid van een aantal taken.


    Één van mijn taken was om 10 brandweerkazernes uit de grond te stampen; totale kosten: +/- 11 miljoen credits.


    Andere taken omvatten het bouwen van politiebureau's en/of ambulanceposten terwijl ik in de regio waarin ik speel die allemaal al gebouwd heb (om realistisch te kunnen blijven spelen).


    Nu begrijp ik wel dat er best wat uitdaging in mag zitten maar het moet mijn inziens wel haalbaar blijven :)

  • Dat het toevallig in jouw geval niet haalbaar was, betekent niet dat de taak niet haalbaar is.

    10 stuks is juist de uitdaging waar we naar zoeken lijkt mij, ook al is het voor best wat spelers nog weinig in een week. Maar daarvoor hebben we dus een best lange lijst mogelijkheden gekregen de afgelopen week.

  • Kan ik je uit de droom halen... Ze bleken (wel met dubbele credits, toegegeven) alle 10 haalbaar voor mij.... Inclusief de 10 kazernes die ik ook moest bouwen.... 20 miljoen inclusief de eerst standaard uitbouwen die ik doe...


    Zelfs de verdien 25 miljoen voor 5 coins was haalbaar (met de dubbele credits)

  • ik moest 5 milj verdienen en haalde dit niet. Ik verklaar dit ook doordat ik net deze week te weinig tijd had om veel online te zijn. Daarom noem ik het nog niet onrealistisch. Wel lerkte ik een paar onregelmatigheden op.

    Zo had ik de opdracht 5 ambus te kopen en de opdracht 5 ambu standplaatsen te plaatsen. Bij het plaatsen van die standplaatsen werden de gratis 1e ambus van iedere post meegeteld.

    Ook werden de creditverdiensten van taken meegerekend als verdiende cresits in het behalen van andere taken.

  • Fijn dat jullie het wel hebben kunnen halen. Omdat ik ook nog een leven wens te hebben buiten meldkamerspel.com waren deze doelen voor mij simpelweg niet haalbaar, verzoek blijft staan om daar nog eens een blik op te werpen.

    Dat is dan jouw keuze. Net zoals onze keuze om die tijd er wel in te stoppen.

    Maar juist voor de grote spelers die er meer tijd in stoppen is het een leuke aanvulling.


    ik moest 5 milj verdienen en haalde dit niet. Ik verklaar dit ook doordat ik net deze week te weinig tijd had om veel online te zijn. Daarom noem ik het nog niet onrealistisch. Wel lerkte ik een paar onregelmatigheden op.

    Zo had ik de opdracht 5 ambus te kopen en de opdracht 5 ambu standplaatsen te plaatsen. Bij het plaatsen van die standplaatsen werden de gratis 1e ambus van iedere post meegeteld.

    Ook werden de creditverdiensten van taken meegerekend als verdiende cresits in het behalen van andere taken.

    Lijkt mij logisch dat de credits meetellen. Het gaat om alle verdiende credits, er staat niet in de omschrijving dat het gaat om credits via meldingen o.i.d.

    De credits die je hiermee verdient tellen ook mee in je ranglijst.


    Die van 5 ambu's was inderdaad makkelijk op deze manier.

  • ik heb ook alle doelen behaald behalve dat ik 20 noodhulpen moest kopen omdat ik realistisch speel.

    dus ik heb ook 10 miljoen gehaald en ook 10 kazernes gebouwd die inmddels 1.4 miljken kosten, ik heb dus ook 5 ambuposten gebouwd en kon eventueel ook nog een paar politiebureaus bouwen die ook echt geen 100k per stuk meer zijn. dus al met al zijn die taken niet teveel. ik heb ook een leven naast MKS, zelfs een best druk leven, maar als de taken minder zouden zijn, zou ik er geen uitdaging meer in zien.

  • Even een voorstel/vraag tussen de berichten dat sommige het halen en andere niet.

    Is het niet een leuker idee dat je met deze taken meer coins kunt verdienen, i.p.v. credits?


    Nu krijg je een opdracht van bijvoorbeeld bouw 1 kazerne (100.000 credits), je beloning is dan bijvoorbeeld 10.000 credits.

    Ik zie er dan geen echte uitdaging in... Want je maakt eigenlijk verlies.

  • Even een voorstel/vraag tussen de berichten dat sommige het halen en andere niet.

    Is het niet een leuker idee dat je met deze taken meer coins kunt verdienen, i.p.v. credits?


    Nu krijg je een opdracht van bijvoorbeeld bouw 1 kazerne (100.000 credits), je beloning is dan bijvoorbeeld 10.000 credits.

    Ik zie er dan geen echte uitdaging in... Want je maakt eigenlijk verlies.

    Nee ik heb liever de credits... alle beetjes helpen in de bouw van de volgende kazerne. Vergeet niet dat "coins" het verkoopmodel zijn van de ontwikkelaar. Die zien liever dat je die coins koopt.


    En verlies maak je niet... Want je kan het ook zien dat je "volgende" kazerne niet 100.000 credits heeft gekost maar slechts 90.000. Of dat je de eerste uitbouw op die kazerne gratis hebt. Maar verlies maak je niet. Als je een kazerne hebt kan die weer credits opbrengen in ieder geval.

  • Even een voorstel/vraag tussen de berichten dat sommige het halen en andere niet.

    Is het niet een leuker idee dat je met deze taken meer coins kunt verdienen, i.p.v. credits?


    Nu krijg je een opdracht van bijvoorbeeld bouw 1 kazerne (100.000 credits), je beloning is dan bijvoorbeeld 10.000 credits.

    Ik zie er dan geen echte uitdaging in... Want je maakt eigenlijk verlies.

    voor sommige taken krijg je al coins, en het is best leuk als je een miljoen credits krijgt als je 10 miljoen verdient heb.