Lekker bezig 👍
LSS-Manager V.4
-
-
Is het een idee om een functie toe te voegen waarbij je de voertuigen in de meldinghelper zelf een volgorde kan aangeven? Nu staat alles redelijk door elkaar en dat maakt het klikken niet altijd even ideaal, vooral bij grotere meldingen
-
Is het een idee om een functie toe te voegen waarbij je de voertuigen in de meldinghelper zelf een volgorde kan aangeven? Nu staat alles redelijk door elkaar en dat maakt het klikken niet altijd even ideaal, vooral bij grotere meldingen
Als je in je voertuigenlijst op voertuigen klikt, dan staat alles net op volgorde
-
Als je in je voertuigenlijst op voertuigen klikt, dan staat alles net op volgorde
Ik doelde meer zodat ik het kan ordenen naar mijn A&U regels
-
Ik doelde meer zodat ik het kan ordenen naar mijn A&U regels
Er staat zo'n soort functie op de planning. Alleen is de lijst met zaken die nog gedaan moeten worden bij LSSM momenteel erg lang, dus wanneer die zal komen, geen idee.
-
Er staat zo'n soort functie op de planning. Alleen is de lijst met zaken die nog gedaan moeten worden bij LSSM momenteel erg lang, dus wanneer die zal komen, geen idee.
Begrijpelijk, maar fijn dat er zoiets op de planning staat. Ik wacht geduldig af!
-
In LSSM / Dashboard / Status worden sinds gisteren alleen nog maar de Politie voertuigen getoond. Bovendien niet allemaal, ik mis er een paar
De Samenvatting in Dashboard geeft in de staafdiagrammen wel brandweer en ambulance weer, maar in de taartdiagram wordt gemeld dat ik in beide categorieën nog geen voertuigen heb. -
In LSSM / Dashboard / Status worden sinds gisteren alleen nog maar de Politie voertuigen getoond. Bovendien niet allemaal, ik mis er een paar
De Samenvatting in Dashboard geeft in de staafdiagrammen wel brandweer en ambulance weer, maar in de taartdiagram wordt gemeld dat ik in beide categorieën nog geen voertuigen heb.Bedankt voor het doorgeven. Ik zal het probleem doorgeven aan de ontwikkelaar van LSSM.
-
Het is inmiddels standaard geworden dat het statusoverzicht in dashboard slechts een paar voertuigen weergeeft. Met name als het wat drukker is.
-
Het is inmiddels standaard geworden dat het statusoverzicht in dashboard slechts een paar voertuigen weergeeft. Met name als het wat drukker is.
Ik heb het probleem doorgegeven. Ik weet dat degene die hier naar zou kijken het momenteel erg druk heeft, maar zal binnenkort even de status opvragen bij hem.
-
Ik heb in een YouTubefilmpje iets gezien over een radius rond een kazerne en een dekkingsgraad.
Kan ik dat in v4 ook (al) vinden?
Bedankt!
-
Ik heb in een YouTubefilmpje iets gezien over een radius rond een kazerne en een dekkingsgraad.
Kan ik dat in v4 ook (al) vinden?
Bedankt!
Nee. Die zit niet in V4. Je zou de voertuigspreiding kunnen gebruiken uit V3.
-
Ik ben samen met de ontwikkelaar van LSSM aan het kijken waar het probleem zit. Ik heb het zelf ook af en toe, maar we kunnen het nog niet vinden. Helaas nog geen logica gevonden in het probleem.
-
Even een opmerking van mij over v4.
Ik zie dat de inzethelper geen aantallen vertoond.
Er staat bijvoorbeeld het volgende:
Voorlichter (20%)
OvD-B (100%)
Redvoertuig (100%)
Tankautospuiten (100%)Noodhulpenvoertuigen (100%)
etc
Maar de aantallen voertuigen ontbreekt dus.
Enig idee of ik daar zelf iets aan kan doen? Heb geprobeerd om de functie "x achter het aantal" aan en uit te zetten maar dat geeft geen verschil.
-
Dank voor de melding.
is dit bij alle meldingen of bij een specifieke melding, sinds wanneer heb je dit?
Als je op F12 drukt en dan naar tabblad console gaat, zie je daar foutmeldingen staan?
Is dit nog steeds na het verversen van het spel en eventueel het verversen met CTRL + F5.
ik heb zo eerst een afspraak, maar kan als ik thuis ben er even naar kijken of ik hetzelfde heb
-
Ik dacht dat het wel gewerkt heeft maar dat durf ik niet zeker te zeggen.
In ieder geval is het bij alle meldingen. Ook als ik de site opnieuw inlaad.
Ik moet je wel bekennen dat ik Safari gebruik..... Weet niet of het dan verschillend kan zijn met Chrome, IE of FireFox?
PS.
Ik heb ook nog wel een aanvulling.
Bij het kopje patiënten ontbreekt ook de kans op bijvoorbeeld transport of MMT.
-
Welke versie van Safari gebruik je?
Heb je de instelling "details over mogelijke patiënten" aan staan?
-
Welke versie van Safari gebruik je?
Heb je de instelling "details over mogelijke patiënten" aan staan?
Versie 14.1 (15611.1.21.161.7, 15611)
Ja die optie over de patiënten staat al aan.
Zie nu bij een politie inzet dat het ook voor de arrestanten geldt. Daar staat ook alleen 'arrestanten maximaal'.
-
Versie 14.1 (15611.1.21.161.7, 15611)
Ja die optie over de patiënten staat al aan.
Zie nu bij een politie inzet dat het ook voor de arrestanten geldt. Daar staat ook alleen 'arrestanten maximaal'.
Dank je voor de info. Ik heb met de ontwikkelaar van LSSM overlegd, maar waarschijnlijk ligt het aan Safari.
Safari ondersteunt helaas niet alle opties die er zijn, maar doordat we zelf geen Apple gebruiken, maakt dat het testen zelf bijna onmogelijk.
Ik probeer nog even navraag te doen bij andere Apple gebruikers die ik ken of die hetzelfde probleem hebben.
-
Prima als er door Safari bepaalde dingen niet goed werken. Weet dat ik wat dat betreft ook wel een beetje in de minderheid ben.
Heb nu v3 aangezet. Die werkt vooralsnog prima!
-